Stránka 5 z 8

Napsal: čtv 5. črc 2007, 14:23
od no-X
Ještě nějaký technologický info k Whiteout:
  • DX10/SM4.0
  • procedural snow accumulation
  • procedurally generated height-maps
    • wireframe from height-maps
    • normal maps from height-maps
  • procedural furr
  • particle systems
  • noise generation
  • 128 morph targets (face)
  • 200 bones for skin animation
  • 15 textures/face
  • 200k triangles (Ruby)
  • 2M triangles (scene-max)
  • 1M traingles (scene-avg)
  • 13:1 ALU:TEX
  • 680MB of textures
  • real-world effecs
    • HDR
    • soft-shadows
    • sub-surface scattering
  • cinematic effects
    • motion blur
    • DOF
    • lens-flares

A nakonec nějaké srovnání s předchozími demy, ukázka možností regulace vrstvy sněhové pokrývky, a pak část pezentace z přednášky "Noise" z GDC07, která souvisí s technologiemi použitými ve Whiteout (vylepšený perlin noise).


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: čtv 5. črc 2007, 22:29
od crux2005
naozaj škoda toho,že whiteout nespustíš korektne na G80 :sad:

neviem či to už niekto spomýnal, ale asi to bol zámer tvorcov...

Napsal: čtv 5. črc 2007, 23:08
od Lojza
Tyhle tech videa jsou stejně trapas, kdyby udělali hru v takové kvalitě tak by všechny ty jejich R600 a G80 šli do hajzlu... Pamatuju dob GF3, taky krásný videa a hry tak stejně nevypadaly ani 5 let potom...

Napsal: čtv 5. črc 2007, 23:17
od no-X
Lojza: Jaký videa? To je demo, které normálně sputíš na HD2900XT

crux2005: Nejde spustit, protože nemá korektní syntaxi. Drivery nVidie jsou striktní k syntaxi v D3D a benevolentní v OpenGL. U ATi naopak.

Napsal: čtv 5. črc 2007, 23:26
od Flegy
to crux2005: spis skoda ze to v nejaky osizeny verzi nepustis na X1950 rade :oops:

Napsal: čtv 5. črc 2007, 23:30
od Lojza
no-X píše:Lojza: Jaký videa? To je demo, které normálně sputíš na HD2900XT
jj dema sory to ale nic nemění na tom že to je jen pro dobrej pocit.

Napsal: pát 6. črc 2007, 00:44
od no-X
Flegy píše:to crux2005: spis skoda ze to v nejaky osizeny verzi nepustis na X1950 rade :oops:
To právě není jak ošidit. Whiteout je od nuly napsán pro shader model 4.0. To není jako ony rádoby DX10 hry, které nejsou nic jinéh, než DX9 hry, do nichž bylo přidáno několik efektů, které lze zpětně vypnout.

Napsal: pát 6. črc 2007, 08:06
od Flegy
jj, toho jsem si prave vedom. holt se na to podivam az s nejakou druhou generaci DX10 grafik, ted se mi do X2xxx vubec nechce...

Napsal: pát 6. črc 2007, 22:34
od crux2005
no-X píše:crux2005: Nejde spustit, protože nemá korektní syntaxi. Drivery nVidie jsou striktní k syntaxi v D3D a benevolentní v OpenGL. U ATi naopak.
viem o tom, demi písal ...

Napsal: sob 8. zář 2007, 18:24
od no-X
Obrázek Obrázek

Do prvního postu jsem doplnil další dvě dema (pro X800): Ruby: Double Cross a Crowd. Jen pro zajímavost - DoubleCross už tehdy používal technologie jako HDR, Depth of Field nebo SubSurface Scattering a Crowd z těch zajímavějších třeba fyzikální simulaci dýmu na GPU.

//edit: a ještě Ruby: Dangerous Curves pro X850 series:

Obrázek

Napsal: úte 4. bře 2008, 17:51
od no-X
Screenshoty z ATi DX10.1 PingPong dema:

Obrázek

Obrázek

http://www.pczilla.net/post/245.html#comment

Napsal: úte 4. bře 2008, 17:57
od Flegy
asi se to sosnout nekde neda co? v clanku sem nevidel zadnej link :oops:

Napsal: stř 5. bře 2008, 14:46
od Mayhem(cz)
Dá se to tech. demo někde stáhnout? dík

Napsal: stř 5. bře 2008, 17:36
od no-X
Oficiálně ne. ATi obvykle nevydává dema, pokud není k dispozici verze DX, která je pro jejich běh třeba.

Napsal: čtv 20. bře 2008, 19:32
od no-X
ATi DX10.1 PingPong demo ke stažení!

Obrázek
The Ping Pong demo illustrates some of the new graphical techniques made possible by the new features of Microsoft DirectX® 10.1 and the ATI Radeon HD 3000 Series of graphics processors. First shown on the AMD "Codename: Spider" platform, the demo shows off a new lighting technique known as real-time global illumination, together with a scalable physics simulation optimized for multi-core systems. It's also interactive - move around the room and see how many ping pong balls you can maneuver into the goals!
Video: View - Length 4:53
720x480 Download (ZIP) - 82MB
EXE: Download - (42MB)*
*Ping Pong demo requires Windows Vista® Service Pack 1, an ATI Radeon™ HD 3600 series or an ATI Radeon™ HD 3800 series graphics card with at least 512MB of video memory, ATI Catalyst™ 8.3 or higher, a dual- or quad-core CPU and 2GB of RAM

Pro více informací, nebo v případě nefunkčnosti odkazů:
http://ati.amd.com/developer/demos/rhd3000.html

Napsal: sob 5. dub 2008, 16:30
od Sobo
Tak jsem zkusil to DirectX 10.1 demo Pingpong pod Vista Home Premium 32 bit SP1 na Core 2 Duo E6600 2x 3.2Ghz, 4GB RAM(v realu 3 a neco, kvuli grafice) a Radeonu HD 3870 X2. Catalyst 8.3 + ten Hotfix pro 2D/3D frekvence.

Result: Je to hruza. Skoro se to nehejba, mozna tak 15-20FPS a je tam tma jako v prdeli, nejde skoro nic videt. Co to dema vubec ma prezentovat???

Mozne priciny nizkeho vykonu:
1. Nefunguje CrossFire(coz je pro ATi dost trapas)
2. Karta mela po asi 5 minutach hrani jenom 55 stupnu, coz je dost malo, takze asi nic moc nedelala = spatne drivery. Whiteout zkusim za chvili.

EDIT:
Whiteout je maaaraaaas. Neco tak brutalniho jsem jeste nevidel. :shock:

Napsal: sob 5. dub 2008, 17:15
od no-X
Nějaké problémy s CF tam byly, ale už si nepamatuju detaily... Stahni si video, ať vidíš, jak to má vypadat :)

Napsal: pát 27. čer 2008, 21:33
od no-X
Ruby Transformes demo-video ve vyšší kvalitě:

http://www.golem.de/0806/60696-3.html

Froblins demo-video (GPU-based AI, tesselations)

http://www.golem.de/0806/60696-3.html

---

JulesWorld built RayTracing engine running on HD Radeons
In terms of performance, the Radeon 2900XT 1GB rendered Transformers scenes in 20-30 frames per second, in 720p resolution and no Anti-Aliasing. With the Radeon 3870, the test scene jumped to 60 fps, with a drop to 20 fps when the proprietary Anti-Aliasing algorithm was applied. Urbach mentioned that the Radeon 4870 hits the same 60 fps – and stays at that level with Anti-Aliasing (a ray-tracer is not expecting more than 60 fps.) JulesWorld’s technology also works on Nvidia GeForce 8800 cards and above, but the lack of a tessellation unit causes a bit more work on the ray-tracer side.
http://www.tgdaily.com/content/view/38145/135/

Napsal: pát 27. čer 2008, 23:43
od Sobo
Hmm, zajimalo by mne:

1. Proc je takovy rozdil mezi HD 2900XT a HD 3870?? Teselacni jednotka by mela zustat stejna a ve hrach rozdily defakto nejsou.

2. Je to primo od ATi, takze jejich vlastni technologie CrossFire na tom asi sotva bude fungovat, co?

3. Vypada to blede, doufam, ze Ruby neumre, na toho psa(vypada to jako Dog z Half-Lifu, jenom to ma dlouhe nohy) se totiz moc nechytala.

Napsal: sob 28. čer 2008, 00:01
od palda
Sobo píše:Hmm, zajimalo by mne:

1. Proc je takovy rozdil mezi HD 2900XT a HD 3870?? Teselacni jednotka by mela zustat stejna a ve hrach rozdily defakto nejsou.
Co si pamatuju, tak R600 mela i par chybek, nedoslo jen ke zmene vyrobniho procesoru, ale R670 mela i nejaky optimalizace v jadre a opravu chyb v samotnym navrhu, proto je v nekterejch pripaech 3870 rychlejsi nez R600 (kdyz vemem v uvahu pripad, kdy budou stejny frekvence). Ale mozna se pletu.. tohle snad ovladacema nebylo