Stránka 39 z 76
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: úte 26. kvě 2015, 12:30
od kingtoy
technicka
Je rozdil jestli locknu fps v nastaveni zaklinace, nebo pomoci rivaTuneru? Jak popisuje v tomto clanku durante?
http://www.pcgamer.com/durantes-witcher ... moothness/
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: úte 26. kvě 2015, 12:51
od Frostys
Ze zkusenosti mam pocit, ze v tom je rozdil snad u kazde hry
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: úte 26. kvě 2015, 13:11
od kingtoy
trosku rozvest?
Co je lepsi a v cem? To je tak znat?
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: úte 26. kvě 2015, 13:20
od ondra91
Zatím jsem na 1.0.4 nehrál ... je tedy nějaký opravdu viditelný rozdíl ?
díky
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: úte 26. kvě 2015, 13:40
od ArgCZ
kingtoy píše:trosku rozvest?
Co je lepsi a v cem? To je tak znat?
http://e5c351ecddc2f880ef72-57d6ff1fc59 ... Z96KYq.jpg
http://36646d87786feafc0611-0338bbbce19 ... Z96KYq.jpg
slov netřeba
ondra91: ja to poznal hned a nevěděl jsem že s něčím hýbali protože jsem nečetl note k 1.04
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: úte 26. kvě 2015, 13:49
od HEAD
Ja mam +- stejny Fps s patchem 1.04 jako predtim.Porad se to drzi na 50fps pri vsem na max.
Jedinej rozdil je v sharpeningu kde uz je pouzitelny nastaveni na max.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: úte 26. kvě 2015, 13:55
od ArgCZ
já mam stejný FPS jako předtím ale mohl jsem si teď dovolit stíny a listy na max, to jsem předtím nemohl
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: úte 26. kvě 2015, 14:29
od Nordir
Jinak pozoir kazdy patch vypina nastaveni kvality textur tak jestli proto nekdo nepocituje vetsi FPS
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: úte 26. kvě 2015, 15:05
od LeBron23CAVS
Já žádné zlepšení nepociťuji ani zdaleka. Když jsem to zapl, tak akorát ve větší vzdálenosti hroznej shimmering a děsný "zuby", jakobych nepožíval žádné AA. Musel jsem nechat sharpening na středním nastavení a hlavně v configu rendering upravit mipmapbias na -0.7 a už to vypadá lépe. Půvdoně bylo 0 u patche 1.03. Teď tam dali na High -1 a na ultra -2 (podle nastavení kvality textur). Ale co jsem četl tak když hrajete na 4k ideál je dát -1 a když hrajete na full hd tak dát těch -0.7. I tak to zlepší textury a shimmering a "zuby" nedělaj problém ani v dálce. Psali to takto teda zde
http://www.geforce.com/whats-new/guides ... king-guide a má zkušenost je stejná, -0.7 mi přijde celkem ideální.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 09:59
od coyd
https://forums.geforce.com/default/topi ... 0/#4542720 ha
Edit: tak to je dobry, ManuelG (Nvidia customer care) v linku vyse slibil ze dalsi driver zvedne vykon Keplera ve vsech hrach, ne jen u Witchera 3, ale dlouho tam ten post nepobyl a smazal ho..
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 10:01
od Ache
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 10:17
od Krteq
Great job
//U AO máš prohozené popisky u obrázků a tím i obrázky .._AO_OFFHQ.jpg a .._AO_NVIDIAHQ.jpg
HairWorks měli ve verzi 1.01 (day one patch) defaultně tessfaktor x64
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 10:52
od Ache
Krteq píše:Great job
//U AO máš prohozené popisky u obrázků a tím i obrázky .._AO_OFFHQ.jpg a .._AO_NVIDIAHQ.jpg :)4
Ne pouze je špatně název souboru, obrázek ukazuje přesně co má. (podle popisku u zmenseniny)
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 10:55
od HEAD
Pekne pekne.Koukam ze uz mas GTX780 tak sup sup na testy vs GTX970
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 13:22
od HafanPetr
The Witcher 3 CPU Benchmarks: FX 6300/8350 vs i7 4790K/i5 4690K/i3 4130/G3258 OC
http://wccftech.com/witcher-3-cpu-bench ... 0g3258-oc/
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 15:29
od _Jesper_
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 15:34
od Krteq
Ne, ten je už dávno smazaný
Tady máš popis situace od jednoho z uživatelů GeForce fóra z toho vlákna:
Let's try to summarise the situation so far :
1- Nvidia regularly releases "Game Ready" drivers for recent games (GTAV, Project Cars, and The Witcher 3).
2- Kepler's performance has been lower than expected with those drivers, Kepler cards performing worse than lower-end Maxwell cards.
3- Users start to complain, especially those with high-end SLI Kepler cards.
4- Nvidia remains silent.
5- Increasing complains start to get media attention, more users assume that Kepler's performance has been deliberately crippled by newer drivers to make Maxwell more attractive, and force an upgrade.
6- Nvidia finally acknowledges "issues" with Kepler's performance and promises new drivers, no ETA has been given yet.
7- Today, the new drivers were officially promised to fix Kepler's bad performance with The Witcher 3 in addition to other games as well.
8- This promise got deleted a few minutes after being posted in this very topic.
9- ... To be continued
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 16:38
od hnizdo
Az na to, ze bod 2 nejak nesedi s tessmarkem, kde se ukazuje, ze proklamovana tesselacni narocnost nestoji za skalovanim maxwell/kepler u witchera3, uz to tu bylo nekolikrat, ale stejne se to tu bude objevovat furt.
Stejne jako skavenovo tvrzeni vsude pod clanky o 970/980/980ti o tom, jak za stuttering w3 muze "specialni konfigurace pameti" 970ky...
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 16:46
od Krteq
však v tom postu není nic o teselaci, pouze že výkon Kepler karet neodpovídá, což ManuelG sám oficiálně přiznal (viz. bod 6)
Projdi si to linkované vlákno na GeForce fóru ať zase nepíšeš z cesty.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 16:48
od DOC_ZENITH
Docela sranda je že AMD doporučovala oficiálními kanály dát ten tes cap na 8x aniž by se zmínili co to provede s terénem a celou hrou, no, na svejch screenech rozebírali jen ty jeho vlasy a dopad na ně. Když přošlo to AF... ale tohle.... ještě že to někdo rozebral co to doopravdy udělá. A další pozitivní věc, všechny tyhle drobné změny v terénu jsou dělané teselací, přesně od toho tu teselace má bejt, dříve bylo běžné že vše tohle bylo součástí base geometry modelu a musel oto lézt přes CPU, způsobovat tuny drawcalls,a tvořit CPU bottlenecky, zde ne, zde je to tes přes GPU a geometrie vyvolané teselací se tvoří až v GPU, tzn nedělá žádné API drawcalls = hry je velice CPU light, dobře udělané. To to trvalo... 5+ let po příchodu DX11 se konečně objevujou hry co to API používaj jak bylo smýšleno.
Teda až na ty hairwork, hairworks a jak se přeteselovávaj ty vlasy je jinej topic.