Tato technologie vznikla především kvůli nastupujícím VR systémům, které vyžadují, aby byly hry renderovány s co nejvyšším počtem snímků za sekundu, přičemž rozlišení je až druhé v pořadí. Nízké rozlišení způsobí pouze to, že hra bude vypadat kostrbatě, zatímco nízká snímkovací frekvence a s ní spojené zpoždění je pro uživatele s VR headsetem na hlavě vcelku spolehlivá příčina přinejmenším bolehlavu. NVIDIA si tak řekla, že člověk stejně zaměřuje své oči na objekty tak, aby na ně koukal pokud možno zpříma a vzhledem k poměrně úzké oblasti ostrého vidění není moc důvodů k tomu, aby byl celý obraz renderovaný ve vysokém rozlišení. Právě jeho okraje mohou být renderovány třeba i jen ve 40% rozlišení, takže jsou rozmazané, ale to nemusí být vůbec znát, pokud obraz nebudeme detailně zkoumat.
Jedna se o samostatny benchmark a ne o vlastni hru, ta jeste nevysla a vyjde az 6 brezna.
Although we don't believe this to be intentional, the Final Fantasy XV benchmark is among the most misleading we’ve encountered in recent history. This is likely a result of restrictive development timelines and a resistance to delaying product launch and, ultimately, that developers see this as "just" a benchmark....................... Square Enix is responsible for the higher-pipeline functions of calling and rendering objects, like the buffalo, and it's not like GameWorks has the ability to reach outside of the world, grab assets, and force them into the game. We would put this squarely on Square Enix, for now, but nVidia does have some responsibility in getting the rest of their GameWorks features fully integrated and working (even if Square is ultimately coding it, nVidia has its name on the product).
Stiznosti tak posilej do Square Enix, ze odflakli jeden nenarychlo spichnuty benchmark.
Koukám, že jsi opět vybral jen to co se ti hodí do krámu
Although we don't believe this to be intentional, the Final Fantasy XV benchmark is among the most misleading we’ve encountered in recent history. This is likely a result of restrictive development timelines and a resistance to delaying product launch and, ultimately, that developers see this as "just" a benchmark. That said, the benchmark is what's used for folks to get an early idea of how their graphics cards will perform in the game. From what we've seen, that's not accurate to reality. Not only does the benchmark lack technology shown in tech demonstrations (we hope these will be added later, like strand deformation), but it is still taking performance hits for graphics settings that fail to materialize as visual fidelity improvements. Much of this stems from GameWorks settings, so we've been in contact with nVidia over these findings for the past few days.
Ano, Square Enix vyvíjí Final Fantasy XV, ale GameWorks jsou stále blackboxed knihovny, do kterých nemůžeš nijak zasahovat. Uvidíme jestli Square Enix zaplatí za spešl licenci a budou si moct GameWorks optimalizovat pro vlastní engine.
Proč spešl, lepší je mít ňákou hnusnou zmutovanou chlupatou krávu schovanou za sedmero horami a sedmero řekami renderovanou v full hairworks žroucí 40% GPU power hehe, zkrátka vega třídu pod GK104 a Polaris třídu pod GTX1060, mission accomplished.
Ano, "koukam" na neustaly problemy s chapanim textu. To cos postnul na veci nemeni nic, jen to potvrzujes a pak spradas nejaky konspiracni teorie. Proste za kazdou cenu se nesmyslne vymazit a potrolit. DD approved.
DOC_ZENITH píše:Proč spešl, lepší je mít ňákou hnusnou zmutovanou chlupatou krávu schovanou za sedmero horami a sedmero řekami renderovanou v full hairworks žroucí 40% GPU power hehe, zkrátka vega třídu pod GK104 a Polaris třídu pod GTX1060, mission accomplished.
A přesně jen o tomhle to bohužel je, přínos minimální nebo žádný... jen aby to poškodilo konkurenci
maltra píše:Hladis, ci je to umysel alebo lenivost vedia len vyvojari ale fakt je ze to neni koser. Podobne ako teselacia vody v Crysis 2 niekde v "podzemi".
Ja vim ze to vedi jen vyvojari a samotny Gamersnexus se k tomu postavil profesionalne bez konspiracnich a jinych blabolu (meli by si nekteri brat priklad). Hlavni odpovednost je na Square Enix a ten benchmark je zcela evidentne odflakly z jejich strany a je tam hromada zbytecnych objektu. Nejaky dalsi konspirace a lhani bez dukazu, je vesmes kandidaturou dostat se na smetak. nV by to mela resit z pozice toho, ze tam ma nalepeny svoje jmeno a svoji znacku, takze je v jejich zajmu zatlacit na SE. Zbytek je ale na samotnych SE, jelikoz je to jejich bordel. Kazdopadne tohle neni stale samotna hra a tam se teprve uvidi, jak to bude vypadat, ale vzhledem k tomu v jakym stavu hry dnes obecne vychazeji a i hry od SE, da se cekat retez oprav. Hra samotna vyjde az za mesic. Jinak ony ty predchozi FF samostatny benchmarky (Final Fantasy XIV: Heavensward's Benchmark) technicky zadny zazraky taky nebyly. To tu pouzivame tak na testy CPU.
Krteq píše:A přesně.....
Jeste jednou tady napises nejaky podobny vylhany konspiracni blaboly, tak smetak a pripadny postih. To ber jako varovani. Toho troleni uz bylo myslim dost.
Benchamrk je ok jako benchmark na max nastavení, problém je že když člověk sníží nastavení nevypíná to efekty co by mnělo, to jest vše. Pokud se to bude držet na max je ok.
Neni ok, optimalizace je tam priserna bez ohledu na cem to jede a optimalizovany driver na to taky nikdo jeste nevydal. Jinak tohle si uz reste v sekci k benchmarkum.
"Benchmark", kde nie je mozne vybrat ani dnes hracmi hojne vyuzivane rozlisenie 1440p, kde nie je mozne vidiet FPS a kde jedina moznost nastavenia su "Lite", "Standard" alebo "High" detaily je v mojich ociach vhodny tak mozno na konzolu, ale rozhodne nie na PC...
Predchozi verze FFXIV mely settings, kde se to dalo vice konfigurovat. Tady se s tim nesrali a naprali jen predefinovany nastaveni a vypada to, ze se s tim moc nechteli srat. Kazdopadne jsem to vyzkousel a je to konzolovka (i vizualem) podobne jako predchudci a Gameworks je takovy kosmeticky prvek, ktery byl uz i u predchozich dilu a celek to nejak nevytrhne. Etalon mezi benchmarky to nebude, ostatne predchozi dily jim taky nikdy nabyli, ale aspon to uz neni brutalne CPU limitovany.
na ty hře je především zajímavý to že bude podporovat HDR i na PC což udělá hru mnohem hezčí bez penalizace výkonu..... i když zpackat se dá i implementace HDR viz The Last Guardian
I Richardovi je divné že port z konzole, kde je je pipeline přímo psaná pro AMD GPU HW a kde to běhá s HDR a 4K, najednou po "implementaci" GameWorks efektů, které mají minimální přínos, jde tak blbě a při vypnutí všech GW efektů skrze config to zas běží na všech kartách OK i bez stutteringu... přímo to vystihnul.
Co se asi stane když se snažíte naroubovat uzavřený kód na hotovou pipeline?