Stránka 5 z 6

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: sob 18. kvě 2024, 16:40
od _DAVE_
Na historické rx570-8GB to má 40fps v 1080p/HIGH.

https://youtu.be/PkSwHNLEKQE?si=xxcZDKYIb11ESj2A

V nárocích nevidím nejmenší problém, a i jiné “podřadné” karty s 6GB VRAM a víc to zvládají se ctí.
Hra vypadá hodně dobře.
Velká hromada alokované VRAM na kartě co ji má, ještě neznamená, že ji naprosto nezbytně hra potřebuje.


A pokud to někdo musí mít ve 4k bez DLSS, tak prostě musí vysolit 30+ a bude i tak sotva olizovat 60fps.
Ale to není nic nového

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: sob 18. kvě 2024, 23:20
od Paul
Je to pěkný.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: ned 19. kvě 2024, 00:26
od HEAD
Na jaký nastavení to hraješ?

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: ned 19. kvě 2024, 01:28
od Paul
Vše na max, to divně pojmenovaný AO, DLDSR 1620p v kombu s DLSS quality, vsync zaplej na 60fps (hraju na plazmě). Grafika v tomhle nastavení žere kolem 150W, přitom obraz dokonale čistej a ostrej. Ve dne to vypadá nádherně, akorát noci jsou slabší a štve mě že se nejde vyspat a přeskočit je :)

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: ned 19. kvě 2024, 10:06
od _DAVE_
Hned vych do toho taky nasednul, ale mám docela intenzivně rozehraný Tears of the Kingdom a dva dokonalé open worldy najednou - z toho mi už bouchla hlava :D

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: ned 19. kvě 2024, 18:00
od HEAD
Ja hraju v 5760x3240(DLDSR) DLSS balanced a reflex+boost.Stiny jsem stahnul na very high kvuli Fps.Ted mam vetsinou 70+fps a vypada to to lip nez DLAA.Screenshoty jsou HDR konvertovany do SDR
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: ned 19. kvě 2024, 22:15
od Paul
Už to překonalo všechny ostatní singleplayerovky od Sony co se týče počtu hrajících, včetně God of War. Nepřekvapuje mě to, je to fakt dobrý a port prostě špičkovej.

Ale zároveň bych hrozně uvítal následující mody:

- možnost se vyspat a přeskočit noc
- možnost schovat ten nápis saving když se hra autosejvuje
- možnost zobrazit si malej kompas
- vypnout ovlivňování počasí tím jak člověk hraje (když se nechováš jak samuraj ale jako assassin, tak máš víc deště a bouřek)

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: pon 20. kvě 2024, 12:29
od HEAD
Ja jsem narazil na bug v tech duelech jak se musi drzet trojuhelnik/Y.Proste to nekdy vubec nefunguje a nic s tim nejde udelat.Zkousel jsem pauzu/mys alt+tab a nic nepomohlo.Docela me to sere pac to pouzivam skoro furt/mam na to talent, ze vyridim 3 najednou.

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: pon 20. kvě 2024, 16:31
od stylar
Jo, kvůli tomu to zatím moc nehraji a čekám na patch, prý někomu pomohl lock na 60 fps, což se mi moc nechce.

A s framegenem je tam memory leak? Kromě artefaktů v cutscénách mi šlo využití VRAM na 21 GB, ale běželo to OK, bez FG je využití mnohem nižší.

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: stř 22. kvě 2024, 15:00
od HEAD
Jo vsak uz jsem to psal, ze nestaci 16GB vram.Zatim jsem zkusil framegen ve dvou hrach a v obou to nefungovalo jak melo...v horizon FW tam byl stuttering a navyseni vykonu jen o 20-30% a navic to trochu rozmazavalo obraz.Tady zas nestaci 16GB Vram.Docela by me zajimalo pro koho to je?Mozna pro lidi co hrajou v 1080P a chtej miliardu FPS.
Takovy DLDSR mi prijde 1000x uzitecnejsi vecicka.Framegen jako hlavni selling point 4000 rady je slusnej fail.

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: pát 24. kvě 2024, 09:26
od stylar
  • Stability improvements.
  • Fixed visual bugs that could show while transitioning from cut-scenes to gameplay with NVIDIA DLSS 3 Frame Generation Enabled.
  • Fixed visual that could show when combining AMD FSR 3 upscaling with Dynamic Resolution Scaling.
Patch vyšel včera, ALE objevily se další bugy (které tam byly asi i předtím) jak jsem hrál dále: občas hra vynechá titulky v celé cutscéně + vypadává zvuk některých efektů.

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: pát 24. kvě 2024, 19:28
od stylar
Jinak se mi nedařilo ovládat hru v soubojích na K+M jak je nastaveno default - třeba malíčkem používat rychle Q, A, Y, Shift - něco zmačknout zároveň ani nejde a míření lukem přes ctrl wtf.

Například defaultně držet blok pomocí Q a chodit WSAD jde blbě, chápu že hra je dělaná na gamepad, ale já to hrát přes něho nechci, naštěstí se to tady dá dobře přenastavit.

Zatím mám takto:
RMB - blok
F - silný útok (zatím mi fungovaly všechny výzvy, možná to opravily nebo pomohlo přemapování)
Q - rychlý výstřel
Middle myš - soustředění
Back myš - míření lukem (v usnadnění nastavit režim míření "přepínat")
Tab - přepnout stranu kamery
Caps Lock - chůze (v usnadnění nastavit režim chůze "přepínat")
M - mapa

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: ned 26. kvě 2024, 17:39
od HEAD
Ja to hraju na dual sense a nemam problem.Jedinej takovej mensi problem je, ze se musi propojit s PC kabelem jinak nefungujou vsechny veci.
Jeste pak jsem zkousel FSR3 framegen pac to nezere Vram jako DLSS FG, ale pocitove je to dost spatny.Nevim, jestli prestane fungovat Reflex+boost nebo co, ale 80-90fps je pocitove o dost horsi nez cca 70fps bez framegen s reflexem+boost.
Framegen je fakt totalne nahovno vec.

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: sob 15. čer 2024, 09:18
od JohnXXL
Konečně jsem to začal víc hrát a za mě musím říct že je to super a perfektní port... :)

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: čtv 20. čer 2024, 23:23
od HEAD
Připadá mi to naky dlouhy :D hraju to s menší přestávkou od vydání a teprve jsem začal zkoumat druhou část mapy :lol: .Snazim se odkrývat celou mapu a dělat všechny questy a všechny věci co se tam dají delat, ale připadá mi to snad ještě delší než Horizon fw.
Ale hra jako taková je parádní.S tím JP dabingem to nemá chybu.

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: pát 21. čer 2024, 00:08
od _vuLva_
Pokud hraješ jen hlavní příběhovou linku, tak to zas tak dlouhý není. :D Nebo mě to aspoň nepřišlo. Jinak koupil jsem to ze zvědavosti teda taky i když jsem to 2x dohrál na PS5 a jsou tam stejný "bugy" co jsem koukal. :D

HDR je v některých částech moc tmavý, že není skoro nic vidět. Na mým monitoru jsem musel přidat jas na 70 a zapnout dramatický kontrast aby to nebylo úplně vyblitý.

Další co mě docela štve je relativně pomalá rychlost kamery na tak rychlou hru a divná deadzone na pravý páčce u Dualsense. Nepodařilo se mi to nastavit tak, aby mi to vyhovovalo. Na PS5 byla kolonka kde se dala deadzone úplně vypnout myslím. Tady to nejde. Nebo teda jde přes Steam, ale musí bejt zapnutej Steam Input = přestanou fungovat vibrace, adaptivní triggery a repro. Takže na pytel. Pokud má někdo tip jak to fixnout, sem s ním. :-)

Jinak je hra vynikající. :-)

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: pát 21. čer 2024, 11:11
od madPav3L
S tím jak je ta hra tmavá v HDR jsem také bojoval, ale dramatický kontrast jsem nezapínal, protože jsem zjistil, že ty tmavá místa dělá mnohem tmavší, takže mám jen trochu zvednutý jas z 50 na 60.
Co jsem se na ten problém tak koukal po netu, tak je to hodně diskutované a ten dramatický kontrast radí nepoužívat, ale každý to holt má jinak.

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: pát 21. čer 2024, 14:15
od JohnXXL
Ja to hraju stylem ,,kocham se a uzivam si to'' a co jsem koukal budu u konce aktu1 tudis jeste nejakou dobu to budu hrat a bavi me to moc. Hlavne nejvic vyuzivam tichyho zabijeni a nenapadnost co nejvic me bavi hooodne moc.

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: pát 21. čer 2024, 15:40
od madPav3L
Já to hraji naopak, bez tichého zabíjení a když už někoho omylem zabiju nebo dokonce musím zabít potichu, protože mně k tomu hra nutí, tak jsem naštvaný, že si kazím samurajskou čest. Toto je snad první hra, kde mě tiché zabíjení nebaví.

Mám odehráno 26 hodin, dle Steamu a včera jsem se dostal do druhého aktu. První mapu nemám 100% hotovou. Bambusy, svatyně na amulety a liščí nory mám všechny, ale ostatní věci hledat nebudu + mně schází několik vedlejších úkolů.

Re: Ghost of Tsushima

Napsal: pát 21. čer 2024, 16:54
od _vuLva_
Ještě jsem neměl čas to pořádně hrát, mám tam jiný resty, ale třeba to nakonec taky stáhnu a dramatickej kontrast vypnu. Na TV to bylo strašně tmavý. Tak uvidíme.

Samurajská část je výborná, jak mám stealth rád, tak tady mě to taky moc nebavilo a radši jsem všechny krájel katanou. :D Jak se člověk naučí všechny ty techniky, tak je to fakt zábavný.