Stránka 37 z 41

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 5. říj 2023, 16:25
od CyberDeath
BTW pro ty co jim hra pada pri spusteni po instalaci Phantom Liberty

https://github.com/mvasl/LibertyFixer/releases

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 5. říj 2023, 18:05
od satanicek666
3 príspevky do zadu som to tu dával. Ale ja som skúšal kade čo a pomohol mi ten fixer. A nakoniec včera som sa včera dozvedel o tom tu https://support.cdprojektred.com/en/cyb ... ll-my-game a toto mi pomohlo. Nepotrebujem ani fixer ani nič. Stačil ten cisty install

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 5. říj 2023, 21:23
od Delarge
Tak ten novej "patch" zase klucí nějak nezvládli. Z Tier 5 pistole mam najednou Tier 1 sračku, po reloadu nějakýho jinýho savu je ta samá zbraň Tier 4, jinej save zase Tier 1 :lol:

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: pát 6. říj 2023, 10:08
od HEAD
Me to spadlo zatim jen jednou za cca 14hodin.Jinak z HDR/grafiky jsem unesenej.Ten kontrast na Oledu je doslova dechberouci.Hrani v noci jsou slusne orgie.Nejlip vypadajci hra co jsem kdy hral na oledu :)
Podle me Oled dela cca 95% zazitku.

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: pát 6. říj 2023, 10:44
od GamesPeter
HEAD píše: pát 6. říj 2023, 10:08 Podle me Oled dela cca 95% zazitku.
Heh, takže tě hra vůbec nechytla a baví tě jen z cca 5%. :D :-D :lol:
Ale jo na OLEDU, to musí být fakt mega orgie, ten kontrast, hlavně večer a ty neony, ono to dobře vypadá i na kvalitním IPSku.

Jinak se chci zeptat, těch co zkoušeli ten mód RR bez Path Tracingu, je tam ten ghosting nebo ne? Díky...

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: pát 6. říj 2023, 10:47
od satanicek666
GamesPeter píše: pát 6. říj 2023, 10:44
HEAD píše: pát 6. říj 2023, 10:08 Podle me Oled dela cca 95% zazitku.
Heh, takže tě hra vůbec nechytla a baví tě jen z cca 5%. :D :-D :lol:
Ale jo na OLEDU, to musí být fakt mega orgie, ten kontrast, hlavně večer a ty neony, ono to dobře vypadá i na kvalitním IPSku.

Jinak se chci zeptat, těch co zkoušeli ten mód RR bez Path Tracingu, je tam ten ghosting nebo ne? Díky...
jaky mod? daj link

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: pát 6. říj 2023, 11:04
od GamesPeter
Normálně poladíš jen 1 věc v configu viz zde: https://www.techpowerup.com/314052/get- ... -dlss-hack. Zajímalo by mě jestli to ale nezpůsobuje nadměrný ghosting, jak zmiňovali na DIGITAL FOUNDRY. Drobný ghosting s DLSS je už v CP2077 od začátku, ale ten RR co testovali s Patch Tracingem, tak tam byl o dost větší.

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: pát 6. říj 2023, 11:16
od satanicek666
no a ty si neskusal???

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: pát 6. říj 2023, 12:13
od GamesPeter
Teď jsem v práci a komenty tady na fóru od vydání updatu 2.0 čtu teď, ale o tom "hacknutí" RR jsem už četl na TPU minulý pátek.

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: pát 6. říj 2023, 21:10
od Holda
Zkoušel jsem a ghosting k nevydržení.

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: pát 6. říj 2023, 21:53
od Delarge
Jakej ghosting a kde? S tím RR hackem+normální RT žádnej ghosting, natož k nevydržení, nepozoruju.

No, podle mě to nemá s normálním RT moc cenu, snižuje to výkon a to docela výrazně o nějakých 10 fps. A nějaký velký rozdíl v kvalitě taky nepozoruju.
U PT je ten rozdíl totální a výkon to spíš přidává.

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: sob 7. říj 2023, 00:06
od stylar
No, podle mě to nemá s normálním RT moc cenu, snižuje to výkon a to docela výrazně o nějakých 10 fps. A nějaký velký rozdíl v kvalitě taky nepozoruju.
U PT je ten rozdíl totální a výkon to spíš přidává.
Ano, ale RR zlepšuje o dost kvalitu odlesků na silnici, bez RR jsou dost rozmazané, každopádně jak píšeš pro obyč ray tracing to výkon ubírá, ale pro path tracing přidává, každopádně jsem měl teďka divný grafický bug, že se mi špatně vykreslovaly postavy na specifickým místě jak je El Capitan (svítily bíle?), ale po přepnutí na path tracing se to fixnulo, takže možná je tech preview spíš obyč ray tracing... s path tracingem jsem měl taky nějaký grafický glitche, ale ne tak kritický.

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: ned 8. říj 2023, 20:50
od CyberDeath
satanicek666 píše: čtv 5. říj 2023, 18:05 3 príspevky do zadu som to tu dával. Ale ja som skúšal kade čo a pomohol mi ten fixer. A nakoniec včera som sa včera dozvedel o tom tu https://support.cdprojektred.com/en/cyb ... ll-my-game a toto mi pomohlo. Nepotrebujem ani fixer ani nič. Stačil ten cisty install
Tohle nefunguje -> zkouseno 2x

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: úte 10. říj 2023, 10:44
od skaven321
https://youtu.be/ZFsz0O93c88?t=1083
porovnanie rasteru/RT/PT... vysledok, je, ze PT je super, ale vid linka s videom
da sa robit emulacia PT ktora sa da previest do rasteru, a nezerie to travu pri ceste :)

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: úte 10. říj 2023, 17:45
od Sobo
Cyberpunk 2077 HD Reworked Project 2.0 - Release Preview
https://www.youtube.com/watch?v=Y30UOtKTLHs

Slysel jsem, ze jeste Surfaces je fajn, ale vypada to nejak slozite a nechce se mi s tim otravovat, takze asi zustanu u HDRP:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077 ... escription

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: pon 16. říj 2023, 20:37
od Oxygen_pls
skaven321 píše: úte 10. říj 2023, 10:44 https://youtu.be/ZFsz0O93c88?t=1083
porovnanie rasteru/RT/PT... vysledok, je, ze PT je super, ale vid linka s videom
da sa robit emulacia PT ktora sa da previest do rasteru, a nezerie to travu pri ceste :)
Unika ti jeden podstatny detail - sposob, ktory tam typek popisuje, ze developery urobia na tvrdo baked in tiene a nasvietenie podla PT a daju to do rasteru, funguje len v hrach kde neexistuje ziadna dynamickost (teda zmena pocasia, casu v hre a dynamicka zmena nasvietenia). V hre jak CS je to mozne, kedze tam sa stale tie iste mapy hraju v statickej polohe, za rovnakych podmienok. Ray tracing a path tracing je hlavne vhodny na pouzitie v open-world hrach.

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: úte 17. říj 2023, 09:23
od HEAD
Sobo píše: úte 10. říj 2023, 17:45 Cyberpunk 2077 HD Reworked Project 2.0 - Release Preview
https://www.youtube.com/watch?v=Y30UOtKTLHs

Slysel jsem, ze jeste Surfaces je fajn, ale vypada to nejak slozite a nechce se mi s tim otravovat, takze asi zustanu u HDRP:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077 ... escription
Nevim nainstaloval jsem ten HD reworked project a nevsim jsem si zadnyho rozdilu.Funguje to na verzi 2.1?
Nakopiroval jsem to do adresare se hrou\archive\pc\mod

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: úte 17. říj 2023, 21:38
od Delarge
Funguje to, akorát nevím, co od toho očekáváš. Ty textury zůstavají uplně stejný, akorát převedený do vyššího rozlišení a rozdílů si všimneš jenom při podrobným zkoumání zblízka, tam je pak rozdíl v detailech dost vidět.

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: sob 4. lis 2023, 20:43
od satanicek666
borci.je normalka ze ked v hre sadnem do auta a jazdim mestom(nie vsade v meste) a mam pohlad z vnutra auta tak fps idu dole aj cca o 10??? ked mam pohlad zo zadu tak vsetko v pohode...

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Napsal: sob 4. lis 2023, 21:31
od skaven321
jj, musis pockat na rtx 5090, tam to bude lepsie vyladene