Stránka 42 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 20:15
od dexterav
prečo má fx 2x AA a intel 4x ?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 20:21
od blaho
aha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 16. říj 2015, 20:45
od oneb1t
to nema na average cpu fps vliv
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 17. říj 2015, 12:19
od Elkim
Bez průběhu FT je to info stejně napůl o ničem.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 17. říj 2015, 18:56
od oneb1t
prubeh tam je staci omrknout ty tecky
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 18. říj 2015, 16:35
od Bendrr
Vypadá to že problémy s DX12 NVIDIA karty mít nebudou.
Stačilo optimalizovat ovladače:
http://www.svethardware.cz/ashes-of-the ... luji/41250
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 19. říj 2015, 08:18
od ifkopifko
Ja som si nevšimol, že by tu niekto tvrdil niečo v zmysle, že sa nedá spraviť "DX12" hra/demo, ktoré bude lepšie sedieť Nv a nie AMD.
Tak ako bolo odvedi robiť závery predtým, tak je to odveci aj teraz. Kto z vás vie, čo sa zmenilo v kóde hry samotnej (mala by to byť nejaká nová verzia, alebo nie?), a ako sa to prejavilo na grafickom výstupe, či efektivite využitia jednotlivých grafických kariet.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 19. říj 2015, 10:37
od ArgCZ
no to vypadá spíš že to tam sedí na limitu něčeho
každopádně výborná zpráva
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 19. říj 2015, 11:46
od Bendrr
Tak hlavně jde o to, že se nekoná žádný katastrofický propad v DX12 a zájemci o karty NVIDIA nemusí mít obavy do budoucna...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 19. říj 2015, 11:57
od AllowedCry
Otázka spíš je, jak to opravili, když tady spousta lidí říkalo, že s tím nic udělat nemůžou
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 19. říj 2015, 12:08
od Bendrr
Určitě se brzy dozvíme víc. Pro 95% majitelů GK, ať už NVIDIA nebo AMD, asi vůbec nebude podstatné jak a proč... Bude je zajímat to, že mají karty adekvátní výkon i v DX12.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 19. říj 2015, 14:07
od DOC_ZENITH
Zde je problém "co je DX12" protože oba výrobci GPU nesplňujo ufull DX12, jejich HW to prostě neumí. Poslední dobou se řešilo že Nvidie neuměj AS shadery, ale AMD má zase své body které neumí. Tohle co držíme v rukouch je prostě HW jehož architektura byla vyvíjena kdesi hluboko v DX11 časech a nemá smysl od ní očekávat future-proof zázraky. Až 16nm GPU budou částečně počítat s DX12 v praxi, a ideální na to bude asi až druhá 16nm generace, tzn Volta a spol. Nicméně onen samotnej přechod z 28 na 16 nm způsobí při stejné velikosti GPU takovej nárůst tranzistorů a hrubého výkonu že případně nedodělky i kdyby se použila jen současná architektura bez jakejchkoliv vylepšení (což se nestane) se v tom utopěj.
Hladis//Promaz OT a uprava prispevku.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 21. říj 2015, 12:38
od Krteq
Heh, všiml si vůbec někdo že ten test je, oproti předchozím testům, bez MSAA?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 21. říj 2015, 12:42
od Ache
Krteq píše:Heh, všiml si vůbec někdo že ten test je, oproti předchozím testům, bez MSAA?
To kecáš milej zlatej. Původní test na CB (ze srpna) byl ve stejném nastavení:
http://diit.cz/sites/default/files/ashe ... erbase.png
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 21. říj 2015, 12:52
od Krteq
Ale já nemyslím jen CBDE
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 21. říj 2015, 14:22
od hadas
a bylo to s AS nebo bez nekde jsem cetl ze tam vyvojari pridali ze kdyz to detekuje NV tak to vypne AS. Takze bylo s AS nebo bez ?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 21. říj 2015, 15:16
od Krteq
Ano, pro nV karty je tam použit kód bez Async Compute.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 23. říj 2015, 16:23
od Krteq
AotS je nyní dostupný na steamu v early access programu -
Ashes of the Singularity is in Steam Early Access Today!
Hladis// Vydeleni OT.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 26. říj 2015, 15:14
od Krteq
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 26. říj 2015, 16:33
od havli
No, bugy tam jsou - viz odlisne fungovani Radeon + GF a naopak, ale celkove je "pocet fps" nad ocekavani dobry. Bohuzel misto poradne analyzy frametimes (coz je nejdulezitejsi parametr u multi GPU obecne) tam dali akorat jednu mazanici graf, ze ktereho se nevycte nic.