Zaklínač 3 - technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
kingtoy
Začátečník
Začátečník
Registrován: 19. led 2011
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od kingtoy »

technicka :)
Je rozdil jestli locknu fps v nastaveni zaklinace, nebo pomoci rivaTuneru? Jak popisuje v tomto clanku durante?
http://www.pcgamer.com/durantes-witcher ... moothness/
Frostys
Začátečník
Začátečník
Registrován: 24. črc 2006

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Frostys »

Ze zkusenosti mam pocit, ze v tom je rozdil snad u kazde hry :D
CPU i7-9700k + MasterLiquid Lite 240
GPU MSI GeForce RTX 2070 8Gb
RAM Patriot Viper4 16GB@3000MHz
MB Gigabyte Z390 Gaming X
kingtoy
Začátečník
Začátečník
Registrován: 19. led 2011
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od kingtoy »

trosku rozvest? :D
Co je lepsi a v cem? To je tak znat?
ondra91
Začátečník
Začátečník
Registrován: 13. zář 2013
Bydliště: Litoměřice

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od ondra91 »

Zatím jsem na 1.0.4 nehrál ... je tedy nějaký opravdu viditelný rozdíl ? :) díky
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od ArgCZ »

kingtoy píše:trosku rozvest? :D
Co je lepsi a v cem? To je tak znat?

http://e5c351ecddc2f880ef72-57d6ff1fc59 ... Z96KYq.jpg
http://36646d87786feafc0611-0338bbbce19 ... Z96KYq.jpg
slov netřeba

ondra91: ja to poznal hned a nevěděl jsem že s něčím hýbali protože jsem nečetl note k 1.04
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od HEAD »

Ja mam +- stejny Fps s patchem 1.04 jako predtim.Porad se to drzi na 50fps pri vsem na max.
Jedinej rozdil je v sharpeningu kde uz je pouzitelny nastaveni na max.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od ArgCZ »

já mam stejný FPS jako předtím ale mohl jsem si teď dovolit stíny a listy na max, to jsem předtím nemohl
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Nordir
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 10. črc 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Nordir »

Jinak pozoir kazdy patch vypina nastaveni kvality textur tak jestli proto nekdo nepocituje vetsi FPS
Me nezajimaji zadny podmínky, jaky mel suvereni stat nekde za krale klacka
LeBron23CAVS
Začátečník
Začátečník
Registrován: 24. srp 2014

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od LeBron23CAVS »

Já žádné zlepšení nepociťuji ani zdaleka. Když jsem to zapl, tak akorát ve větší vzdálenosti hroznej shimmering a děsný "zuby", jakobych nepožíval žádné AA. Musel jsem nechat sharpening na středním nastavení a hlavně v configu rendering upravit mipmapbias na -0.7 a už to vypadá lépe. Půvdoně bylo 0 u patche 1.03. Teď tam dali na High -1 a na ultra -2 (podle nastavení kvality textur). Ale co jsem četl tak když hrajete na 4k ideál je dát -1 a když hrajete na full hd tak dát těch -0.7. I tak to zlepší textury a shimmering a "zuby" nedělaj problém ani v dálce. Psali to takto teda zde http://www.geforce.com/whats-new/guides ... king-guide a má zkušenost je stejná, -0.7 mi přijde celkem ideální.
coyd
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 04. led 2010
Bydliště: Ostrava TBC - The Black City

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od coyd »

https://forums.geforce.com/default/topi ... 0/#4542720 ha :roll:
Edit: tak to je dobry, ManuelG (Nvidia customer care) v linku vyse slibil ze dalsi driver zvedne vykon Keplera ve vsech hrach, ne jen u Witchera 3, ale dlouho tam ten post nepobyl a smazal ho..
Naposledy upravil(a) coyd dne stř 27. kvě 2015, 10:13, celkem upraveno 1 x.
CPU: AMD Ryzen 7 5700X@4,5GHz MB: ROG Strix X570-I Gaming GPU: Inno3D GeForce RTX 4070 TiS (1,0V)
RAM: 2x16gb G.Skill Trident Z RGB@3333MHz PSU: Seasonic Focus 650W Case: Metallic Gear NEO Mini V2 Silver
CPU cooler: Corsair H100x Monitor: 27" AOC AG271QG 165Hz 2K G-Sync
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Rozbor Zaklínače, včetně tesselace na AMD:
http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry ... ni-detailu
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Great job :thumbsup:

//U AO máš prohozené popisky u obrázků a tím i obrázky .._AO_OFFHQ.jpg a .._AO_NVIDIAHQ.jpg :)

HairWorks měli ve verzi 1.01 (day one patch) defaultně tessfaktor x64
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Krteq píše:Great job :thumbsup:

//U AO máš prohozené popisky u obrázků a tím i obrázky .._AO_OFFHQ.jpg a .._AO_NVIDIAHQ.jpg :)4
Ne pouze je špatně název souboru, obrázek ukazuje přesně co má. (podle popisku u zmenseniny)
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od HEAD »

Pekne pekne.Koukam ze uz mas GTX780 tak sup sup na testy vs GTX970 :mrgreen:
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
HafanPetr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. kvě 2013

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od HafanPetr »

The Witcher 3 CPU Benchmarks: FX 6300/8350 vs i7 4790K/i5 4690K/i3 4130/G3258 OC
http://wccftech.com/witcher-3-cpu-bench ... 0g3258-oc/
_Jesper_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 19. dub 2012
Bydliště: asi niekde v SK :)

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od _Jesper_ »

coyd píše:https://forums.geforce.com/default/topi ... 0/#4542720 ha :roll:
Edit: tak to je dobry, ManuelG (Nvidia customer care) v linku vyse slibil ze dalsi driver zvedne vykon Keplera ve vsech hrach, ne jen u Witchera 3, ale dlouho tam ten post nepobyl a smazal ho..

Toto je on ? - https://forums.geforce.com/default/topi ... 4/#4537394
AMD Ryzen R9 7900X | AiO Fractal Lumen S36 aRGB | ASUS ROG Strix X670E - E Gaming Wifi | G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5 32GB AMD EXPO 6000MHz CL30 | NVIDIA MSI RTX 3080 Ti 12GB SUPRIM X | Samsung SSD 870 EVO 500GB 2x | Toshiba P300 2TB 2x | Samsung M2 SSD NVMe 980 PRO 500GB | Samsung M2 SSD NVMe 970 EVO Plus 250GB | SEASONIC Prime PX-1000 Platinum | AOC Q27G2S IPS 1440p 165Hz | Fractal Design Define R6 TG USB-C Gunmetal | Fractal Aspect 12 & 14 aRGB PWM | aRGB HUB Cougar Core Box V2
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Ne, ten je už dávno smazaný

Tady máš popis situace od jednoho z uživatelů GeForce fóra z toho vlákna:
Let's try to summarise the situation so far :

1- Nvidia regularly releases "Game Ready" drivers for recent games (GTAV, Project Cars, and The Witcher 3).
2- Kepler's performance has been lower than expected with those drivers, Kepler cards performing worse than lower-end Maxwell cards.
3- Users start to complain, especially those with high-end SLI Kepler cards.
4- Nvidia remains silent.
5- Increasing complains start to get media attention, more users assume that Kepler's performance has been deliberately crippled by newer drivers to make Maxwell more attractive, and force an upgrade.
6- Nvidia finally acknowledges "issues" with Kepler's performance and promises new drivers, no ETA has been given yet.
7- Today, the new drivers were officially promised to fix Kepler's bad performance with The Witcher 3 in addition to other games as well.
8- This promise got deleted a few minutes after being posted in this very topic.

9- ... To be continued
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od hnizdo »

Az na to, ze bod 2 nejak nesedi s tessmarkem, kde se ukazuje, ze proklamovana tesselacni narocnost nestoji za skalovanim maxwell/kepler u witchera3, uz to tu bylo nekolikrat, ale stejne se to tu bude objevovat furt.
Stejne jako skavenovo tvrzeni vsude pod clanky o 970/980/980ti o tom, jak za stuttering w3 muze "specialni konfigurace pameti" 970ky...
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

:? však v tom postu není nic o teselaci, pouze že výkon Kepler karet neodpovídá, což ManuelG sám oficiálně přiznal (viz. bod 6)

Projdi si to linkované vlákno na GeForce fóru ať zase nepíšeš z cesty.
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Docela sranda je že AMD doporučovala oficiálními kanály dát ten tes cap na 8x aniž by se zmínili co to provede s terénem a celou hrou, no, na svejch screenech rozebírali jen ty jeho vlasy a dopad na ně. Když přošlo to AF... ale tohle.... ještě že to někdo rozebral co to doopravdy udělá. A další pozitivní věc, všechny tyhle drobné změny v terénu jsou dělané teselací, přesně od toho tu teselace má bejt, dříve bylo běžné že vše tohle bylo součástí base geometry modelu a musel oto lézt přes CPU, způsobovat tuny drawcalls,a tvořit CPU bottlenecky, zde ne, zde je to tes přes GPU a geometrie vyvolané teselací se tvoří až v GPU, tzn nedělá žádné API drawcalls = hry je velice CPU light, dobře udělané. To to trvalo... 5+ let po příchodu DX11 se konečně objevujou hry co to API používaj jak bylo smýšleno.

Teda až na ty hairwork, hairworks a jak se přeteselovávaj ty vlasy je jinej topic.
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“