Stránka 43 z 76
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 16:29
od AllowedCry
Já hraju na vysoké, post taktéž na vysoké (pouze doostřování medium) hair vypnuté a v 1200p s lockem na 30 a drží se to.
Při 720p jsem nad 50
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 17:27
od Hladis
del42sa: Hairworks nejede pod OpenCL, ale pod Directcompute, takze co jsi tema benchmarkama v OpenCL chtěl rici nevim.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 21:40
od PKBO
Tak jsem teda vyzkoušel na 690 FPS lock na 30 a nechápu jak to můžete hrát, teda aspoň u mě stuffering jako kráva, MS je na 33 a to už je fakt dost, to je jak WOT...
S lockem na 60 mě to sice dropne občas ke 40 se zapnutým hairworks, ovšem MS se drží na 20..
Jinak u mě má větší dopad na FPS kvalita listoví než hairworks, zkoušel jsem rovněž smazat tu APEX knihovnu ale přijde mě to teda úplně stejné.
Bez locku je MS na 12-15
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 22:03
od AllowedCry
Jak moc se dá testovat taktování v této hře? Už asi hodinu hraji s 1200 na jádře + sem zvedl napětí a zatím vše cajk, můžu to považovat za stabilní? vytížení je 99%. A FPS už okolo 40ti v novigardu, je to mnohem lepší.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 22:45
od Ache
AllowedCry píše:Jak moc se dá testovat taktování v této hře?
To netušim,
ale stabilitu nervů dokáže otestovat dobře...
Ku*va, jak mam zabít toho golema nebo co to je za svinsto - když doprovázíš nějakou tu blbku Klairu Mentz.
To jako fakt jeden zásah mečíkem ubere jen pidikousek zdraví, zatímco jeho zásah do mě ubere tak 1/4. (obtížnost EASY).
jasných 0/10
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 23:18
od hnizdo
Ache, to je desne jednoduchy. Nadopuj se, jestli mas uz olej, tak si ho potri (myslim mec), zpomaluj ho, omracuj ho, a mydli ho. Upozornuju te, ze ten golem je zahrivacka na neco radove horsiho.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 23:41
od 0martas0
No jako, sice sem to udělal až jsem zjistil jak na něj, ale bylo to zbytečně zdlouhavý a nudný, podle mě to fakt trošku přepískly a jestli je to dál těžší, tak nevím jestli budu ještě hrát. Hra mě baví, ale fakt mě nebaví boj s bossem na půl hodiny.
Mě třeba omračování nešlo, když jsem ho omráčil ta kráva do něj kouzlila a to tím vyrušila.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 23:43
od Ache
hnizdo píše:Ache, to je desne jednoduchy. Nadopuj se, jestli mas uz olej, tak si ho potri (myslim mec), zpomaluj ho, omracuj ho, a mydli ho. Upozornuju te, ze ten golem je zahrivacka na neco radove horsiho.
Aha, takže bez čárymáry fuků se to fakt dohrát nebude dát... kua... když už mě ten příběh začínal zajmat, tak to zabíjí styl hratelnosti (resp. soubojů)který se mi nelíbí. (do teť to šlo jen stylem úskoky + meč (takže něco jako Shadow Warrior
)
golem je dole:
http://abload.de/img/witcher3_2015_05_28_2p9sgv.jpg
Ale jestli je to jen zahřívačka, tak na to ****.
Holt né každýmu tyhle RPGčka sednou. ...Ale to sem do téhle sekce nepatří.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: čtv 28. kvě 2015, 23:58
od Krteq
Hladis píše:del42sa: Hairworks nejede pod OpenCL, ale pod Directcompute, takze co jsi tema benchmarkama v OpenCL chtěl rici nevim.
*facepalm*
Přečti si pořádně tu citaci a ten článek, SystemCompute jede přes DirectCompute
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 00:36
od Ache
Porovnání ostrosti trávy - stejný detaily (doostření nízké), 16xHQAF.
původní screen (1. můj screen z Witchera zde na fóru.)
z verze 1.01:
http://abload.de/img/witcher3_2015_05_19_0w2yvn.jpg
nový z verze 1.04:
http://abload.de/img/witcher3_2015_05_29_0czjhw.jpg
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 00:37
od 0martas0
Jo počkej Ache, tys mluvil o Golemovi, jo ten byl vpoho.
Já mluvim o té svini za chvíli.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 09:52
od Hladis
Krteq píše:Hladis píše:del42sa: Hairworks nejede pod OpenCL, ale pod Directcompute, takze co jsi tema benchmarkama v OpenCL chtěl rici nevim.
*facepalm*
Přečti si pořádně tu citaci a ten článek, SystemCompute jede přes DirectCompute
Nevim co tam mam vycist. Precti si poradne, co to vlastne je. Nikde porad nevidim komplexni porovnani všech karet pod DirectCompute jako v Passmarku (ten redy neplati ?). Vidim jeden malo znamy bench s bugy, který udelal někdo na forku overclock.net. a napsal o nem
AMD doesn't fair too well, but that's more a weakness of the DX11 API with C++ AMP for this sort of thing.
Takze jo, *facepalm* Neeeext.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 10:11
od Krteq
Hladis píše:Krteq píše:*facepalm*
Přečti si pořádně tu citaci a ten článek, SystemCompute jede přes DirectCompute
Nevim co tam mam vycist. Precti si poradne, co to vlastne je. Nikde porad nevidim komplexni porovnani všech karet pod DirectCompute jako v Passmarku (ten redy neplati ?). Vidim jeden malo znamy bench s bugy, který udelal někdo na forku overclock.net. a napsal o nem
AMD doesn't fair too well, but that's more a weakness of the DX11 API with C++ AMP for this sort of thing.
Takze jo, *facepalm* Neeeext.
What the hell?
Opět ignoruješ postnuté citace a linkovaný článek z roku 2014 a ještě k tomu postneš citaci z autorova postu z OC.net fóra
co se váže na verzi 0.1 z roku 2012? To už je moc tohle
Tady to máš přímo od autorů
Wrapping things up, our final compute benchmark is an in-house project developed by our very own Dr. Ian Cutress. SystemCompute is our first C++ AMP benchmark, utilizing Microsoft’s simple C++ extensions to allow the easy use of GPU computing in C++ programs. SystemCompute in turn is a collection of benchmarks for several different fundamental compute algorithms, with the final score represented in points. DirectCompute is the compute backend for C++ AMP on Windows, so this forms our other DirectCompute test.
viz. ten samý článek na AnandTechu co postoval del.
Taky by to chtělo si doplnit vzdělání
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 10:51
od Vlastik80
http://www.eurogamer.cz/articles/2015-0 ... -zaklina-3
... vtipné, ale nikdy jsem toto ve hře nezažil, jede s posledním patchem bez chybičky
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 11:30
od hnizdo
Ache píše:hnizdo píše:Ache, to je desne jednoduchy. Nadopuj se, jestli mas uz olej, tak si ho potri (myslim mec), zpomaluj ho, omracuj ho, a mydli ho. Upozornuju te, ze ten golem je zahrivacka na neco radove horsiho.
Aha, takže bez čárymáry fuků se to fakt dohrát nebude dát... kua...
Tedy nevim na jakou obtiznost to hrajete, ja na druhou nejvyssi, a bez veskerych podpurnych prostredku nedas zadneho bosse. Treba bazilisek te k sobe vubec nepusti, pokud ho neomracis aardem. Jak se k nemu priblizis na dosek, tak ji okamzite koupis. Sorry za OT.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 11:38
od PKBO
Nevim, já teda moc hrát neumim, ale toho golema jsem na 6 levelu rozsekal fakt během pidi chvilky, mnohem horší je to s půlnočnicí na 15 levelu, tu si prostě nedám bez nějakého toho kouzelného prachu kterej ani nemam...
Každopádně zkoušel někdo smazat ten APEX ? já v tom moc velkej rozdíl nepoznal..
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 11:44
od Hladis
Krtek:
Znovu se ptam, je tedy passmark irelevantni ? Tedy nehodi se do kramu, protože je to nejkomplexnejsi databáze vykonu v DC ?
Podivej se laskave na verzi použitou Anandem a verzi o které pise sam autor.
Pak
Taky by to chtělo si doplnit vzdělání
nebo lepsi bryle, ci lepsi vyhledavac, protože ja nikde zadnou verzi 0.1 nevidim a vztahuje se to k verzi jako u Ananda.
Takze
What the hell?
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 12:16
od Krteq
Hladis píše:Podivej se laskave na verzi použitou Anandem a verzi o které pise sam autor.
Pak
Taky by to chtělo si doplnit vzdělání
nebo lepsi bryle, ci lepsi vyhledavac, protože ja nikde zadnou verzi 0.1 nevidim a vztahuje se to k verzi jako u Ananda.
Ad 1) Tak se laskavě podívej na původní vlákno na
HWBot (mimo jiné linkované v tom samém OC.net vlákně co jsi citoval
), tam je poslední verze 0.4 a ten tebou citovaný komentář se vztahuje právě k verzi 0.1
Ad 2) Ty výsledky v PassMarku jsou úplně mimo. Není tam ani popsáno v čem je to psané a jaký algoritmus to počítá + výsledky jsou v nicneříkajících operacích za sekundu (
). Vysvětli mi, jak může Tonga (GCN 1.2 - 1792SP/112TMU/32ROPs) mít v compute nižší výsledky (a nižší počet "operací/sek") jak Curacao (GCN 1.0 - 1280SP/80TMU/32ROPs)??? Přitom na Anandu zapadá přesně tam, kam má. Tj. těsně pod Tahiti, stejně jako v OpenCL.
To sis zase vybral graf
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 12:23
od havli
Passmark je generator nahodnych cisel - je jedno, co se v nem meri, vzdycky to hazi nesmysly.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: pát 29. kvě 2015, 17:42
od rbclass
nemas za co