Stránka 41 z 42
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 9. kvě 2024, 12:31
od Sobo
Nestalo ani jednou. Mam v tom 180 hodin, z toho asi 100 od verze 2.02+.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 9. kvě 2024, 20:46
od JohnXXL
marek16 : CP2077 hraju uz dlouho od verze 1.6 a ani jednou se mi to taky nestalo..
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 9. kvě 2024, 21:32
od marek16
tak to bude problém někde u mě s tím donglem nebo win, díky

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: sob 11. kvě 2024, 09:19
od Paul
Taky se mi nic takovýho nestalo. Mám logitech K400 klávesnici, ale ten jejich software nainstalovanej nemám.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: ned 11. srp 2024, 13:10
od marek16
zkoušeli jste někdo tohle? já se svou 4070ti ve 4k si můžu nechat zdát, ale třeba si dám replay s blackwellem
Cyberpunk 2077 Optimized Path Tracing Mod v5.0 Brings up to 40% Performance Improvement
https://x.com/Pirat_Nation/status/1822382056262807773
https://www.youtube.com/watch?v=5oOqt0PCSJg
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077 ... escription
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: ned 11. srp 2024, 14:30
od JohnXXL
Ja ted dohral 2.12 uplne za korporat (celkove uz po druhy)..a super.. tuhle hru si klidne dam i po 3 za nejakou dobu.. moc me bavi..
marek16: nezkousel ale stahnu a shovam si az si snad letos udelam radost a nejakou 4080 gpu..
Edit : nahodil jsem na 2080ti a bere to s tim na 2K skoro celou vram a je to hezci.. ale asi to chce lepsi grafiku uz.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 23. led 2025, 13:26
od marek16
Vyšel patch 2.21, podpora DLSS4, MFG, rychlejší a kvalitnější FG na RTX 40/50, možnost nastavení CNN/transformer modelu DLSS.
plus nějaký nudný fixy bugů.
https://www.cyberpunk.net/en/news/51296/patch-2-21
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 23. led 2025, 23:25
od TankGeorge
Mám od vánoc připravenou čistou instalačku bez modů:
DLSS Balanced + FG model Transformer (nový)...
1. bench crash po 15sec
2. bench crash po 5sec
Přepnuto na model Convolutional (starý)...
1. bench OK
Přepnuto na model Transformer (nový)
3. bench crash po 25sec
Každý crash restart hry. Jdu to zkusit bez FG. Nemůžu říct, že je tam nějaký do očí bijicí rozdíl, ale viděl jsem to jen 55sec, že =D
ED: Tak crashe se dějí pořád na Transformer modelu. Benchmark, ingame, s FG, bez FG. Nicméně se mi podařilo asi 3minuty hrát ingame na trasformeru DLSS quality bez FG a asi bych pomalu začal bouchat šampaňské, protože to vypadá fakt dobře. Ty strašný čáry za autama jsou tak o 80% lepší (kratší) a ta zelená šmouha místo hologramu fast travel už je docela zaostřená (řekl bych o 80% ostřejší x)).
Nestihl jsem vyzkoušet jiné mázlé opruzy path tracingu = ty strašný mizející kelímky (a jiné particly) a nějaké tmavé kouty s děsným šumem. Ale bájný native má za mě fakt na kahánku. Vady úplně nezmizely, ale zatím se jeví, že byly tak ze 3/4+ potlačeny. Zítra to ještě zkusím přeinstalovat.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: pát 24. led 2025, 05:57
od Delarge
Hrál jsem si s tím včera chvíli a pády žádný.
Ten ghosting a problémy Ray Reconstruction jsou viditelně výrazně vylepšený, i když takovej ten světelnej šum při rychlý změně pohledu tam v místech chviličku pořád je. Obličeje taky vypadají líp. Akorát jsem čekal lepší ostrost v DLSS Super Resolution, jak se taky chlubili na příkladu z Horizonu. Tam nevidím žádnej rozdíl při přepnutí mezi modely...jestli je to tím, že je to updatovaná verze DLSS a je to lepší i s původním CNN modelem, to nevím. Uvidíme, až to někdo rozpitvá na youtubu proti starším verzím. A když si vezmu, jak tragicky vypadalo PT při prvním vydání (ještě bez RR), tak je ten posun gigantickej.
3440x1440 PT s DLSS Balanced a FG se drží kolem 90-100 fps, rozdíl mezi modely dělá jenom pár fps. V HDR a s pár módy jako Preem LUT 3 a NoFX lighting system to vypadá neuvěřitelně. Tomuhle se žádná jiná hra pořád ani nepřiblížila.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: pát 24. led 2025, 13:32
od TankGeorge
Musel jsem vypnout Afterburner. Asi tomu přestal chutnat undervolt při vysoké RT a AI zátěži. Moje chyba.
Zkusil jsem jen DLSS quality a balance. Potvrzuji hype o vylepšení. Quality se posouvá defacto na DLAA staršího modelu atd down the line. Win pro všechny s možností DLSS. FG ještě zkusím večer.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: pát 24. led 2025, 16:30
od JohnXXL
Mam nahozeny patch 2.21 spolu s ultra texturama modem a hral jsem jen tak po meste jezdil atd mam save s dokoncenim hry mise a zadny pad nic vse ok.
EDIT:
od včera používam toto:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/10331 spolu s
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/6300 a za mě super. Bere to na 2K max k 11GB VRAM a hra je pěkná libí se mi víc jak se staršim modem REDmod HD.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: sob 25. led 2025, 12:18
od TankGeorge
Tak jsem na to večer doslova čučel. Poprvé v životě jsem zapl FG a neměl problémy s kvalitou obrazu. Latence je dle očekávání bad a jestli někomu vadí, tak se nedá nic dělat.
Dříve zapnutí FG degradovalo kvalitu obrazu zhruba o level níž. DLSS quality + FG tak vypadalo, jako DLSS balanced s větší latencí. No, thanks. Teď mi nejde z kvality obrazu poznat, jestli mám FG zaplý, nebo ne. Hraju ve 4k, testoval jsem si FG při DLSS quality (1440p) a balanced (1080p). V obou případech bych nepoznal vizuální rozdíl FG/noFG, latence tam OFC je. Je možné, že na agresivnějším upscalu (performance/ultra perf.) už to bude dělat mnohem viditelnější bordel.
Navíc mi přijde až strašidelné, jak dobře vypadá sociální DLSS balanced. Nikdy jsem ho ve hrách nepoužíval, protože už mi to přišlo jako moc velká vazelína. Teď rozdíly DLAA/quality/balanced abych hledal lupou někde na zákeřných jemných vzdálenějších texturách (ploty, sítě, vegetace).
Obecně konečně je vidět při použití DLSS (quality/balanced) ve 4k, jaké má ta hra parádní textury a detailní materiály, laky aut atp. HDR 4k Oled path tracing, DLSS quality + FG pěkných 80FPS, neskutečná lahoda

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: sob 25. led 2025, 13:11
od satanicek666
Tank. Módy máš nejaké na grafiku?
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: sob 25. led 2025, 14:13
od TankGeorge
Nemám. Mám skoro 400h nahráno. Dohrál jsem hru 3x. Jednou při relasu na RTX3080 na VA 3440x1440. Později po nějakém velkém patchi už na Oledu 4k s chudinkou 3080kou. Naposled datadisk už na 4090 path tracing. Mody jsem zkoušel různé, ale vždycky s nimi byl nějaký problém, tradeoff. Nejvíc mě ve hře serou věci, jako je vignette a adaptace čočky na světlo. Řešil jsem to modama, ale vždy to vizuál té hry rozhodilo... resp. místama to vypadalo líp, jak vanilla, místama hůř, takže je fakt nejlepší se v tom nenimrat.
Speciálně od path tracing patche a přidání ray reconstruction jakýkoliv mod tu hru podle mě rozjebává o to více. Kdo ale nehraje 4k, nemá Oled a je odkázán na agresivní přepočítávání obrazu DLSS/FSR 1080p a méně, tak tam určitě experimentování s mody může přinést subjektivně lepší vizuál. Je to prostě jak s videem. Když máš 720p komprimovaný seriál, tak si hraj s filtrama v přehrávači. Když ale koukáš na Dunu v 10bit HDR, tak na to boha nešahej =D
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: sob 25. led 2025, 14:17
od JohnXXL
Osobne jedu na DLSS kvalita a FG fakt nepouzivam je to hnus a nelibi se mi to ani trosku na 2K rozliseni co to hraju a je to hezky spolu s tema 2 modama upravou.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: sob 25. led 2025, 16:22
od Delarge
TG: Trochu nesouhlas...oni jsou módy a "módy". I v HDR PT 4K náloži tam ve vanille zůstanou věci, který jsou buď otázka vkusu, nebo jsou vyloženě divný - hlavně vanilla color grading. Takže třeba pořádnej LUT od CyanideX je potřeba pořád. S LUT Switcherem je teď ještě naprosto jednoduchý vybrat si ten pravej pro každýho.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: sob 25. led 2025, 20:42
od TankGeorge
NJN, jenže když zkoušíš jeden mod za druhým a nikdy nenarazíš na "ten pravý", tak než se v tom věčně vrtat, raději spolknout nedostatky vanilly. Poláci mají hru hrozně dopizděnou všelijakými filtry a UI bordelem - takže přirovnání k Duně byla odemně blbost x). Někde to rozebíral borec, co dělal myslím mod na počasí. Že opraví bouřku v NC, ale rozjebe mu to počasí v poušti. Nejdou ty věci nastavit globálně. Filtry a počasí jsou často dělané na míru pro různé příběhové mise. Vyladíš si hru, aby vypadala dobře ve dne, ale pak vypadá blbě v noci. Prostě věčný boj, já to vzdal a jedu vanillu. Každý dle gusta.
Každopádně čas na další playthrough, abych konečně viděl po 5ti letech RT fetišismu, jaký ta hra má dobrý textury =D
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: ned 26. led 2025, 10:32
od Delarge
Zkus jedinou věc, fakt. Nainstaluj Cyber Engine Tweaks:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/107 a pak LUT Switcher:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/16310 společně s Preem LUT packem (konkrétně pak vyber Preem LUT 3 - nejnovější pro HDR), nastav si v CET klávesu, kterou se mezi vanilou a ním budeš přepínat a realtime se můžeš kdykoliv přesvědčit, co je podle tebe lepší (samozřejmě bez jakýhokoliv dopadu na výkon, je to LUT, ne reshade). Podle mě je tam velkej rozdíl ve prospěch Preem. Ten všudypřítomnej šedozelenej "zákal" vanilly v tmavších oblastech je pryč, black level je lepší/nižší a celkově to působí realističtějším dojmem. HDR midpoint ve hře tak na 1.5, Brightness samozřejmě podle monitoru/TV - 1000 nitům při 1.5 midpointu odpovídá 850 ve hře.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: úte 28. led 2025, 00:01
od TankGeorge
Věc preferencí. Zkusil jsem to, funguje to, dá se na to koukat, ale nemám nutně potřebu zahodit vanillu. Líbil se mi spíš Lut 2 než 3jka z toho preem packu. V noci to vypadalo líp, ale ve dne meh. Zarazilo mě, že používáš tonemapping midpoint 1.50. Já to jedu na 0.80 a nad 1.00 už mě sere black level floor raise. Jsem typ usera, kterýmu tolik nevadí black level detail crush. Nedělám si crush ve hrách naschvál, prostě preferuji co nejtmavší celkový obraz s minimální ztrátou detailů.
CP hrozně trpí na ty filtry. Je to zapečená fíčura do vizuálu hry. Pořád se to snaží "simulovat" adaptaci zornice na světlo přes nějaké stupidní bloom animace a do toho natahuje přes celou obrazovku barevný "nádech" podle lokace. Zkoušel jsem to hrát i s vypnutým bloomem úplně, ale opět to je trade jedněch problémů za jiné. LUTs to vůbec nevyřeší, jen to může situačně lépe maskovat.
Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry
Napsal: stř 29. led 2025, 13:59
od Delarge
Zkusil jsem tvoje nastavení a pro mě je to už celkově moc tmavý

Autor LUTu přímo zmiňuje rozmezí midpointu 1.0 - 2.0 a ten Preem 2 je sám o sobě ještě tmavší. A spíš jsem koukal, že to ovlivňuje celkovou průměrnou brightness scény než ty nejtmavší části. Když jsem to pustil přes reshade HDR analýzu, tak třeba rozdíl mezi 0.8 a 1.3 dělá v minimum brightness cca 0.01 nitu.
Ty další věci pak řeší různý weather nebo lighting mody. Většinou je dobrý mít právě nějakej LUT + ENV mód.