Stránka 5 z 5
Re: Historie, budoucnost a hypoteticke scenare kolem CPU v c
Napsal: stř 20. kvě 2015, 16:31
od havli
Vsak proto je tam ten smajlik.
Obsahnul jsem vesmes vsechny oblasti, co jsem chtel... ikdyz her je tady v prvni casti docela malo. Na rychlejsich CPU uz budu resit hry vic dopodrobna, vcetne frametimes.
Prace to dalo dost, ale tohle je teprve zacatek. Pokud vsechno pujde podle planu, budu v podobnem duchu testovat jeste cca 150 dalsich CPU.
Re: Historie, budoucnost a hypoteticke scenare kolem CPU v c
Napsal: stř 20. kvě 2015, 16:38
od DOC_ZENITH
Něco ti tam mezi CPU chybí.... Rise MP6
Ale o nic jsi nepřišel já ten krám mam je to snad ještě horší jak IDT Centaur. Zajímavá je taky ta čistá spotřeba oněch CPU, já si to tehdy říkal v dobách prvních Atomů že je to ve všech ohledech propadák proti blbýmu Tualatinu, a proč to vůbec existuje. Si vezmi takovej CPU na třeba 22nm + doplněnej o speedstep.... a všechny ty rádoby dnešní ULV platformy by vypadaly mizerně bledě.
Co se her týče, přidal bych tam něco legacy/16 bit, něco stylu Duke/quake.
Re: Historie, budoucnost a hypoteticke scenare kolem CPU v c
Napsal: čtv 21. kvě 2015, 18:03
od havli
PIII-S 1,4 ma load 23,5W a idle 21,5W... deska ale silne undervoltuje - misto 1,45 dava jen 1,3V. Kupodivu na Tualatinu je nejak nakopnute ACPI, protoze idle a load se skoro nelisi. Pritom Coppermine na stejne desce (TUSL2) idluje na 11W.
130nm P-M Banias 1,4 idluje 5,5W a load 17 (pres redukci CT 479 na normalni desktop desce). Atom jsem zatim poradne nemeril, ale bida to bude kazdopadne.
Na zmenu metodiky je uz pozde, ale mozna nekdy v budoucnu pridam jeste "nulty" dil s rozmezim CPU rekneme 386 - Pentium 233. Tam bych pak meril DOS a win 9x.
Re: Historie, budoucnost a hypoteticke scenare kolem CPU v c
Napsal: sob 29. srp 2015, 19:28
od havli
Nahodou jsem natrefil na graf vyvoje plochy CPU za posledni roky
http://www.anandtech.com/show/9505/skyl ... e-analysis ... Tak jsem si vytvoril ponekud vylepsenou verzi. Hodim to i sem na forum, pro zajimavost.
Jsou tam zaneseny vzdycky hiend jadra, co se pouzivaly v desktopu (servery ne, to by nestacila stupnice grafu
).