Stránka 40 z 76
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 17:15
od Ache
a proto bude hodně zajímavé, co provedou ty slíbený Catalyst 15.5
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 17:20
od ArgCZ
já hlavně AMDčkařům závidim ty nastavitelný faktory tesselace, nemyslím že by to mělo nulový dopad u nVidií, tady jde o každý FPS si myslím
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 17:27
od hnizdo
Krteq píše: však v tom postu není nic o teselaci, pouze že výkon Kepler karet neodpovídá, což ManuelG sám oficiálně přiznal (viz. bod 6)
Projdi si to linkované vlákno na GeForce fóru ať zase nepíšeš z cesty.
Ja to vlakno sleduju od zacatku, a vubec nepisu z cesty, ani ted ani zase
Mimochodem, zde ve foru i tam byly testy witchera se starsimi drivery, kde to skaluje uplne stejne.
Takze ani tesselace, ani sabotaz. W3 proste keplerum a starsim architekturam obecne nesedne, deal with it. Neverim ze s tim nvidia neco zasadniho udela. neni ani proc, hrat se to v pohode da na high i na 660ce, nevim co vsichni vresti.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 17:32
od Hladis
DOC_ZENITH píše:To to trvalo... 5+ let po příchodu DX11 se konečně objevujou hry co to API používaj jak bylo smýšleno.
No vzhledem k spatnymu vykonu tessellace u AMD a konzolim se to moc nerozsirovalo. Jedinej kdo to tlaci je nV a vesmes implementace tessellace ve Witcherovi jde na vrub nV, která to ma i v Gameworks. Na prezentacích pro nV to před lety i ukazovali a vesmes Witcher 3 ma tesssellovany cely teren vcetne vodnich ploch. Hra je skutecne udelana tak, ze zatezuje minimalne pametovy system a CPU. Tohle je ukázka, jak ma hra pod DX11 vypadat. Je opravdu blby, ze to prislo vesmes v době umiracku DX11 a to je tu DX11 uz radku let. Hold cela změna prichazi az s vymenou konzol.
Ache píše:a proto bude hodně zajímavé, co provedou ty slíbený Catalyst 15.5
Hmm pamatuješ na Heaven a co tam jisty drivery provedly s vizualem na AMD ? Myslim ze jsi to testoval ty a AMD tam osekala tesselaci na kost a místo schodu byla skluzavka
ArgCZ píše:já hlavně AMDčkařům závidim ty nastavitelný faktory tesselace, nemyslím že by to mělo nulový dopad u nVidií, tady jde o každý FPS si myslím
Nulovy dopad to nemá. Spis by me zajímalo, proc tam autori narvvali tak vysoky tessellacni faktor. Mel tam byt 16x, ale z nejakyho duvodu pouzili vyssi.
Co se tyka toho vlakna na geforce, tak 90% je tam trolling, hate, konspirace a jiny výlevy. Jediny co tam stoji za pozornost je vyjadreni ManuelaG.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 17:58
od Tomis1987
Ahoj. Mám gtx970. Když mám vše na max i s HairWorks, tak mi hra běží cca 50-40/35 fps. To je pohoda. Když dám snížit listoví tak v přírodě cca 60-55 fps. Taky dobrý. Problém ale je že jak se dostanu do vesnice tak mi obraz tak divně "škube" i přesto, že propady nejsou pod 35 fps. Kde je problém? Ani snížení textur o jedno nepomohlo. Prosím majtele gtx 970 aby se podělili zda mají stejný problém, nebo je problém někde u mě. To by mě naštvalo protože pc mám nový složený teprve druhý den.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 18:15
od Marek4
stuttering, a mám ho i já s gtx 980, je to lepší než to bylo na začátku ale i přes to ve městě se to pokousává.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 18:24
od ArgCZ
mě na to poškubávání pomohl FPS limiter v RTSS né ten ingame, ten není tak dobrej
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 19:14
od Tomis1987
hm to je škoda. Ještě mě napadá
http://www.geforce.com/hardware/technol ... technology třeba to také pomůže.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 19:31
od coyd
Takze ani tesselace, ani sabotaz. W3 proste keplerum a starsim architekturam obecne nesedne, deal with it. Neverim ze s tim nvidia neco zasadniho udela. neni ani proc, hrat se to v pohode da na high i na 660ce, nevim co vsichni vresti.
Jasne a proto samotna Nvidia potvrdila, ze ty vykony nejsou v poradku
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 19:54
od Hladis
No vykon Kepleru skutecne u Witchera 3 v poradku není. Takovy výsledky uz nejsou o tom, ze by engine tyhle architekture nesedl. Ten propad vykonu je mimo hrubou silu hardware. Da se pochopit u nekterych her, ze sednou te a te architekture vic, ci min a výsledky jsou +- rozdilny, ale nejde to brat, když uz to je skutecne o parnik a kriznik dohromady. Pak jsou na vine jiny faktory jako ovladace a bugy. Není na vine do blba omilany Gameworks, tessellace, skvrny na Marsu..., ale tady to jde za bottleneckem na urovni driveru a ManuelG to potvrdil. Ted jen počkat, jak to dopadne.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 20:06
od Stratos
ja dneska otetsoval 1.04 patch a musim rict ze dobry.
1440p vse na max + Hairworks a pohybuju se porad nad 40fps+, stoupla mi taky narocnost na VRAM grafiky o cca 10-20% takze jeste pockam tak 2-3 tydny + novy drivery a mozna to pujde konecne nejak dobre i ve 4K s mirnymi ustupkami
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 23:15
od hnizdo
Bylo by fajn kdyby to byla pravda. Ale necekam zadnej magickej drajvr.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 23:26
od Hladis
BullPower said:
@ManuelG: Wheres your post promising increased performance for Kepler in new drivers o_O It was here earlier
ManuelG:
I want to wait until full testing is completed but yes the driver fixes is not limited to just The Witcher 3.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: stř 27. kvě 2015, 23:50
od DOC_ZENITH
Hladis píše:No vykon Kepleru skutecne u Witchera 3 v poradku není. Takovy výsledky uz nejsou o tom, ze by engine tyhle architekture nesedl. Ten propad vykonu je mimo hrubou silu hardware. Da se pochopit u nekterych her, ze sednou te a te architekture vic, ci min a výsledky jsou +- rozdilny, ale nejde to brat, když uz to je skutecne o parnik a kriznik dohromady. Pak jsou na vine jiny faktory jako ovladace a bugy. Není na vine do blba omilany Gameworks, tessellace, skvrny na Marsu..., ale tady to jde za bottleneckem na urovni driveru a ManuelG to potvrdil. Ted jen počkat, jak to dopadne.
Všimnul jsem si jedné věci, výkon GTX660TI a GTX760 je ve W3 naprosto stejný. Už to je dost podivný. Výkon je tedy buďto uměle ražízlej, nebo ňákej těžkej limit na SP, tak těžkej že méně rops + sběrnice už nemá na výkon zádnej vliv.
Ještě k teselaci, ano, ale to už je hodně dávno, tehdy mělo AMD vliw Radeony který byly v teselaci děsně slow, 3x slabší jak první Fermi, to by mtakové spíš pseudo DX11 karty, to byly asi tak DX11 karty jako Geforce FX byla DX9... ano své období přežily, ale hlavně díky tomu že trh byl plnej DX9 portů z konzolí a tam se to neprojevilo. Od GCN AMD na teselaci dost zapracovalo, Heaven u draka tahá k 60 (cypressy 20). Tzn pokud se někde tyhle karty zadusej kvůli teselaci viděl bych to spíš opět na nekompetentní a mizernej SW než HW.
Co se týče toho cheatování s tes faktorem, tak to přišlo ano tehdy aby to ošetřilo "unigine heaven" problém, od té doby je to nastavení v CCC. Problém je že nedefaultuje na " by app" ale default je "AMD optimized" tzn každá hra nese ve svém profilu (pokud v driverech je) údaj jak ořezat teselaci. O tom budou tyto nové catalysty, by default když budou "AMD optimized" tak tam bude ořezanej tes faktor, jde o to jak, jestli na 16x nebo to přeženou a daj tam 8x, pokud ano, tak v tu chvíli by to chtělo rozmáznout. Pokud daj 16x tak zas pochválit za OK rozhodnutí.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 00:36
od Krteq
"AMD Optimized" je myslím x32 by default už od začátku.
//
Já o výkendu... no fuj
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 00:44
od DOC_ZENITH
Já o výkendu zapojim cypress a uvidíme co se stane, a pak to porovnam s GCN a Maxwellem (keplera teď žádného nemam) logické by to bylo kdyby to bylo dynamické, ala snižovalo se to jen ve chvíli kdy se bottleneckem výkonu stane teselátor v GPU.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 00:59
od oneb1t
Škoda ze ještě není termín na dx12 jsem zvedavej na narust
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 01:01
od Krteq
Tak DX12 příjde oficiálně až v červnu s Win10, takže dřív bych ten patch opravdu nečekal.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 01:07
od Tomis1987
Tak už jsem to vyřešil. Všechno na max i HW zaplé. Lock fps na 30 a mám to naprosto plynulé bez jediného škubnutí.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 02:05
od PKBO
To jako vážně FPS lock na 30 s GTX 970 ?
No nenech se rušit...