Stránka 36 z 37
Napsal: čtv 23. srp 2007, 15:08
od Gerimo
no-X píše:...
Jinak z těch screenshotů se nicmoc vykoukat nedá, jsou děsně komprimovaný a není ani pořádně poznat, jestli vůbec AA funguje jak má...
pravda, koukal jsem na to a rozdili prakticky zadny nevidim..
Napsal: čtv 23. srp 2007, 20:23
od godlike
pardon..delete
EDIT by godlike
Napsal: čtv 23. srp 2007, 20:38
od no-X
Napsal: čtv 23. srp 2007, 20:53
od spajdr
Tam jsou i propady dost u DX10 bez AA, kdy se hra stává né moc hratelnou, za to co u NVIDIA je rozdíl malý, proč má ATI stále propady u všech DX10 her? (i když ty hry používají DX10 jenom z části)
Napsal: čtv 23. srp 2007, 21:06
od mirkee
spajdr píše:Tam jsou i propady dost u DX10 bez AA, kdy se hra stává né moc hratelnou, za to co u NVIDIA je rozdíl malý, proč má ATI stále propady u všech DX10 her? (i když ty hry používají DX10 jenom z části)
Toto by ma tiez zaujimalo. Vsade sa hovori ze R600 je navrhovany primarne na DX10 a ze G80 bude mat pravdepodobne s DX10 uz vacsie problemy. No zatial je to v praxi uplne naopak. Napr pri zapnuti DX10 efektov v Bioshocku G80 ma doslova minimalny prepad, pricom u R600 to pekne pohne s FPS smerom dolu. Vedel by to niekto zasveteny zrozumitelne vysvetlit?
Napsal: čtv 23. srp 2007, 21:17
od Lukfi
mirkee píše:Napr pri zapnuti DX10 efektov v Bioshocku G80 ma doslova minimalny prepad, pricom u R600 to pekne pohne s FPS smerom dolu. Vedel by to niekto zasveteny zrozumitelne vysvetlit?
Ty-víš-kdo píše:Hra je samozřejmě vyvíjená ve spolupráci s NVIDIÍ v rámci TWIMTBP programu...
Napsal: čtv 23. srp 2007, 21:29
od no-X
Stejně jako se nVidia nacpala do vývoje téměř všechn prvních SM3.0 her, tak se nacpala i do vývoje prvních SM4.0 her. Vývojáři jsou spokojení, protože jim nVidia napíše DX10 kód a nVidia je spokojená, protože tyto hry dlají reklamu jejímu hardwaru.
Až bude DX10 her tolik, že se na jejich vývoji nebude moci nVidia podílet, bude situace trochu jiná.
Jinak Bioshock je UE3, tedy opět původem SM3.0 engine a vthledem k tomu, že se graficky DX9 a DX10 verze prakticky neliší, si není těžké domyslet, jaký význam má vydání DX10 varianty (...která vypadá stejně jako DX9, na G80 běhá stejně jako DX9 a jen na R600 běhá hůř... 1+1=
)
Napsal: čtv 23. srp 2007, 21:34
od mirkee
Cize tieto nalepky DX10 na novych hrach v podstate este s DX10 nemaju nic spolocne?
Podiela sa ATI vobec aktivne na vyvoji nejakeho noveho herneho Titulu? Alebo este minimalne pol roka budem v kazdej hre vidiet len LOGO NVIDIA?
Napsal: čtv 23. srp 2007, 21:36
od no-X
Pokud by se to řešilo v threadu, kam to patří, pak bych na tuto otázku i odpověděl
Napsal: čtv 23. srp 2007, 21:44
od mirkee
no-X píše:Pokud by se to řešilo v threadu, kam to patří, pak bych na tuto otázku i odpověděl
Tak v tom urob poriadok ako spravny mod prosim ta
Napsal: čtv 23. srp 2007, 21:46
od Lukfi
mirkee píše:Cize tieto nalepky DX10 na novych hrach v podstate este s DX10 nemaju nic spolocne?
Podiela sa ATI vobec aktivne na vyvoji nejakeho noveho herneho Titulu? Alebo este minimalne pol roka budem v kazdej hre vidiet len LOGO NVIDIA?
Já narozdíl od no-Xe nejsem moderátor a nemusím tedy lidem jít příkladem, takže ti odpovím. Dnešní DX10 hry mají s DX10 společného to, že používají některé postupy a efekty z DX10 - podobně to bylo s prvními hrami s podporou SM3.0. A ke druhé otázce, mám jednu hru s logem ATi a slyšel jsem, že existuje dokonce ještě jedna (!)
Napsal: čtv 23. srp 2007, 21:49
od no-X
mirkee píše:Tak v tom urob poriadok ako spravny mod prosim ta
OK, odteď diskuse o DX10 v tomto threadu mažu
Teplovodivá samolepka
Napsal: pát 24. srp 2007, 14:29
od TCerny
Cau. Nevite kde sehnat stejne teplovodivé samolepky, ktere jsoum na orig. chladici?
Napsal: sob 1. zář 2007, 19:44
od TCerny
Nevite cim tuhle grafiku taktovat pod Vista 64-bit? Firemni utilita je na prd, nejde zvedat napeti.
Napsal: sob 1. zář 2007, 19:49
od Hosenfeld
Jedinej program kromě toho od AMD, který mi funguje na Vistě x64 je RivaTuner, ten taky ovšem neumí zvedat napětí. ATiTool ani ATi Tray Tools bohužel nejedou.
Napsal: ned 2. zář 2007, 11:56
od no-X
Thermalright HR-03 R600 edition v prodeji
Více informací a diskuse o chladiči v sekci chlazení:
http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php? ... 92#7380292
Napsal: stř 19. zář 2007, 07:29
od Youki
Moze mi niekto povedat kde je problem ked v 3DMarku 06 mam len 8882 b?Nemal by som mat viac?
Napsal: stř 19. zář 2007, 07:40
od Stratos
Youki píše:Moze mi niekto povedat kde je problem ked v 3DMarku 06 mam len 8882 b?Nemal by som mat viac?
mas pomalej procesor az budes mit aspon 3Ghz tak udelas kolem 10 000b
Napsal: stř 19. zář 2007, 21:46
od flanker
Napsal: stř 19. zář 2007, 21:55
od MichiGen
Tie screenshoty moc pekne nevyzeraju, ak su oficialne tak hadam bude finalna hra vyzera lepsie, toto mi pripada ako kombinacia grafiky fear a far cry.