Stránka 5 z 21
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 05:53
od Pepa1
Nezkoušel jste někdo SweetFX, jestli to trochu pomohlo?
edit: tak jsem zkusil viz. níže...můj oblíbený preset:
https://sfx.thelazy.net/games/preset/4745/
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 07:32
od yuri.cs
Hladis píše:Nejak nedodas, ze puvodne se pocitalo s tim, ze to bude rozkouskovany na 3 epizody a prvni epizoda ze mozna vyjde na konci roku 2015. Tohle reseni se nastesti prehodnotilo. Hra je tak kompletni, ucelena a daleko vetsi nez byl puvodni plan na kickstarteru.
Co jsem dohledal, tak dnesni podoba je prvni akt a prilepeny druhy akt, ktery mel byt ze vsech nejkratsi. O kolik vic contentu se muselo udelat, to netusim (filmecky, assety, skripting?).
Problem se prestrelenym scopem je tu porad.
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 10:03
od Riku
btw nezdá se někomu, že beta vypadala líp?
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 11:26
od TankGeorge
Jen tak pro info, přijde mi, že tu pár lidí trochu komolí počty...
1USD = cca 20Kč
100mil USD = cca 2000000000Kč (slovy dvě miliardy)
Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je KCD rozpočtově světová AAA hra, když se tu bavíte o českých investicích 300mil Kč +/- autobus, zatímco pár konkrétně zmíněných světových AAA her se pohybuje na 80-100mil USD?
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 11:26
od rbclass
ktore nastavenie zeru najvac vykonu ?
maju nejake stranky toto obenchmarkovane ?
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 11:42
od ArgCZ
TankGeorge píše:Jen tak pro info, přijde mi, že tu pár lidí trochu komolí počty...
1USD = cca 20Kč
100mil USD = cca 2000000000Kč (slovy dvě miliardy)
Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je KCD rozpočtově světová AAA hra, když se tu bavíte o českých investicích 300mil Kč +/- autobus, zatímco pár konkrétně zmíněných světových AAA her se pohybuje na 80-100mil USD?
kdo tu tvrdil že je to rozpočtově světová AAA hra? Můžeš odcitovat?
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 11:59
od Pepa1
rbclass píše:ktore nastavenie zeru najvac vykonu ?
maju nejake stranky toto obenchmarkovane ?
http://www.guru3d.com/articles_pages/ki ... iew,9.html
But overall, nice gameplay and decent enough graphics. BTW if you want the best quality and need a little more perf?
Drop shadows, and set shaders and post-processing to high if you're attempting to play on ultra. You'll easily gain 20 fps with minimal visual impact
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 12:06
od fmx rider
Holt úspěch se v Čechách neodpouští, radši najdu každou malou, nebo velkou chybu a budu rád, jak to můžu hodit na Vávru. Co si to vlastně dovoluje vydávat u nás nějakou hru...
Stačí jim vyladit technickou stránku hry, bugy a můžou být na sebe hrdí co dokázali.
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 12:38
od Raikkonen
To bych tedy v případě českých her vůbec netvrdil, naopak mi vždy přišlo že všichni byli na úspěchy českých tvůrců hrdí a přáli úspěch. To co se tady teď probírá je bohužel následek dřívějšího Vávrova jednání, kdy strhal cizí vývojáře za někdy i nepodstatné chyby, prohlašoval neustále důraz na sebemenší detaily, jenže výsledek tomu ne úplně odpovídá. Kingdom Come je velmi dobrá hra, ale chyb má taky spoustu, takže pak zpětným pohledem ten seznam 100 chyb Skyrimu vypadá trochu jako když zloděj volá chyťte zloděje. Kdyby kdokoliv z vývojářů se podobně vyjadřoval např. před vydáním Mafie 1, tak by pak taky sklidil oprávněnou kritiku, bez ohledu na jinak nespornou kvalitu hry.
Ona je taky kritika a kritika. Zatímco první má za cíl ukázat podstatné nedostatky, vyzdvihnout kvalitu a přitom objektivně zhodnotit situaci, tak ta druhá chce najít co nejvíce (i drobných nepodstatných) chybek, aby se ospravedlnil už předem vytčený cíl - za každou cenu být negativní v hodnocení. Bohužel pak ti tvůci druhých kritik když jsou sami postaveni před nějaký úkol, tak to většinou do dokonalosti má hodně daleko a spíš to dopadne ještě hůře než u těch, koho dříve rádi kritizovali.
Kingdom Come dopadl velmi dobře, ale problémů je taky dost, takže malá trocha pokory by rozhodně nijak neuškodila, oprávnění kritici by viděli sebereflexi a uznali ji a navíc by to vyvrátilo spoustu argumentů všem dalším haterům...
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 12:59
od certes
Nějak nerozumím tomu proč krouhli textury a i na ultra 1080p to nežere více jak 3GB VRAM. Vždyť kvalita textur má na výkon jen nepatrný vliv ne ?
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 13:33
od yuri.cs
TankGeorge píše:Jen tak pro info, přijde mi, že tu pár lidí trochu komolí počty...
1USD = cca 20Kč
100mil USD = cca 2000000000Kč (slovy dvě miliardy)
Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je KCD rozpočtově světová AAA hra, když se tu bavíte o českých investicích 300mil Kč +/- autobus, zatímco pár konkrétně zmíněných světových AAA her se pohybuje na 80-100mil USD?
Jediny, kdo pri jakekoli prilezistosti neopomel zminit, ze jde o "ceskou AAA" byl Vavroid.
Rozpocet a, bohuzel, ani prezentace 2018 AAA hre neodpovidaji.
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 13:33
od Sobo
TankGeorge píše:Jen tak pro info, přijde mi, že tu pár lidí trochu komolí počty...
1USD = cca 20Kč
100mil USD = cca 2000000000Kč (slovy dvě miliardy)
Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je KCD rozpočtově světová AAA hra, když se tu bavíte o českých investicích 300mil Kč +/- autobus, zatímco pár konkrétně zmíněných světových AAA her se pohybuje na 80-100mil USD?
Jako potencialnimu zakaznikovi je mi uprimne u prdele, jaky budget meli a jak jej vyuzili. Standardni AAA hra se provada za $60, za KDC chteji $50, cili nijak moc shovivavi byt nelze.
A co se tyce rozpoctu: velke AAA hry se delaji vetsinou v USA, kde vyvojari maji
nekolikanasobne platy oproti lidem v CR. Tudiz vyvojar o stejne seniorite na stejne pozici, ktery odvede tu samou praci, je v CR nesrovnatelne levnejsi. Jinymi slovy kdyby KDC delali v USA, tak se na tu miliardu za hru stejne kvality taky dostanes.
Takze ve vysledku vzhledem k okolnostem ten rozpocet az tak tristni nebyl, holt je cesko stale zeme levne pracovni sily. Ale kdyz uz, tak se tahle diskukze hodi spise do normalniho threadu misto technickeho...
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 13:37
od Krteq
A pak tu někdo tvrdí, že jde přeci o crowdfunding project
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 14:18
od havli
Moc to hrotite... je to naprosto obycejna AAA hra, kterych rocne vyjdou desitky. Tuny bugu jsou dneska uz bohuzel standard, mizerne graficke provedeni se vyskytuje u spousty "top" her. A osekani naslibovaneho obsahu z duvodu nedostatku casu a penez snad nemuze nikoho prekvapit (deje se to vsude)... kdyz to pujde dobre, tak se neco doplni za pul roku v ramci DLC za prislusne $$$ navrch a je to.
Jestli tu hru vyrobili cesi, americani, nebo treba krovaci, na tom snad vubec nezalezi, dulezity je vysledny produkt a tam to (aspon zatim) dost pokulhava.
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 14:19
od Dadu
Jelikož bez KS by Vávra nedostal další chechtáky a žádná hra by nebyla, tak jo je to KS projekt.
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 15:57
od Hladis
Krteq píše:A pak tu někdo tvrdí, že jde přeci o crowdfunding project
Muzes citovat nekoho, kdo tu tvrdi, ze je to ciste crowdfundingovy projekt ? Crowdfunding kampan vubec nebyla ? Bez podpory od lidi na Kickstarteru a dalsi podpory by ta hra vznikla ?
yuri.cs píše: Problem se prestrelenym scopem je tu porad.
Reknu to takhle, Vavra toho naplacal mraky a sam si svou povahou skodil. Ze mu to nekdo omlati nejak fundovane o hlavu je ok, ale zase bych to nehrotil a neodsuzoval cely projekt i na uplnych banalitach kvuli osobe Vavry. Klidne at nekdo sepise "100+ důvodů proč Dan Vávra/Kingdome Come:Deliverance......", ale to patri uz jinam. Jinak co se tyka pocatecnim odhadum a podobam projektů, tak tohle neni vyjimka, ze vysledek a vyvoj je jiny na konci nez na zacatku. Je to zcela normalni. PR reci se daji ignorovat a pocitat s tim, ze behem vyvoje se deji zmeny a hlavne nenaskakovat na hype vlacek s nerealnym ocekavanim.
Sobo píše: A co se tyce rozpoctu: velke AAA hry se delaji vetsinou v USA.....
Velka cast tymů je rozhazena vsude po svete a ne v USA. Vyvoj her je dnes uz takova globalni zalezitost. A jeden znamy priklad za vsechny je CDPR v Polsku, ktery by se mel brat jako priklad pro CZ. Ten omezeny budget a pripadny dalsi clovekohodiny se na vysledku u tak ambiciozniho projektu proste projevi. CDPR treba vubec nezvladli port Witchera 1 na konzole a malem je to stalo existenci.
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 16:33
od Still.Lord
Natáhlo to nějaký maly update a zmizel loading u rozhovoru, hned se to rychleji hraje
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 20:01
od AllowedCry
AllowedCry píše:Rozjedu to na GTX650? HD a 30fps stačí
Zdá se že jo
jak moc je náročný začátek?
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 20:28
od Walker1134
Moc pěkný charge zajímalo by mě kde na to vzal manu
https://youtu.be/TgTGg1kUQCo?t=24s
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Napsal: stř 14. úno 2018, 21:28
od sirThomas
Taky vám to furt nečekaně padá?