
aktuální verze seznamu:
- do Vánoc
- do půl roku
- Alien vs. Predator: DX11, tesselator, Q1/10
- ArcaniA: A Gothic Tale
- Battlefield: Bad Company 2: DX11, Q1/10
- BattleForge: DX11, direct compute, via patch, 09/09 - OUT!
- Crysis 2: DX10.1, DX11
- Dirt 2: DX11, tesselator, 1.12. 2009
- Dungeons and Dragons Online: Eberron Unlimited: DX11, 2010
- Dungeon Hero
- F1 2010: DX11, 2010
- Genghis Khan MMO: DX11, 2010
- Lord of ther Rings Online: DX11, Q1/10
- Race Driver: Grid 2: DX11
- Stalker: Call of Pripyat: DX11, tesselator, CHS shadows 11/09 - OUT!
- The Settlers 7: Paths to a Kingdom
- Heaven (benchmark) - OUT!
- Frostbite 2 (enigne): DX11, compute shaders, 2010
- Unigine (engine): DX11, 2010
- Vision (engine): DX11, 2010
Myslíš celkově, nebo v DX11? Mě docela překvapilo, že DX11 + AA + teselace dává stejný framerate, jako DX10. Přitom polygonů, jejichž hrany je třeba vyhladit, je mnohonásobně víc...obcanskej píše:Jaktože jde výkon s AA tak dolu? To bych ani nechtěl vidět výkon s 8AA...