Stránka 5 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 18:39
od CageJ
''NVIDIA will support DX12 on Fermi, Kepler, Maxwell and forward!''
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 18:41
od del42sa
Ryan Shrout:
NVIDIA has been working with MS since the inception of DX12. Still don't know when that is...
Ryan Shrout:
They think it should be done with standards so there is no fragmentation.
Ryan Shrout:
NVIDIA will support DX12 on Fermi, Kepler, Maxwell and forward!
Ryan Shrout:
NVIDIA represents about 55% of the install base.
Ryan Shrout:
Developers already have DX12 drivers. The Forza demo was running on NVIDIA!!!
Ryan Shrout:
Holy crap, that wasn't on an Xbox One!!
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 18:44
od del42sa
Tim Sweeney z Epic úzce spolupracovali na implementaci DX12 do UE4 engine s MS a Nvidií. Jak jinak :o)
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 18:46
od killerek
Co tak ctu, tak zatim všichni a vždy uzce spoupracovali s MS na DX :-)
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 18:48
od killerek
Ryan Shrout:
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.
Ryan Shrout:
Ouch, targeting Holiday 2015 games.
Ryan Shrout:
Early access coming later this year.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 18:49
od del42sa
Ryan Shrout:
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.
[img]
http://media.timesfreepress.com/img/pho ... c0d5bfa32a[/img]
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 18:52
od del42sa
Ryan Shrout:
Ouch, targeting Holiday 2015 games.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 18:55
od killerek
Snad to někdo da do srozumitelného clanku s fotkama slidu. Tohle by mohlo konecne umlcet skeptiky kolem Mantle i DX12.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 18:58
od CageJ
Otazka znie, treba nam vobec Mantle ?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 19:02
od Hladis
Sakra jsem to prosvih. Hodte sem pak linky na zaznam na Youtube a slide nejak uceleny. Mno hlavne ze me nezklamala moje vestecka kooouuuulllle
CageJ píše:Otazka znie, treba nam vobec Mantle ?
Bylo uz poznamenano, ze Mantle muze byt i tam, kde není Dx. Dx není na všech systémech.
BTW: Dle tech uryvku jde videt, ze na tom pracujou uz dyl. Se tak nedivim, ze Anderssona vypoklonkovali jak z nV, tak z MS. V AMD se taky nejak zapomeli zminit
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 19:09
od PET5
Takže si hezky počkáme. Do léta 2015 to uteče jako voda. Staré grafiky si musíme šetřit, protože za ten rok je snad konečně pořádně využijeme. Zatím můžeme šetřit na nové Windows.
A ta společná fotka na závěr byla sladká :o)
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 19:12
od Alfajk
http://www.pcper.com/live/ si to naklikni znova,je to tam jako zaznam slajdu+text
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 19:28
od Hladis
Eh to nebyla live show. Jsem myslel ze to bude video.
Edit:
Apparently NVIDIA's blog says DX12 discussion begun more than four years ago "with discussions about reducing resource overhead". They worked for a year to deliver "a working design and implementation of DX12 at GDC".
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 20:16
od webwalker
@Hladis: Jo, jo, ta poznámka na blogu Nvidia byla skoro ta nejvtipnější, tedy hned za prohlášením Tim Sweeney :)
Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... tx-12.aspx
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 21:39
od zumpar1234
Podpora DX12 vo Windows 7 je dost velka utopia ale tak mam aspon svoj mokry sen. :D
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 21:48
od del42sa
[quote="webwalker"]@Hladis: Jo, jo, ta poznámka na blogu Nvidia byla skoro ta nejvtipnější, tedy hned za prohlášením Tim Sweeney :)
Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... tx-12.aspx[/quote]
Jj, tenhle joke se jim opravdu povedl
https://semiaccurate.com/forums/showthr ... 858&page=3
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 20. bře 2014, 22:21
od Hladis
To ze Sweeny je nVidiot o tom asi nikdo nikdy nepochyboval
On byl vždycky divnej. Ale jeho engine je nejuspesnejsi.
No nV ale museli teda hodne maknout, pokud ukazuji funkcni demo Forza na nV a v rany fazi DX12 a tvrdi, ze rozdali drivery. Taky jde o to, jak to interpretujete. Ja tam ctu, ze 4 roky o tom tak kecali a az za uplynuly rok se v tom zacalo i něco dit.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 21. bře 2014, 09:16
od webwalker
@Hladis: Ta raná fáze může také znamenat, že ta Forza běžela na emulátoru XBOXu. Nicméně, jak koukám, tak koukám že rozdíly DX12 vs Mantle nejsou prakticky žádné. To by mohlo znamenat, že DX12 by mohlo chodit, stejně jako Mantle, na Win7 a výše.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 21. bře 2014, 09:29
od del42sa
ovšem s tím označením DX12 to teda pěkně po... DX12 totiž není rozšíření DX11, ale zcela nové API, které bude vyžadovat úplně nové tools a s předchozími DX nemá defakto nic společného.Do vánoc 2015 je každopádně ještě hoodně daleko.
ten komentář na SA je celkem trefný :
Hence AMD getting Microsoft's blessing for Mantle with the intention of wresting full API control back later on. EA, with their full throated support of Mantle obviously prefers to open source the API and remove Microsoft from the equation. There are other developers and publishers with the same thought. Seemingly this will break down as AMD + various developers vs. Microsoft, Intel, NVidia and their supporting developers.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 21. bře 2014, 09:33
od del42sa
Johan Andersson @repi 7 h
Direct3D 12 blog with some more details:
http://blogs.msdn.com/b/directx/arch...irectx-12.aspx … You may recognize the design :)
petr_tomicek @petr_tomicek 5 h
@repi Why does it feel like I am reading Mantle Programming Guide again ?
12:52 - 20 de mar. de 2014 · Detalles
Johan Andersson @repi 2 h
@petr_tomicek
https://twitter.com/repi