Stránka 5 z 5
Napsal: pon 7. črc 2008, 22:30
od no-X
Díky. S parametrem fmt=18 je možné je přehrávat ve vyšší kvalitě (youtube archivuje v mpeg4). Takhle:
http://youtube.com/watch?v=8WTQLF_6kAs&fmt=18
Božárna !!!
Napsal: úte 8. črc 2008, 00:05
od mazolini
Zatím nejpropracovanější engine , grafika a efekty co jsem kdy vyděl ...
PS : lepší jak Crysis
Napsal: úte 8. črc 2008, 00:45
od Krteq
jj...po technologické (resp. vizuální) stránce to vypadá skvěle, hlavně ta teselace vodní hladiny je dost zajímavá. Uvidíme jak na tom bude Cloud9 po stránce obsahu a hratelnosti...jestli to dopadne dobře, tak tu máme minimálně AA titul.
2 no-X: pěkný podpis
Napsal: úte 8. črc 2008, 14:00
od Sobo
K cemu je ta tesselace? Mam to chapat tak, ze karta dokaze na hardwarove urovni "vykouzlit" z urciteho poctu polygonu na nejakem objektu mnohem vice polygonu?? Cilem je tedy zjemnit trojuhelnikovou sit?? Proc tam teda tech polygonu rovnou neni 3x tolik uz od tvurcu hry?? Ta voda v tom tech domu, ktera je delana pomoci tesselace musi mit prece nekolikanasobne vyssi HW narocnost nez ta bez ni, nebo ne??
Napsal: úte 8. črc 2008, 14:15
od blekota je boss
sobo: o to se totiz bezne stara CPU a ten by ten mnohonasobne vyssi pocet vertexu totalne vytizil a bylo by to nehratelny...tady se o tom doctes vic:
http://pctuning.tyden.cz/index.php?opti ... mitstart=3