Stránka 38 z 40

Napsal: pát 20. dub 2007, 09:42
od RainMakeR
proč jsou v te tabulce zahrnuty low end karty 7300 od NV a x1300 od ati a pak hned 8600 GT 8800 GTX a ultra?
nějaky divny ne? wtf?
nebo to je jako srovnani že low end grafiky od ati umi velkou frekvenci uplně vpohodě a nvidia high end to jen taktak stiha? :-)

/velkou frekvenci jadra!+ překlep

Napsal: pát 20. dub 2007, 10:51
od slaava
RainMakeR píše:proč jsou v te tabulce zahrnuty low end karty 7300 od NV a x1300 od ati a pak hned 8600 GT 8800 GTX a ultra?
nějaky divny ne? wtf?
pokud se poradne kouknes na screen, tak je to ze stranky dell, takze se zda, ze to je jejich nabidka, co muzou dat do pc. a jelikoz jeste neni lowend gf8, tak tam musej nechat sedmicku. co je na tom k nepochopeni? :roll:

Napsal: pát 20. dub 2007, 12:43
od RainMakeR
slaava píše: pokud se poradne kouknes na screen, tak je to ze stranky dell, takze se zda, ze to je jejich nabidka, co muzou dat do pc. a jelikoz jeste neni lowend gf8, tak tam musej nechat sedmicku. co je na tom k nepochopeni? :roll:
pokud je to nabídka dellu tak to je docela omezená.na takovyho vyrobce....

Napsal: úte 22. kvě 2007, 21:13
od no-X
GeForce 8800 Human Head demo

Obrázek Obrázek

[DOWNLOAD] (.exe, 100MB)

Napsal: úte 22. kvě 2007, 21:58
od Adisisis
moc pěkné chtěl bych vidět nějakou podobnlou hru

Napsal: úte 22. kvě 2007, 22:11
od MichiGen
Adisisis píše:moc pěkné chtěl bych vidět nějakou podobnlou hru
Toby sa asi nerozhybalo na nicom stacila by jedna do takych detailov vykreslena cela postava a koniec.. staci sa pozriet na tie FPS v lavom hornom rohu obrazkov :)

Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:04
od no-X
No, vypadá to zajímavě, ale nejprve mě zarazil název:

"GeForce 8800 Human Head demo"

četl jsem to asi čtyřikrát, než mi došlo, že tem není napsáno "L", ale "M".

Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:08
od busy
no-X píše:četl jsem to asi čtyřikrát, než mi došlo, že tem není napsáno "L", ale "M". Příště si nejdřív přečtu nadpis, a pak až prohlídnu obrázky... opačný postup je docela matoucí :oops:
ty vole ja som si az teraz vsimol ze tam je M. uz som rozmyslal ze na co isty clovek vyraba demo pre 8800-ku

Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:09
od Shit
busy píše:.... uz som rozmyslal ze na co isty clovek vyraba demo pre 8800-ku
Třeba už zkoupil celou nV.... :oops:

Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:13
od Stratos
no-X píše:GeForce 8800 Human Head demo

Obrázek Obrázek

[DOWNLOAD] (.exe, 100MB)
myslite ze to pojede na 2900?

jinak 12FPS? lol

Napsal: úte 22. kvě 2007, 23:21
od busy
no neviem ako to ide ostatnym ale mne len 1FPS pri 1680 x 1050 a pri 800x600 mi to ide 3FPS :(

Napsal: stř 23. kvě 2007, 07:21
od h4__
Ale graficky je to téměř dokonalé. Nezbývá mnoho aby to vypadalo 100% reálně.

Napsal: stř 23. kvě 2007, 13:02
od MichiGen
h4__ píše:Ale graficky je to téměř dokonalé. Nezbývá mnoho aby to vypadalo 100% reálně.
Nj takze uz teraz vieme ze ak by sme chceli hru ala GTA s viacerymi postavami ktore budu vyzerat takmer 100% fotorealisticky ako toto demo vratane prostredia tak budeme potrebovat mnohonasobne vykonnejsi HW nez "iba" 8800GTX :oops:

Napsal: stř 23. kvě 2007, 13:18
od Stratos
MichiGen píše:
h4__ píše:Ale graficky je to téměř dokonalé. Nezbývá mnoho aby to vypadalo 100% reálně.
Nj takze uz teraz vieme ze ak by sme chceli hru ala GTA s viacerymi postavami ktore budu vyzerat takmer 100% fotorealisticky ako toto demo vratane prostredia tak budeme potrebovat mnohonasobne vykonnejsi HW nez "iba" 8800GTX :oops:
nj za 5 let to bude standart ve hrach :)

Napsal: stř 23. kvě 2007, 20:08
od no-X
Stratos píše:nj za 5 let to bude standart ve hrach :)
Myslím, že ne. V demu je jeden objekt, nebo spíš část z objektu. Nijak se nepohybuje (video) - jde tedy o jednoduše řečeno "pevný" model - žádný pohym, vertex shadery, ani nic podobného. Dále není tenhle model zasazen do žádného prostředí (jen nějaká textura jako obrázek okolí)

Pokud to srovnám třeba s Rachel z roku 2001 (R8500) - taky jen hlava a bez prostředí (no, ale hýbala se, vlastně) a posunu se o pět let, tak bych neřekl, že v roce 2006 měly běžně postavy v hrách takhle propracované xichty. Možná jedna - dvě klíčové, aby to vypadalo cool (ale spíš ani to), ale rozhodně ne řadoví pajďuláci.

Pak tu ještě máme kvanta dat jako ultra-hr textury a různé "moderní bump-mapy", které zaberou tolik paměti, že kdybychom chtěli mít hru jen s takovými modely postav a odpovídajícím prostředím, byly by jednotky gigabajtů pro grafickou paměť nedostačující.

Napsal: stř 23. kvě 2007, 20:30
od h4__
Tak za 6 let, mno. :roll:

Napsal: stř 23. kvě 2007, 20:38
od Adisisis
mam to zkusit rozjet na 9600pro? :-D

Napsal: stř 23. kvě 2007, 21:32
od Lukfi
no-X píše:Pokud to srovnám třeba s Rachel z roku 2001 (R8500) - taky jen hlava a bez prostředí (no, ale hýbala se, vlastně) a posunu se o pět let, tak bych neřekl, že v roce 2006 měly běžně postavy v hrách takhle propracované xichty. Možná jedna - dvě klíčové, aby to vypadalo cool (ale spíš ani to), ale rozhodně ne řadoví pajďuláci.
Podle mě bude problém spíš v časové neúnosnosti takhle složitých modelů.
no-X píše:četl jsem to asi čtyřikrát, než mi došlo, že tem není napsáno "L", ale "M".
:lol: :-D ale docela je mu to podobný, hlavně ty vlasy :P

Napsal: stř 23. kvě 2007, 22:22
od Alert03
Nevim proc ale jede me to na 1440x900 multiplier 1.0 stabilne 30FPS (asi omezovac) multiplier 2.0 pres 20FPS... Klidne postnu screeny nebo video...

Napsal: čtv 24. kvě 2007, 12:17
od godlike
Alert03 píše:Nevim proc ale jede me to na 1440x900 multiplier 1.0 stabilne 30FPS (asi omezovac) multiplier 2.0 pres 20FPS... Klidne postnu screeny nebo video...
To musi bejt nadhera 20fps..hmm ta plynulost