Stránka 39 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 2. říj 2015, 17:51
od dexterav
prečo by mali zaplakať, tie fps s[ biedne tam či onam
a hry vychádzajú aj teraz :roll:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 2. říj 2015, 17:56
od hnizdo
Tak prvni skutecna hra s dx12 prvky (nikoliv nativni dx12) bude DeusEx. Uvidime co predvedou, ty videa vypada too goog to be true. Uz cejtim ten rant okolo visual downgrade, modleme se at jim to vyjde.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 2. říj 2015, 18:01
od dexterav
vizuálna kvalita má málokedy čo spoločné verziu dx, kto vie vie :D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 2. říj 2015, 18:07
od HEAD
dexterav píše:prečo by mali zaplakať, tie fps s[ biedne tam či onam
a hry vychádzajú aj teraz :roll:
protoze GTX980TI/fury X by mohli byt pouzitelny i za 2 roky a nestojej zrovna malo.A na geforce bude vykon stat za hovno pokud neumi asyn shadery :)

Ostatni dnesni karty budou za 2 roky odpad, takze je to fuk jestli mam geforce nebo radeon.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 2. říj 2015, 18:13
od dexterav
to sú všetky karty, záleží od osobných preferencí :)
a karta je použiteľná hlavne ked má aj slušné fps a to sa my nezdá že sa také niečo stane

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 2. říj 2015, 18:16
od kesi
Vsechny tyhle karty budou za dva roky k novym titulum na vysoke rozliseni 1440p & full details k hounu. :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 2. říj 2015, 20:32
od Elkim

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 3. říj 2015, 00:38
od HafanPetr
Hmm....pěkné, jen mi v tom grafu nějak chybí Fury X. :roll: Navíc Titan X je cenově trochu někde jinde.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 3. říj 2015, 00:42
od webwalker
hnizdo píše: To je dobry vtip :) S context switchingem prislo jako prvni AMD PR.

Tvrzeni Oxide tu bylo rozebrano jako zcela neduveryhodne. Jejich kod je zjevne umyslne napsan tak, aby vyhovoval AMD a nevyhovoval nvidii, to se opravit neda, a je otazka, jestli je tu vubec vule. To jsem si myslel od zacatku, ale zda se ze zdaleka nejsem jediny, viz ten blog a vyjadreni toho intelaka.

Oculus Rift pouziva uplne jine techniky s uplne jinymi naroky, nez bezna hra. Pro ne se treba AMD architektura hodi. Vzhledem k tomu, ze nvidia ma vlastni VR, musime se pak ptat, jak to s tim pomalym contect switchingem delaji.

Proste vychazis z PR a dojmologickeho gulase promichaneho tak aby vyhovoval, peclive vyloucis protiargumenty, ale zadne dukazy nepredkladas.
S tvrzením o Context switch přišel první Robert Hallock z AMD, tuším na redditu
Nvidia pomalý context switch přiznává ve svých materiálech VR
Obrázek
V tom slajdu je zajímavé, že u Pascalu neuvádějí "fine-grained", ale "finer-grained" preemption. Možná to tedy bude zábavné i s Pascalem.

Další, kdo se připojil o tragickém context witch na Maxwellu byl David Kanter v rozhovoru pro Techreport
https://www.youtube.com/watch?v=v_eRwxqhAGo
Ono je totiž nebezpečí, že i kdyby Nvidia AS v ovladači (a půjde-li to vůbec) opravila, díky takovémuto pomalému context switch z AS možná na Maxwellech ani příliš těžit nebude.

Jinak, že Oxide je nedůvěrohodné, bylo rozebráno maximálně v tvojí hlavě


Hladis//Uprava prispevku od OT.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 3. říj 2015, 18:08
od hnizdo
Je to ten slajd z prezentace o VR?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 3. říj 2015, 20:46
od blekota je boss
Jak to je vůbec s SW Battlefront? Má podporovat DX12 a AS?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 3. říj 2015, 21:33
od Vlastik80
Podle tohoto a dalších podobných informací bych soudil že ano. Otázkou je, jak to bude u nVidie, třeba sází na to, že než se to bude běžně používat, bude jejich hw který to nezvládá (? ale z těch kop her co zatím DX12 podporují těžko soudit ?) už tak zastaralý, že jej bude vlastnit jen minimum lidí a většina bude mít nový hw, již snad schopný nových věcí, ale s trochou rezerv neschopný všeho, po pár aférkách osobně už nic nečekám. Ale jestli Pascal (nebo Packal?) bude nějak limitovaný, tak nevím nevím, tohle už by nVidii moc nepomohlo, leda by platila za to, že se budou hry dělat "po jejím", ale to je spekulace a já věřím že by všichni mohli bez nadsázky a preferování jedné ze stran hrát alespoň tak fér jako AMD... :mrgreen: (uvidíme, na odsuzování je brzy, fakt je DX12 her trochu málo na posudky a soudy :lol: )

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 4. říj 2015, 08:49
od del42sa
Tohle IMHO změní až Volta, jakožto nová architektura, Pascal je jen takový mezičlánek mezi současným Maxwellem který neumí full DP výpočty a Voltou, která měla původně přijít hned po Maxwellovi. Je tu tedy "hluché" období cca dvou let, po které to bude Nvidia muset dočasně nějak řešit. Otázka je jak ?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 4. říj 2015, 09:45
od dexterav
otázka aj je či bude čo riešiť :mrgreen:
aby to nedopadlo tak že amd v bude mať v dx11 15fps, nv 30 a po prepnutí na dx12 to bude 33 pre amd a 31 pre nV :D
to by som osobne za terno nepovažoval ani u jednej gk

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 4. říj 2015, 12:44
od webwalker
Tak poslední zprávy od Ext3h o AS na Nvidia moc povzbudivé nejsou:
Except it isn't exactly "Async". Nvidias hardware can't do that. They only chose to batch most(?) compute shaders and send them to the compute engine instead of executing them through the 3D engine. These two engines can't run in parallel on any Nvidia architecture, so - from Windows point of view - anything goes through the 3D queue and the hardware is just reconfigured, depending on whether the 3D or compute engine was requested.

The compute engine is just far more efficient at executing compute shaders than the 3D engine, that's why Nvidia is still making gains with compute engine use. The compute engine can execute multiple commands in parallel, while the 3D engine can't.

With Nvidia's hardware you have to make absolutely sure than both 3D and compute jobs are batched, cleanly separated by type and not interdependent. Otherwise it will fail horribly.

With what AMDs hardware is providing, compute
shaders are running just fine in parallel with any "classic" 3D
workload. AMD won't care much what you throw at it. Worst case: It will get even faster as the hardware has more work to choose from.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 4. říj 2015, 21:02
od hnizdo
Kdo je ext3h?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 4. říj 2015, 22:25
od Hladis
del42sa píše:Tohle IMHO změní až Volta, jakožto nová architektura, Pascal je jen takový mezičlánek mezi současným Maxwellem který neumí full DP výpočty a Voltou, která měla původně přijít hned po Maxwellovi. Je tu tedy "hluché" období cca dvou let, po které to bude Nvidia muset dočasně nějak řešit. Otázka je jak ?
Uz mas Pascal v PC nebo jak ? Ja myslim ze ne, takze stahuj kalhoty az budes u brodu ;-) Jinak Pascal tu ma spekulacni vlakno.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 6. říj 2015, 15:04
od Ache

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 6. říj 2015, 15:18
od Krteq
Jj, však je to z toho "DX12 Do's and Don'ts" co tu bylo linkováno týden zpět :)


Hladis/Vydeleni OT.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 6. říj 2015, 23:00
od HEAD
AMD by toho melo vyuzit a dat posledni penize na podporu vyvojaru aby AS pouzivali co nejvic.To by udelala NV kdyby byla situace opacna to sem si 100% jistej.

Ale uz vidim jak NV za pul roku pri vydani pascala rekne, ze maxwell byla chyba a pascal je to prave pro dx12 a vsichni by meli prejit na pascal :roll: a AMD z toho nic nevytezi.