Stránka 38 z 40
Napsal: pát 20. dub 2007, 09:42
od RainMakeR
proč jsou v te tabulce zahrnuty low end karty 7300 od NV a x1300 od ati a pak hned 8600 GT 8800 GTX a ultra?
nějaky divny ne? wtf?
nebo to je jako srovnani že low end grafiky od ati umi velkou frekvenci uplně vpohodě a nvidia high end to jen taktak stiha?
/velkou frekvenci jadra!+ překlep
Napsal: pát 20. dub 2007, 10:51
od slaava
RainMakeR píše:proč jsou v te tabulce zahrnuty low end karty 7300 od NV a x1300 od ati a pak hned 8600 GT 8800 GTX a ultra?
nějaky divny ne? wtf?
pokud se poradne kouknes na screen, tak je to ze stranky dell, takze se zda, ze to je jejich nabidka, co muzou dat do pc. a jelikoz jeste neni lowend gf8, tak tam musej nechat sedmicku. co je na tom k nepochopeni?
Napsal: pát 20. dub 2007, 12:43
od RainMakeR
slaava píše:
pokud se poradne kouknes na screen, tak je to ze stranky dell, takze se zda, ze to je jejich nabidka, co muzou dat do pc. a jelikoz jeste neni lowend gf8, tak tam musej nechat sedmicku. co je na tom k nepochopeni?
pokud je to nabídka dellu tak to je docela omezená.na takovyho vyrobce....
Napsal: úte 22. kvě 2007, 21:13
od no-X
GeForce 8800 Human Head demo
[DOWNLOAD] (.exe, 100MB)
Napsal: úte 22. kvě 2007, 21:58
od Adisisis
moc pěkné chtěl bych vidět nějakou podobnlou hru
Napsal: úte 22. kvě 2007, 22:11
od MichiGen
Adisisis píše:moc pěkné chtěl bych vidět nějakou podobnlou hru
Toby sa asi nerozhybalo na nicom stacila by jedna do takych detailov vykreslena cela postava a koniec.. staci sa pozriet na tie FPS v lavom hornom rohu obrazkov
Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:04
od no-X
No, vypadá to zajímavě, ale nejprve mě zarazil název:
"GeForce 8800 Human Head demo"
četl jsem to asi čtyřikrát, než mi došlo, že tem není napsáno "L", ale "M".
Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:08
od busy
no-X píše:četl jsem to asi čtyřikrát, než mi došlo, že tem není napsáno "L", ale "M". Příště si nejdřív přečtu nadpis, a pak až prohlídnu obrázky... opačný postup je docela matoucí
ty vole ja som si az teraz vsimol ze tam je M. uz som rozmyslal ze na co isty clovek vyraba demo pre 8800-ku
Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:09
od Shit
busy píše:.... uz som rozmyslal ze na co isty clovek vyraba demo pre 8800-ku
Třeba už zkoupil celou nV....
Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:13
od Stratos
no-X píše:GeForce 8800 Human Head demo
[DOWNLOAD] (.exe, 100MB)
myslite ze to pojede na 2900?
jinak 12FPS? lol
Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:21
od busy
no neviem ako to ide ostatnym ale mne len 1FPS pri 1680 x 1050 a pri 800x600 mi to ide 3FPS
Napsal: stř 23. kvě 2007, 07:21
od h4__
Ale graficky je to téměř dokonalé. Nezbývá mnoho aby to vypadalo 100% reálně.
Napsal: stř 23. kvě 2007, 13:02
od MichiGen
h4__ píše:Ale graficky je to téměř dokonalé. Nezbývá mnoho aby to vypadalo 100% reálně.
Nj takze uz teraz vieme ze ak by sme chceli hru ala GTA s viacerymi postavami ktore budu vyzerat takmer 100% fotorealisticky ako toto demo vratane prostredia tak budeme potrebovat mnohonasobne vykonnejsi HW nez "iba" 8800GTX
Napsal: stř 23. kvě 2007, 13:18
od Stratos
MichiGen píše:h4__ píše:Ale graficky je to téměř dokonalé. Nezbývá mnoho aby to vypadalo 100% reálně.
Nj takze uz teraz vieme ze ak by sme chceli hru ala GTA s viacerymi postavami ktore budu vyzerat takmer 100% fotorealisticky ako toto demo vratane prostredia tak budeme potrebovat mnohonasobne vykonnejsi HW nez "iba" 8800GTX
nj za 5 let to bude standart ve hrach
Napsal: stř 23. kvě 2007, 20:08
od no-X
Stratos píše:nj za 5 let to bude standart ve hrach
Myslím, že ne. V demu je jeden objekt, nebo spíš část z objektu. Nijak se nepohybuje (
video) - jde tedy o jednoduše řečeno "pevný" model - žádný pohym, vertex shadery, ani nic podobného. Dále není tenhle model zasazen do žádného prostředí (jen nějaká textura jako obrázek okolí)
Pokud to srovnám třeba s
Rachel z roku 2001 (R8500) - taky jen hlava a bez prostředí (no, ale hýbala se, vlastně) a posunu se o pět let, tak bych neřekl, že v roce 2006 měly běžně postavy v hrách takhle propracované xichty. Možná jedna - dvě klíčové, aby to vypadalo cool (ale spíš ani to), ale rozhodně ne řadoví pajďuláci.
Pak tu ještě máme kvanta dat jako ultra-hr textury a různé "moderní bump-mapy", které zaberou tolik paměti, že kdybychom chtěli mít hru jen s takovými modely postav a odpovídajícím prostředím, byly by jednotky gigabajtů pro grafickou paměť nedostačující.
Napsal: stř 23. kvě 2007, 20:30
od h4__
Tak za 6 let, mno.
Napsal: stř 23. kvě 2007, 20:38
od Adisisis
mam to zkusit rozjet na 9600pro?
Napsal: stř 23. kvě 2007, 21:32
od Lukfi
no-X píše:Pokud to srovnám třeba s
Rachel z roku 2001 (R8500) - taky jen hlava a bez prostředí (no, ale hýbala se, vlastně) a posunu se o pět let, tak bych neřekl, že v roce 2006 měly běžně postavy v hrách takhle propracované xichty. Možná jedna - dvě klíčové, aby to vypadalo cool (ale spíš ani to), ale rozhodně ne řadoví pajďuláci.
Podle mě bude problém spíš v časové neúnosnosti takhle složitých modelů.
no-X píše:četl jsem to asi čtyřikrát, než mi došlo, že tem není napsáno "L", ale "M".
ale docela je mu to podobný, hlavně ty vlasy
Napsal: stř 23. kvě 2007, 22:22
od Alert03
Nevim proc ale jede me to na 1440x900 multiplier 1.0 stabilne 30FPS (asi omezovac) multiplier 2.0 pres 20FPS... Klidne postnu screeny nebo video...
Napsal: čtv 24. kvě 2007, 12:17
od godlike
Alert03 píše:Nevim proc ale jede me to na 1440x900 multiplier 1.0 stabilne 30FPS (asi omezovac) multiplier 2.0 pres 20FPS... Klidne postnu screeny nebo video...
To musi bejt nadhera 20fps..hmm ta plynulost