Stránka 38 z 38

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: úte 14. led 2025, 18:14
od komec001
ericc6464 píše: pon 13. led 2025, 20:09 Ale no, ako keby sa nedalo so slabsimi kartami hrat v 4K... Jak keby mali doma vsetci 4090tky , vtipne :D Hral som chvilu teraz na 4070Ti Super a v pohode....

5080 s DLSS 4 bude uplne bezproblemov na 4K hranie na najblizsie 3 roky minimalne...

inak ...

Inno3d X3 RTX 5080 = 1000€ bez DPH :wink: o 400€ menej ako napr Asus TUF
Já 4090 mám na hraní ve 1440p a někdy je to s jejím výkonem na hraně, ve 4K si to nedovedu moc představit. Chci hrát v nativním rozlišení, DLSS mě fakt nezajímá.

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: úte 14. led 2025, 18:23
od Holda
To tě asi čeká brzké setkání s realitou.

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: úte 14. led 2025, 18:49
od ericc6464
Ani nie ze brzi ,, ved to uz teraz niektore nove hry su v nativnom rozlizeni nehratelne, lebo idu 40 FPS ... S prichodom DLSS 4 bude iba horsie ...

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: úte 14. led 2025, 18:56
od iambenny
Tak ono už to bylo relevantní i rok zpět. Nvidia: "Today, 83% of GeForce RTX 40 Series desktop gamers with RTX-capable games enable ray tracing, and 79% turn on DLSS"

DLSS is the future. :D

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: úte 14. led 2025, 19:02
od skaven321
to mi pride ako blbost, ved gro 4000ckovej rady boli 4060tky, a tie su v RT pomalsie ako rovnako drahe radeony.

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: úte 14. led 2025, 19:06
od Delarge
Holda píše: včera, , 18:23 To tě asi čeká brzké setkání s realitou.
Možná se taky někdy setká s DLDSR+DLSS...

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: úte 14. led 2025, 19:10
od yut
5090 32GB I 6070 12GB performance

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: úte 14. led 2025, 19:25
od DOC_ZENITH
Vzhledem k na nás se řítícím hordám UE5 humusu plnýho TAA, bude DLSS (nebo DLAA pokud na to člově bude mít ve svém rozlišení výkon) skoro nutností protože nové DLSS je hlavně o lepšim potírání TAA artefaktů. Hrát hry plné TAA bordelu v nativce neni dobrej vizuální zážitek, protože vb pohybu TAA stejně způsobuje blur, ghosting, atd.

Pokud člověk vypne TAA (v hrách kde to vůbec jde), je obvykle okamžitě spražen tunou ditheringu a shimmeru, protože UE5 a dnešní tituly už neuměj korektně dělat ani základní věci jako Alpha blending.

Jinými slovy, je to prostě v hajzlu, renderujeme náročné hnusy, kde TAA rozmazává onen humus aby byl méně vidět, a pak nad to roubujeme DLSS co se snaží upscalovat (což mu dnes už docela jde) a zároveň potírat ony TAA artefakty, ghosting a pod, a protože i přes tohle to jede mizerně tak tu máš ještě framegen aby jsi si připadal že máš hodně FPS za cenu jiných, dalších artefaktů, a pokud ti nevadí +1 frame inputlagu, ala jsi vyrostlej na konzolích nebo už moc startej, tak s tim možná můžeš i existovat.

Já ne, já na to seru, 99% novejch věcí už dnes nehraju a do budoucna to nebude jinak.

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: stř 15. led 2025, 05:59
od Mafian277198
Já třebas zkousnu DLAA, to používam (v pohlední hře Stalker 2) a stačí mi... to ostatní jde zatim mimo mě, i když musim uznat, že to vylepšujou.

Jinak jasný, RTX5090 zabiješ i ve FHD, pokud pustíš starej nefalšovanej SSAA :-D

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: stř 15. led 2025, 09:35
od Sobo
Pro fotorealistickou grafiku jsou DLSS a frame gen budoucnost, at se nam to libi nebo ne. Renderovat nativni 4K se 100+ FPS s extremne bohatou geometrii, dynamickym prostredim a path tracingem proste neni realne. NV v tom ma docela jasno, proto tak masivne zvysuji vykon tensor cores a dale vylepsuje techniky upscalingu i frame genu. Stary "brute force" model, kdy GPU tlaci pres 8 megapixelu kazdy jeden snimek, tady uz proste nebude fungovat.

Na druhou stranu vymysleji i dalsi inovativni technologie pro akceleraci renderu jako RTX mega geometry:
https://www.youtube.com/watch?v=5KRxyvdjpVU

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: stř 15. led 2025, 09:48
od Epidot
Je to tak, v Brute force renderingu není budoucnost. Myšleno PC doma, ne renderovací farma pro filmaře. A ostatní, nejen nV, touto cestou jdou taky.

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: stř 15. led 2025, 10:35
od Natural
Sobo píše: dnes, , 09:35 Pro fotorealistickou grafiku
Mohli by ještě v rámci framegen vkládat černý snímky, jako že postava zrovna mrknula, když už má ty zamlžený brýle :)

Re: NVIDIA Blackwell - Info a spekulace

Napsal: stř 15. led 2025, 11:34
od _Jesper_
NVIDIA aktualizuje DLSS 3 pre sériu RTX 40 s vylepšeným výkonom generovania snímok
Spomínajú tam, že zmeny sa dotknú aj DLSS4 a RTX5XXX.

https://www.guru3d.com/story/nvidia-wil ... rformance/