DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
''NVIDIA will support DX12 on Fermi, Kepler, Maxwell and forward!''
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ryan Shrout:
NVIDIA has been working with MS since the inception of DX12. Still don't know when that is...
Ryan Shrout:
They think it should be done with standards so there is no fragmentation.
Ryan Shrout:
NVIDIA will support DX12 on Fermi, Kepler, Maxwell and forward!
Ryan Shrout:
NVIDIA represents about 55% of the install base.
Ryan Shrout:
Developers already have DX12 drivers. The Forza demo was running on NVIDIA!!!
Ryan Shrout:
Holy crap, that wasn't on an Xbox One!!
NVIDIA has been working with MS since the inception of DX12. Still don't know when that is...
Ryan Shrout:
They think it should be done with standards so there is no fragmentation.
Ryan Shrout:
NVIDIA will support DX12 on Fermi, Kepler, Maxwell and forward!
Ryan Shrout:
NVIDIA represents about 55% of the install base.
Ryan Shrout:
Developers already have DX12 drivers. The Forza demo was running on NVIDIA!!!
Ryan Shrout:
Holy crap, that wasn't on an Xbox One!!
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tim Sweeney z Epic úzce spolupracovali na implementaci DX12 do UE4 engine s MS a Nvidií. Jak jinak :o)
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Co tak ctu, tak zatim všichni a vždy uzce spoupracovali s MS na DX :-)
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ryan Shrout:
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.
Ryan Shrout:
Ouch, targeting Holiday 2015 games.
Ryan Shrout:
Early access coming later this year.
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.
Ryan Shrout:
Ouch, targeting Holiday 2015 games.
Ryan Shrout:
Early access coming later this year.
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ryan Shrout:
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.
[img]http://media.timesfreepress.com/img/pho ... c0d5bfa32a[/img]
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.
[img]http://media.timesfreepress.com/img/pho ... c0d5bfa32a[/img]
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ryan Shrout:
Ouch, targeting Holiday 2015 games.
Ouch, targeting Holiday 2015 games.
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Snad to někdo da do srozumitelného clanku s fotkama slidu. Tohle by mohlo konecne umlcet skeptiky kolem Mantle i DX12.
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Otazka znie, treba nam vobec Mantle ?
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Sakra jsem to prosvih. Hodte sem pak linky na zaznam na Youtube a slide nejak uceleny. Mno hlavne ze me nezklamala moje vestecka kooouuuulllle
BTW: Dle tech uryvku jde videt, ze na tom pracujou uz dyl. Se tak nedivim, ze Anderssona vypoklonkovali jak z nV, tak z MS. V AMD se taky nejak zapomeli zminit
Bylo uz poznamenano, ze Mantle muze byt i tam, kde není Dx. Dx není na všech systémech.CageJ píše:Otazka znie, treba nam vobec Mantle ?
BTW: Dle tech uryvku jde videt, ze na tom pracujou uz dyl. Se tak nedivim, ze Anderssona vypoklonkovali jak z nV, tak z MS. V AMD se taky nejak zapomeli zminit
- PET5
- Čestný člen
- Registrován: 08. úno 2006
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Takže si hezky počkáme. Do léta 2015 to uteče jako voda. Staré grafiky si musíme šetřit, protože za ten rok je snad konečně pořádně využijeme. Zatím můžeme šetřit na nové Windows.
A ta společná fotka na závěr byla sladká :o)
A ta společná fotka na závěr byla sladká :o)
- Alfajk
- Začátečník
-
- Registrován: 15. kvě 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
http://www.pcper.com/live/ si to naklikni znova,je to tam jako zaznam slajdu+text
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Eh to nebyla live show. Jsem myslel ze to bude video.
Edit:
Apparently NVIDIA's blog says DX12 discussion begun more than four years ago "with discussions about reducing resource overhead". They worked for a year to deliver "a working design and implementation of DX12 at GDC".
Edit:
Apparently NVIDIA's blog says DX12 discussion begun more than four years ago "with discussions about reducing resource overhead". They worked for a year to deliver "a working design and implementation of DX12 at GDC".
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
@Hladis: Jo, jo, ta poznámka na blogu Nvidia byla skoro ta nejvtipnější, tedy hned za prohlášením Tim Sweeney :)
Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... tx-12.aspx
Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... tx-12.aspx
- zumpar1234
-
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Podpora DX12 vo Windows 7 je dost velka utopia ale tak mam aspon svoj mokry sen. :D
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
[quote="webwalker"]@Hladis: Jo, jo, ta poznámka na blogu Nvidia byla skoro ta nejvtipnější, tedy hned za prohlášením Tim Sweeney :)
Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... tx-12.aspx[/quote]
Jj, tenhle joke se jim opravdu povedl
https://semiaccurate.com/forums/showthr ... 858&page=3
Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... tx-12.aspx[/quote]
Jj, tenhle joke se jim opravdu povedl
https://semiaccurate.com/forums/showthr ... 858&page=3
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
To ze Sweeny je nVidiot o tom asi nikdo nikdy nepochyboval On byl vždycky divnej. Ale jeho engine je nejuspesnejsi.
No nV ale museli teda hodne maknout, pokud ukazuji funkcni demo Forza na nV a v rany fazi DX12 a tvrdi, ze rozdali drivery. Taky jde o to, jak to interpretujete. Ja tam ctu, ze 4 roky o tom tak kecali a az za uplynuly rok se v tom zacalo i něco dit.
No nV ale museli teda hodne maknout, pokud ukazuji funkcni demo Forza na nV a v rany fazi DX12 a tvrdi, ze rozdali drivery. Taky jde o to, jak to interpretujete. Ja tam ctu, ze 4 roky o tom tak kecali a az za uplynuly rok se v tom zacalo i něco dit.
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
@Hladis: Ta raná fáze může také znamenat, že ta Forza běžela na emulátoru XBOXu. Nicméně, jak koukám, tak koukám že rozdíly DX12 vs Mantle nejsou prakticky žádné. To by mohlo znamenat, že DX12 by mohlo chodit, stejně jako Mantle, na Win7 a výše.
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
ovšem s tím označením DX12 to teda pěkně po... DX12 totiž není rozšíření DX11, ale zcela nové API, které bude vyžadovat úplně nové tools a s předchozími DX nemá defakto nic společného.Do vánoc 2015 je každopádně ještě hoodně daleko.
ten komentář na SA je celkem trefný :
Hence AMD getting Microsoft's blessing for Mantle with the intention of wresting full API control back later on. EA, with their full throated support of Mantle obviously prefers to open source the API and remove Microsoft from the equation. There are other developers and publishers with the same thought. Seemingly this will break down as AMD + various developers vs. Microsoft, Intel, NVidia and their supporting developers.
ten komentář na SA je celkem trefný :
Hence AMD getting Microsoft's blessing for Mantle with the intention of wresting full API control back later on. EA, with their full throated support of Mantle obviously prefers to open source the API and remove Microsoft from the equation. There are other developers and publishers with the same thought. Seemingly this will break down as AMD + various developers vs. Microsoft, Intel, NVidia and their supporting developers.
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Johan Andersson @repi 7 h
Direct3D 12 blog with some more details: http://blogs.msdn.com/b/directx/arch...irectx-12.aspx … You may recognize the design :)
petr_tomicek @petr_tomicek 5 h
@repi Why does it feel like I am reading Mantle Programming Guide again ?
12:52 - 20 de mar. de 2014 · Detalles
Johan Andersson @repi 2 h
@petr_tomicek
https://twitter.com/repi
Direct3D 12 blog with some more details: http://blogs.msdn.com/b/directx/arch...irectx-12.aspx … You may recognize the design :)
petr_tomicek @petr_tomicek 5 h
@repi Why does it feel like I am reading Mantle Programming Guide again ?
12:52 - 20 de mar. de 2014 · Detalles
Johan Andersson @repi 2 h
@petr_tomicek
https://twitter.com/repi