Stránka 5 z 14

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: ned 24. lis 2024, 19:40
od Thellwin
Zajímavé, to jejich doporučené nastavení pro 4070 TiS, kde jsou asi 3 položky shozené z epic na high jsem si nastavil i sám ještě předtím, než jsem četl ten článek.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: ned 24. lis 2024, 22:43
od durod
Asi tak, já šel rovnou na FOLIAGE(a GI) , lze předpokládat, že tolik flóry musí být žrout výkonu. Také shading/GI obecně. A radši obetovať trávu než nasvětlení.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 08:22
od satanicek666
ten stealth system je tam dost rozjebany hej ze??? hrajem uz 4 hodky a aj ked neviem ako sa mozem zakradat a skryvat ale furt ma dakto vidi :D :D

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 08:35
od AllowedCry
Stealth moc nefunguje, problém je, že NPC často vidí víc, než ty sám, dokud tohle neopraví, tak se dá ten stealth využít jen na nějaké proklouznutí za zády nepřítele atp.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 15:06
od r1pper
Skoda ze to vypada ze ten A-life nefunguje v UE tak jako v Xray a misto toho je celej zivot v zone rizenej skriptama v bubline kolem hrace. Snad se jim to podari fixnout.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 16:50
od GaGy
S Frame Generation to jede pěkně, 120fps -160fps. Nastavení Epic viz má sestava. Qhd

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 17:05
od satanicek666
Ja o hrajem s frame a dlaa 4k epic na 80fos cca. Podobne to ide ako cp2077 ale tam mám dlss q…

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 18:01
od durod
Proc DLAA a ne DLSS Q?

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 18:33
od satanicek666
S dlss Q vidno dost duchov na stromov a vzdialene stromy nesú take pekne jak na dlaa.pri dlss Q tie stromy v pozadi su viac sietkovane :D

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 19:47
od satanicek666
ostrost mate jaku nastavenu??? nativne je na 20

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 22:59
od Thellwin
STALKER 2: DLSS vs. FSR vs. XeSS Comparison Review - https://www.techpowerup.com/review/stal ... omparison/

FSR teda vypadá aspoň z těch statických obrázků v porovnání s DLSS na první pohled o dost hůř

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: pon 25. lis 2024, 23:57
od Sobo
ugh, XeSS i FSR vypadaji vedle DLSS naprosto k smichu. Prokresleni vegetace a detaily, ostrost obrazu, temporalni stabilita (shimmering etc.) je uplne na jinem levelu, pritom je to vlastne stare DLSS 3.7 misto aktualniho 3.8.10, ktere zaroven jako default nastavuje nove preset E.
Jsem zvedavy, jestli se v lednu krome novych GPU dockame i nejakeho dalsiho vyvoje na poli upscalingu.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 26. lis 2024, 00:02
od mouldy
Poslední dobou je každá druhá hra s FSR extrémně rozmazaná. :?

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 26. lis 2024, 00:34
od Mafian277198
Taky jedu DLAA, přijde mi to tak nejhezčí a nejmíň „graf. artefaktů“.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 26. lis 2024, 08:47
od satanicek666
https://www.youtube.com/watch?v=KfQJAYuqZgs taka porovnavacka 1 vs 2.opravit respawn a a-life a bude to mozno top.
https://www.nexusmods.com/stalker2heart ... escription toto dakto skusal? prave som to vcera skusal asi hodinu a vyzera to lepsie si myslim jak vanilka hra

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 26. lis 2024, 09:23
od renek1
Vzhledem k neodolatelné nabídce koupit rtx 4070 super jsem jí zaměnil za svou 3070 a herní zážitek je o poznání lepší. Díky módum se dá pár věcí rovněž dobře doladit.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 26. lis 2024, 14:02
od Still.Lord
Je venku mod na vypnutí neustáleho kompilování shaderu, ale pak mi to nenačetlo 80% modelů ve hře :lol:

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 26. lis 2024, 14:52
od AllowedCry
Je tady někdo kdo moduje? Co si pamatuji, tak nešlo použít savy pro nemodlou hru a vzhledem k té tuně oprav a kdoví jak moc velkých zásahů do hry bych se docela vsadil, že to jinak než corrupted save dopadnout nemůže.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 26. lis 2024, 15:50
od Paul
Still.Lord píše: úte 26. lis 2024, 14:02 Je venku mod na vypnutí neustáleho kompilování shaderu, ale pak mi to nenačetlo 80% modelů ve hře :lol:
ta kompilace se dá vypnout v engine.ini

[SystemSettings]
r.PSOWarmup.WarmupMaterials=0

Pokud už máš shadery nakešovaný tak by to nemělo mít žádnej negativní vliv, aspoň co jsem to testoval jsem jsem neviděl rozdíl kromě přeskočení tý kompilace.
Ale počítám že po upgradu driverů nebo patchi to bude potřeba smáznout aby se to zas nakešovalo.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 26. lis 2024, 15:55
od Still.Lord
Já to nahodil jako mod a při nahrání savu se většina modelů vůbec nenačetla a nahrávání pozice trvalo stejně jako kešování shaderu, tak jsem to zase smazal..