Zaklínač 3 - technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
AllowedCry
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od AllowedCry »

Já hraju na vysoké, post taktéž na vysoké (pouze doostřování medium) hair vypnuté a v 1200p s lockem na 30 a drží se to.

Při 720p jsem nad 50 :D
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC || M2 VP4300 4TB || HDD RED+ 4TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

del42sa: Hairworks nejede pod OpenCL, ale pod Directcompute, takze co jsi tema benchmarkama v OpenCL chtěl rici nevim.
PKBO
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 04. bře 2010
Bydliště: Praha

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od PKBO »

Tak jsem teda vyzkoušel na 690 FPS lock na 30 a nechápu jak to můžete hrát, teda aspoň u mě stuffering jako kráva, MS je na 33 a to už je fakt dost, to je jak WOT...

S lockem na 60 mě to sice dropne občas ke 40 se zapnutým hairworks, ovšem MS se drží na 20..

Jinak u mě má větší dopad na FPS kvalita listoví než hairworks, zkoušel jsem rovněž smazat tu APEX knihovnu ale přijde mě to teda úplně stejné.

Bez locku je MS na 12-15
AllowedCry
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od AllowedCry »

Jak moc se dá testovat taktování v této hře? Už asi hodinu hraji s 1200 na jádře + sem zvedl napětí a zatím vše cajk, můžu to považovat za stabilní? vytížení je 99%. A FPS už okolo 40ti v novigardu, je to mnohem lepší.
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC || M2 VP4300 4TB || HDD RED+ 4TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

AllowedCry píše:Jak moc se dá testovat taktování v této hře?
To netušim, ale stabilitu nervů dokáže otestovat dobře... :-D
Ku*va, jak mam zabít toho golema nebo co to je za svinsto - když doprovázíš nějakou tu blbku Klairu Mentz. :x
To jako fakt jeden zásah mečíkem ubere jen pidikousek zdraví, zatímco jeho zásah do mě ubere tak 1/4. (obtížnost EASY).
jasných 0/10 :twisted:
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od hnizdo »

Ache, to je desne jednoduchy. Nadopuj se, jestli mas uz olej, tak si ho potri (myslim mec), zpomaluj ho, omracuj ho, a mydli ho. Upozornuju te, ze ten golem je zahrivacka na neco radove horsiho.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
0martas0
Začátečník
Začátečník
Registrován: 12. led 2013

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od 0martas0 »

No jako, sice sem to udělal až jsem zjistil jak na něj, ale bylo to zbytečně zdlouhavý a nudný, podle mě to fakt trošku přepískly a jestli je to dál těžší, tak nevím jestli budu ještě hrát. Hra mě baví, ale fakt mě nebaví boj s bossem na půl hodiny.
Mě třeba omračování nešlo, když jsem ho omráčil ta kráva do něj kouzlila a to tím vyrušila.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

hnizdo píše:Ache, to je desne jednoduchy. Nadopuj se, jestli mas uz olej, tak si ho potri (myslim mec), zpomaluj ho, omracuj ho, a mydli ho. Upozornuju te, ze ten golem je zahrivacka na neco radove horsiho.
Aha, takže bez čárymáry fuků se to fakt dohrát nebude dát... kua... když už mě ten příběh začínal zajmat, tak to zabíjí styl hratelnosti (resp. soubojů)který se mi nelíbí. (do teť to šlo jen stylem úskoky + meč (takže něco jako Shadow Warrior :-D )
golem je dole: http://abload.de/img/witcher3_2015_05_28_2p9sgv.jpg
Ale jestli je to jen zahřívačka, tak na to ****. :angry2:
Holt né každýmu tyhle RPGčka sednou. ...Ale to sem do téhle sekce nepatří.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:del42sa: Hairworks nejede pod OpenCL, ale pod Directcompute, takze co jsi tema benchmarkama v OpenCL chtěl rici nevim.
*facepalm*

Přečti si pořádně tu citaci a ten článek, SystemCompute jede přes DirectCompute :roll:
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Porovnání ostrosti trávy - stejný detaily (doostření nízké), 16xHQAF.

původní screen (1. můj screen z Witchera zde na fóru.)
z verze 1.01: http://abload.de/img/witcher3_2015_05_19_0w2yvn.jpg
nový z verze 1.04: http://abload.de/img/witcher3_2015_05_29_0czjhw.jpg
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
0martas0
Začátečník
Začátečník
Registrován: 12. led 2013

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od 0martas0 »

Jo počkej Ache, tys mluvil o Golemovi, jo ten byl vpoho. :D Já mluvim o té svini za chvíli. :-D
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Krteq píše:
Hladis píše:del42sa: Hairworks nejede pod OpenCL, ale pod Directcompute, takze co jsi tema benchmarkama v OpenCL chtěl rici nevim.
*facepalm*

Přečti si pořádně tu citaci a ten článek, SystemCompute jede přes DirectCompute :roll:
Nevim co tam mam vycist. Precti si poradne, co to vlastne je. Nikde porad nevidim komplexni porovnani všech karet pod DirectCompute jako v Passmarku (ten redy neplati ?). Vidim jeden malo znamy bench s bugy, který udelal někdo na forku overclock.net. a napsal o nem
AMD doesn't fair too well, but that's more a weakness of the DX11 API with C++ AMP for this sort of thing.
Takze jo, *facepalm* Neeeext.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:
Krteq píše:*facepalm*

Přečti si pořádně tu citaci a ten článek, SystemCompute jede přes DirectCompute :roll:
Nevim co tam mam vycist. Precti si poradne, co to vlastne je. Nikde porad nevidim komplexni porovnani všech karet pod DirectCompute jako v Passmarku (ten redy neplati ?). Vidim jeden malo znamy bench s bugy, který udelal někdo na forku overclock.net. a napsal o nem
AMD doesn't fair too well, but that's more a weakness of the DX11 API with C++ AMP for this sort of thing.
Takze jo, *facepalm* Neeeext.
:? What the hell?

Opět ignoruješ postnuté citace a linkovaný článek z roku 2014 a ještě k tomu postneš citaci z autorova postu z OC.net fóra co se váže na verzi 0.1 z roku 2012? To už je moc tohle :lol: :lol: :lol:

Tady to máš přímo od autorů
Wrapping things up, our final compute benchmark is an in-house project developed by our very own Dr. Ian Cutress. SystemCompute is our first C++ AMP benchmark, utilizing Microsoft’s simple C++ extensions to allow the easy use of GPU computing in C++ programs. SystemCompute in turn is a collection of benchmarks for several different fundamental compute algorithms, with the final score represented in points. DirectCompute is the compute backend for C++ AMP on Windows, so this forms our other DirectCompute test.
viz. ten samý článek na AnandTechu co postoval del.

Taky by to chtělo si doplnit vzdělání :mrgreen:
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Vlastik80 »

http://www.eurogamer.cz/articles/2015-0 ... -zaklina-3
... vtipné, ale nikdy jsem toto ve hře nezažil, jede s posledním patchem bez chybičky :thumbsup:
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od hnizdo »

Ache píše:
hnizdo píše:Ache, to je desne jednoduchy. Nadopuj se, jestli mas uz olej, tak si ho potri (myslim mec), zpomaluj ho, omracuj ho, a mydli ho. Upozornuju te, ze ten golem je zahrivacka na neco radove horsiho.
Aha, takže bez čárymáry fuků se to fakt dohrát nebude dát... kua...
Tedy nevim na jakou obtiznost to hrajete, ja na druhou nejvyssi, a bez veskerych podpurnych prostredku nedas zadneho bosse. Treba bazilisek te k sobe vubec nepusti, pokud ho neomracis aardem. Jak se k nemu priblizis na dosek, tak ji okamzite koupis. Sorry za OT.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
PKBO
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 04. bře 2010
Bydliště: Praha

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od PKBO »

Nevim, já teda moc hrát neumim, ale toho golema jsem na 6 levelu rozsekal fakt během pidi chvilky, mnohem horší je to s půlnočnicí na 15 levelu, tu si prostě nedám bez nějakého toho kouzelného prachu kterej ani nemam...

Každopádně zkoušel někdo smazat ten APEX ? já v tom moc velkej rozdíl nepoznal..
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Krtek:
Znovu se ptam, je tedy passmark irelevantni ? Tedy nehodi se do kramu, protože je to nejkomplexnejsi databáze vykonu v DC ?

Podivej se laskave na verzi použitou Anandem a verzi o které pise sam autor. :roll: Pak
Taky by to chtělo si doplnit vzdělání
nebo lepsi bryle, ci lepsi vyhledavac, protože ja nikde zadnou verzi 0.1 nevidim a vztahuje se to k verzi jako u Ananda.
Takze
What the hell?
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:Podivej se laskave na verzi použitou Anandem a verzi o které pise sam autor. :roll: Pak
Taky by to chtělo si doplnit vzdělání
nebo lepsi bryle, ci lepsi vyhledavac, protože ja nikde zadnou verzi 0.1 nevidim a vztahuje se to k verzi jako u Ananda.
Ad 1) Tak se laskavě podívej na původní vlákno na HWBot (mimo jiné linkované v tom samém OC.net vlákně co jsi citoval :mrgreen: ), tam je poslední verze 0.4 a ten tebou citovaný komentář se vztahuje právě k verzi 0.1 :roll:

Ad 2) Ty výsledky v PassMarku jsou úplně mimo. Není tam ani popsáno v čem je to psané a jaký algoritmus to počítá + výsledky jsou v nicneříkajících operacích za sekundu ( :? ). Vysvětli mi, jak může Tonga (GCN 1.2 - 1792SP/112TMU/32ROPs) mít v compute nižší výsledky (a nižší počet "operací/sek") jak Curacao (GCN 1.0 - 1280SP/80TMU/32ROPs)??? Přitom na Anandu zapadá přesně tam, kam má. Tj. těsně pod Tahiti, stejně jako v OpenCL.

To sis zase vybral graf :sleepy:
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od havli »

Passmark je generator nahodnych cisel - je jedno, co se v nem meri, vzdycky to hazi nesmysly.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
rbclass
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 20. úno 2008

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Příspěvek od rbclass »

nemas za co :lol:
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“