Napsal: čtv 29. pro 2005, 23:08
sry za OT. uroven nasich el. skol radsi hodnotitt nebudu, ale s tou maturitou to byla jen prdel
Diskuze o hardware, software a overclockingu
https://forum.pctuning.cz/
Já myslím, že bude dražší. 13000 by mohly stát 256MB X1800XT.HEAD píše:Hmm pekny,ale zajimalo byme kolik bude stat x1900xt.Doufam,ze kolem 13000 jako dnesni x1800xl a x1900xtx tech 16 jako dnesni x1800XT.
ty vole to mas recht.. to ma nenapadlo ze pri spusteni unrealu tam opruzeje nieco ako "the way it1s nVidia" alebo co to tam je hm... toz skoda.. ale aj tak by som si nic ine nekupil. inak je sranda ked som raz dostal pIII 733 mhz tak som tam mal RAGE (allinwonder)128 a to sa mi vsetci smiali ze mam nejaku no-name kartu a ze oni maju geforce2.. a to som nevedel ako dobre som natom a tak som zatial neporusil celibat a drzim sa len atin omg to je ale otno-X píše: Neříkej hop, dokud nepřeskočí U3E může být silně optimalizovaný pro nVidii, a pak s tím nehne ani 48 paralelních PSPs. nVidia používá 2 PSPs na pipeline, ale bez přímé optimalizace kódu je v mnoha situacích využíván jen jeden z nich. Pokud budou v kódu U3E převládat MAD operace a kód bude optimalizovaný pro architekturu G70 a ještě k tomu (což je už potvrzeno) se budou používat stencil-shadows (které jsou rovněž parketou nVidiie), tak ATi nemusí dopadnout nikterak dobře.
Podle toho jak je R580 velký to bude určitě dražší. Ale X1800XL by mohla zlevnit, beztak už jsou teď GF7800GT o něco levnější. Otázkou je taky o kolik budou X1900 rychlejší - podle specifikací to vypadá tak na "půlgenerační skok", ale The Inquirer odněkud vyhrabal že prej budou jen o trochu rychlejší než GTX 512, ale to je s největší pravděpodobností kravina...no-X píše:Já myslím, že bude dražší. 13000 by mohly stát 256MB X1800XT.HEAD píše:Hmm pekny,ale zajimalo byme kolik bude stat x1900xt.Doufam,ze kolem 13000 jako dnesni x1800xl a x1900xtx tech 16 jako dnesni x1800XT.
Nedivil bych se, kdyby byla X1900 třeba v Doom3 i výrazně pomalejší, než 7800GTX-512. Ale divil bych se kdyby nebyla v moderních hrách o 50% rychlejší.Lukfi píše:Podle toho jak je R580 velký to bude určitě dražší. Ale X1800XL by mohla zlevnit, beztak už jsou teď GF7800GT o něco levnější. Otázkou je taky o kolik budou X1900 rychlejší - podle specifikací to vypadá tak na "půlgenerační skok", ale The Inquirer odněkud vyhrabal že prej budou jen o trochu rychlejší než GTX 512, ale to je s největší pravděpodobností kravina...
No to bude taky záležet na tom jestli ATi udělá OGL patch taky pro R580 a jeho derivátyno-X píše: Nedivil bych se, kdyby byla X1900 třeba v Doom3 i výrazně pomalejší, než 7800GTX-512. Ale divil bych se kdyby nebyla v moderních hrách o 50% rychlejší.
Ale UT 2007 bude OpenGL ne?(nevim, ptam se)Digitaldoom píše:openGL hry se stejně delali minimálně a dělat se už ani snad nebudou ?! ne ?! takže myslím že NV je se současnou technologií vcelku ve slepé uličce ...
To je všecko pěkný, ale krom toho že mám jen velmi lehký povědomí co co znamená (teda jak u čeho) si myslim že dokud se to neobenchmarkuje, nikdo nemůže odhadovat jako to bude rychlý...no-X píše:...
Ale může. Odhadovat ano... předveduLukfi píše:To je všecko pěkný, ale krom toho že mám jen velmi lehký povědomí co co znamená (teda jak u čeho) si myslim že dokud se to neobenchmarkuje, nikdo nemůže odhadovat jako to bude rychlý...no-X píše:...
Tak dobře, odhadovat jo. Ale uhodnout neno-X píše: Ale může. Odhadovat ano... předvedu
http://www.vr-zone.com/?i=3085We came to know that Radeon X1900 XTX (R580) will officially be clocked at 650MHz core and 1550Mhz for the memory while the X1900 XT will be officially clocked at 625MHz / 1450MHz. The reason for the lower memory clocks for X1900 XT is unclear yet since the X1800XT is already clocked at 1.5GHz. It is also confirmed that R580 has 16 pipelines and 48 shader processors.
More interestingly, we heard faintly that a early sample of X1900 XTX clocked at 500MHz scored 10.2K in 3DMark05 so we can safely presume that the official X1900 XTX will score over 11K. We can expect availability at launch on 24th January and retailers are expected to have stocks a few days before the launch. However, NVIDIA won't just allow ATi to steal the performance crown from them so G71 will be their answer to R580 and it seems NVIDIA is confident that G71 will beat R580. All it takes is a highly clocked, 32 pipes G71 to stop R580.
http://www.cdrinfo.com/Sections/News/De ... wsId=1418465nm
64 Shader pipelines (Vec4+Scalar)
32 TMU's
32 ROPs
128 Shader Operations per Cycle
800MHz Core
102.4 billion shader ops/sec
512GFLOPs for the shaders
2 Billion triangles/sec
25.6 Gpixels/Gtexels/sec
256-bit 512MB 1.8GHz GDDR4 Memory
57.6 GB/sec Bandwidth (at 1.8GHz)
WGF2.0 Unified Shader
Jestli je to pravda, pak jsou R520, R580 a potažmo i R600 čipy na dvě věci. Každý z nich by dokázal projevit svou sílu v aplikacích, které jsou pro něj psané, jenže aby to fungovalo co nejlíp, muselo by se programovat pro poměr shaderů ku ROP. Jenže R520 & RV515 mají poměr PS:ROPs 1:1, R580 & RV530 3:1 a R600 2:1(?) Samozřejmě celá rodina R5xx má společné atributy jako např. rychlý dynamic branching, ale zatim ještě nejsou skoro žádný hry který by architekturu R5xx využily. Jen se o tom zasvěceně kecá že až na to budou hry, ATi nakope nVidii řiť... a co když se bude programovat pro většinu grafickejch karet, což znamená GF6/7 a R9x00/RXx00, bude vítězit karta s vyšším hrubým výkonem a ATi skončí s X1000kama jako Intel s P4 s HT? Tedy, žere a topí to jak sviň, a jen se spekuluje o tom, že kdyby pro to byly aplikace, tak by to bylo úžasný?no-X píše:Tak jsem narazil na první "specifikace" R600...