Díky. S parametrem fmt=18 je možné je přehrávat ve vyšší kvalitě (youtube archivuje v mpeg4). Takhle:
http://youtube.com/watch?v=8WTQLF_6kAs&fmt=18
R600 - technologie, možnosti architektury
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- mazolini
- Černá karta
-
- Registrován: 16. dub 2008
Božárna !!!
Zatím nejpropracovanější engine , grafika a efekty co jsem kdy vyděl ...
PS : lepší jak Crysis
PS : lepší jak Crysis
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
K cemu je ta tesselace? Mam to chapat tak, ze karta dokaze na hardwarove urovni "vykouzlit" z urciteho poctu polygonu na nejakem objektu mnohem vice polygonu?? Cilem je tedy zjemnit trojuhelnikovou sit?? Proc tam teda tech polygonu rovnou neni 3x tolik uz od tvurcu hry?? Ta voda v tom tech domu, ktera je delana pomoci tesselace musi mit prece nekolikanasobne vyssi HW narocnost nez ta bez ni, nebo ne??
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- blekota je boss
- Začátečník
- Registrován: 05. črc 2006
- Bydliště: okolí Hradce Králové
sobo: o to se totiz bezne stara CPU a ten by ten mnohonasobne vyssi pocet vertexu totalne vytizil a bylo by to nehratelny...tady se o tom doctes vic: http://pctuning.tyden.cz/index.php?opti ... mitstart=3