Stránka 39 z 40
Napsal: čtv 24. kvě 2007, 12:33
od crux2005
to demo sa dá spustiť aj na GeForce 8600
s pretaktovanou GTS to ide ako tak
Napsal: čtv 24. kvě 2007, 13:11
od popa
crux2005 píše:to demo sa dá spustiť aj na GeForce 8600
s pretaktovanou GTS to ide ako tak
Tak pustit to pujde asi na kazdy vga od 8600 vyse ale ty snimky jsou asi naprda
Napsal: čtv 24. kvě 2007, 22:09
od crux2005
aj na GeForce 7900GTO spustíš to demo
Napsal: pát 25. kvě 2007, 09:04
od Stratos
tak s 2900XT to demo spustit nejde
asi nikdo nevite o nakem patchi aby to slo i na ATI kartach ze?
Napsal: pát 25. kvě 2007, 10:42
od D00M
no-X píše:No, vypadá to zajímavě, ale nejprve mě zarazil název:
"GeForce 8800 Human Head demo"
četl jsem to asi čtyřikrát, než mi došlo, že tem není napsáno "L", ale "M".
no rofl. jenom tak ze srandy si to sosnu a pustím na 7600 GS. to jsem zvědav kolik FPS to udělá. možná by se dala zavést nová jednotka - FPH
Napsal: pát 25. kvě 2007, 16:45
od crux2005
SPF
Napsal: pát 25. kvě 2007, 22:54
od crux2005
http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php? ... 61#7230361
impérium vracia úder ?
(ehm, to sa nehodí ... budiž, mal som chuť to napísať
)
kvalita 16Bit renderingu na R600 je rovnaká ako u G80:
http://www.pcgameshardware.de/?article_id=601826
R580:
LINK
R600:
LINK
pozornosť prosím upriamiť na stenu
Napsal: sob 26. kvě 2007, 11:05
od crux2005
Napsal: sob 26. kvě 2007, 11:39
od Ache
Proboha proč vůbec 16bit řešíte?
Jako kdo vám i u starých her brání zapnout 32bit render?
jen tak na ukázku (need for speed 2, 640x480 32bit, 4MSAA)
Podle mě se hádáte fakt o zbytečnostech, v dnešních hrách 16bit už není, a v hrách 16bit only si fanda starých her poradí, jak tam dostat 32bit.
Napsal: sob 26. kvě 2007, 17:27
od no-X
Promaz OT, příště za karty.
Napsal: sob 26. kvě 2007, 19:23
od palda
jeste k tomu Human Head Demu... na prezentaci PS3 se nvidia v roce 2006 ukazala s timhle:
http://www.youtube.com/watch?v=JxlxfghACbQ
vypada to taky pomerne dobre (i kdyz textury budou horsi (nekde jsem to videl i v HD rozliseni). a ma dokonce i vlasy
... bezi to na Nvidia RSX, tzn upravena 7800GTX... bezelo to v 720p, takze 1280x720....
jinak pro zajimavost... ten model pro Human Head Demo byl vytvarenej nastesti kdyz se digitalizoval herec pro Silver Surfera.. takze nema vlasy atd... a nvidia si pujcila materialy od studia....ale do realnych her to jen tezko pude.. bud budou modely jednodussi, nebo to dopadne u manga-style postav... tvorbu modelu si jeste docela dobre dokazu predstavit. .ale ty textury uz sou neco horsiho
Napsal: sob 26. kvě 2007, 19:45
od MichiGen
Ten Alfred Molina (ktory sa mi nezmazatelne zapisal do pamate z filmu Spiderman 2
) vyzera velmi dobre, je vidno co sa da spravit s aj menej efektivnym a technologicky menej vyspelym cipom ked vedia vyvojari nieco optimalizovat.
Human head je velmi prepracovane ale bez animacie je to nic moc
Napsal: stř 19. zář 2007, 20:50
od MichiGen
Kedze nV sekcia nema tak pekne rozdelene thready k jednotlivym kartam nenapada ma ine miesto nez postnut to sem.
http://www.zive.cz/Bleskovky/XFX-GeForc ... fault.aspx
650MHz pekny takt, vsadil by som sa ze bude mat zdvihnute napatie a pojde aj na 700MHz, skoda ale tej totalne prehnanej ceny
Napsal: stř 19. zář 2007, 22:07
od Shit
MichiGen píše:Kedze nV sekcia nema tak pekne rozdelene thready k jednotlivym kartam nenapada ma ine miesto nez postnut to sem.
http://www.zive.cz/Bleskovky/XFX-GeForc ... fault.aspx
650MHz pekny takt, vsadil by som sa ze bude mat zdvihnute napatie a pojde aj na 700MHz, skoda ale tej totalne prehnanej ceny
Za ty prachy si ji můžou teda tak "naštípat palicí do prde*e"...
Napsal: ned 21. říj 2007, 19:51
od MichiGen
Chape niekto tie obrovske rozdiely v prospech Ultry?? Niekedy je to 50% oproti GTX, zeby bandwith?
http://www.youtube.com/watch?v=f0e3hV-t51E
Napsal: ned 21. říj 2007, 20:21
od Brano86
No tak to teda fakt nechapem
Niekedy tam mala GTX framy okolo 10 ale nezdalo sa mi ze to nejak seka....
Napsal: ned 21. říj 2007, 20:50
od vindy
tazko, to by musela mat minimalne o 50% vyssie takty, skor nejake optimalizacie alebo bohvie
Napsal: ned 21. říj 2007, 21:10
od MichiGen
vindy píše:tazko, to by musela mat minimalne o 50% vyssie takty, skor nejake optimalizacie alebo bohvie
Nie optimalizacie urcite nie, jadro je rovnake, rozdiely su len v taktoch jadra a pamati.
Moze to byt tym ze ma Utlra vyssi takt jadra a tym padom aj rychlejsi triangle setup? (Mozno som napisal blbost.)
Tym by sa potom mohol vysvetlovat vykon v UT3 G92(alebo G96?).
Napsal: ned 21. říj 2007, 22:17
od Brano86
Urcite nie len kvoli taktu bohvie jak to testoval mozno mala GTX stare ovladace
ale takt ti nespravi -50% framov to je blbost
Napsal: ned 21. říj 2007, 22:23
od spajdr
spíš to vypadá jak kdyby to jednou testoval s podporou dualcore a pak s quadcore (ty vlákna se nastavují ve hře). Protože pak ty fps jsou vyšší, aspoň to vypadá podobně u mě.