Stránka 41 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 12. říj 2015, 19:48
od Krteq
Slušný
Mimochodem, Star Wars: Battlefront se dá spustit pod DX12 s parametrem "Render.Dx12Enable 1".
Na Radeonech to háže artefakty a hra spadne jakmile se zkusíte připojit, Na GeForce to padne hned v menu.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 12. říj 2015, 19:54
od VeCkO
Takže to jde pustit pod DX12 ale nikomu se to ještě nepovedlo teda hrát?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 12. říj 2015, 20:07
od oneb1t
ted vysla nejaka aktualizace tak to zkusim znova jestli to treba nefixnuli
edit: tak na radeonu to crashne pri vstupu do hry (nacte se vyber zbrani a pak se to sekne)
zkusim nekde vyhrabat jeste posledni ovladac
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 12. říj 2015, 20:23
od Hladis
Krteq píše:
Mimochodem, Star Wars: Battlefront se dá spustit pod DX12 s parametrem "Render.Dx12Enable 1".
Na Radeonech to háže artefakty a hra spadne jakmile se zkusíte připojit, Na GeForce to padne hned v menu.
Tak ja bych řekl, ze ovladace a aplikace bez ohledu na výrobce ještě nejsou na DX12 100% pripraveny. Vcelku rozumny nedavat do beta hry DX12, když by to prineslo vic skod nez uzitku.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 12. říj 2015, 20:35
od Krteq
Ono to tam je, jen to není dodělaný. Anderson sám na Twitteru psal, že Frostbite 3 víceméně DX12 podporuje (myšleno Mantle), ale bude potřeba trochu na tom zapracovat a opatchovat hru na nový renderer.
Uvidíme jak to bude vypadat v plný verzi hry
Hladis//Promaz OT. Zde se resi pouze API DX12, další věci jako AoS/SWBTF si reste v prislusnych vlaknech.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 15:17
od Elkim
NVIDIA vydala nové ovladače, neuvěříte, co se stalo!
http://www.svethardware.cz/ashes-of-the ... luji/41250
Do diskuze o DX12 to imho patří, pokud ne, tak del...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 15:23
od hnizdo
Surprise, surprise.
Jeste to chce vetsi portfolio karet.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 15:26
od HafanPetr
Caffeine Is The First DX12 Game To Be Released, Granting Up To 20% Performance Boost.
Read more:
http://wccftech.com/caffeine-first-dx12 ... z3ojks37N7
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 15:37
od hnizdo
Voda a textury z roku 2000, meh.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 15:43
od DOC_ZENITH
Je to tak, Halo1, COD1, Battle for middle earth 1, Morowind, prostě pecky co jsem dával na GF4TI měly lepší vodu než tohle.... tfuj...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 15:46
od Elkim
Dyť je to Indie...co od toho chcete?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 15:47
od DOC_ZENITH
To je jedno, pokud ze sebe dělaj tech demo DX12 nemůže to vypadat hůře jak 3Dmark2001 nature test (DirectX 8 a první shadery SM1.0).
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 15:54
od ArgCZ
eh morrowind jsem nedávno zase hrál a teda ani náhodou, máme tendenci si starý hry pamatovat hezčí než jsou
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 16:14
od hnizdo
Tak ja jsem taky nedavno pustil Witcher1 a chytal jsem se za hlavu, ale W1 ze sebe nedela dx12 nextgen.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 16:18
od blekota je boss
Moc jsem to nestudoval, ale může vývojář co dělá hru se starší verzí enginu, která ještě nepodporuje DX12, jej snadno implementovat po jeho aktualizaci? Myslím třeba jen snížení cpu overheadu.. Třeba takový Kingdom come: Deliverance by to imho využilo
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 16:47
od DOC_ZENITH
Ne, defakto ne, můžeš hru protnout ale většinou bez ručních optimalizací poběží spíš hůře než original. I takový ty basic mantle porty co neškálovaly na mnoho threadů ale snížil se overhead byly výsledkem x měsíců práce.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 17:09
od havli
No, to video mi dost pripomina Doom3 (origo, bez modu) na mixu low-medium detailu. A s hratelnymi fps by to rozjela i ta zminena GF4 Ti.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 19:16
od blaho
+ prva euforia DX12 je za nami
//edit
ked tak na to pozeram, tak mam ozaj chuť objednať 980Ti lightning
Dufam, ze v ďalsich akoze DX12 hrach, bude ta grafika aj nejako vyzerat
inak je to iba plany poplach
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 19:48
od Krteq
blaho píše:+ prva euforia DX12 je za nami
Ani bych neřekl, oproti DX11 porád dost slušný pokrok.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 19:49
od blaho
Krteq píše:blaho píše:+ prva euforia DX12 je za nami
Ani bych neřekl, oproti DX11 porád dost slušný pokrok.
ale konkrétne v čom ?
ako v grafike, CPU vytazenie ... ?