Stránka 37 z 37

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 30. bře 2023, 15:57
od sam_217
Ache píše: stř 29. bře 2023, 13:54
Krteq píše: stř 29. bře 2023, 13:49Když už jsme u toho...proč implementovat něco, co vyžaduje poslední generace karet jediného IHV, namísto otevřených řešení které funguje na všech GPUs?
Kvůli stále nejlepší kvalitě? (hlavně v pohybu) že je něco open-source, neznamená, že je to nejlepší. :)
Lepší v pohybu máš na mysli RT, nebo DLSS/FSR?

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 30. bře 2023, 16:01
od Sasakr
Co tak sleduju Digital Foundry, tak některé verze DLSS jsou v pohybu pěkně domršené... takže obecně bych to takhle určitě neřekl.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 30. bře 2023, 16:18
od GamesPeter
Nejde o verzi DLSS, tam se vyplatí vždy nahradit nejnovější verzí. Problém je, že ne každému engine to DLSS sedne a kvalita v pohybu je na 95% shodná s nativem a proto je někde s DLSS rozmazaný obraz jako prase, proto nelze doporučit DLSS automaticky vždy zapnout a tvrdit, že je to lepší než nativ, jenom že to odstraní shimmering a boostne FPS.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 30. bře 2023, 16:27
od AllowedCry
Používám DLSS ve 4K a ještě jsem neviděl jedinou hru, kde by to vypadalo líp než nativ.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 30. bře 2023, 16:28
od sam_217
Příklad - sice se všude píše, že kvalita DLSS je lepší, než FSR, ale u Read dead redemption 2 a nových Call of duty mi na DLSS i v quality hrozně vadí "ghosting" v pohybu.. on to teda není moc ghosting, ono to spíš vypadá stejně/podobně jako overdrive overshooting u VA/IPS displayů.

To jsem pozoroval u CoD enginů, RDR2 a možná ještě něco... proti tomu FSR tenhle neduh nemá, přestože tu kvalitu asi nemá jinde, resp. ono jí má jen ten performance je horší... takže v CoD nebo RDR2 si zatím umim spíš představit použití FSR než DLSS, protože se mi jeví blíže k nativnímu rozlišení.

Jinak ona prý existuje nějaká interní verze DLSS, co tenhle "ghosting" nemá, ale z nějakého důvodu to není ještě public...

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 30. bře 2023, 16:29
od Hladis
Tohle tema neni o DLSS :!:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 23. říj 2024, 13:47
od skaven321
RT(x), ako bolo implementovane za poslednych 6 rokov do hier(HWUnboxed):
https://youtu.be/DBNH0NyN8K8?t=1810

...ak to budete chciet pozerat cele, fakt vam odpadnu usi od slova raytracing

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 30. říj 2024, 12:51
od DOC_ZENITH
Druhá část videa:

https://www.youtube.com/watch?v=qTeKzJsoL3k

Krom pár her co se daj spočítat na prstech jedný ruky, je RT vesměs useless. V těch pár hrách je typicky nepoužitelné na AMD a i na 4090 znamená masivní performance hit, obvykle přes 50%, perormance hit kterej nikdy neodpovídá onomu mírnému nárůstu vizuálu, takže asi tak. RT 6 let poté stále fraška.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 30. říj 2024, 13:39
od jctrnacty
Kral je nahy.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 30. říj 2024, 22:21
od Krteq
DOC_ZENITH píše: stř 30. říj 2024, 12:51 Druhá část videa:

https://www.youtube.com/watch?v=qTeKzJsoL3k

Krom pár her co se daj spočítat na prstech jedný ruky, je RT vesměs useless. V těch pár hrách je typicky nepoužitelné na AMD a i na 4090 znamená masivní performance hit, obvykle přes 50%, perormance hit kterej nikdy neodpovídá onomu mírnému nárůstu vizuálu, takže asi tak. RT 6 let poté stále fraška.
Na své RTX 3080 jsem RT zatím měl zapnuté jen ve dvou hrách - SoTR a Marvel's Guardians of the Galaxy (+ ještě DEV War Thunderu kde jsem zapnul jen RTAO a stíny). Ve zbytku her, co jsem hrál a zkoušel, to buď nemělo ten "wow efekt" anebo mělo, ale FPS šlo do kytek. Porád je to jen marketingovej tahák