Stránka 45 z 64

Napsal: stř 16. kvě 2007, 23:43
od Alert03
Podle me je to FPS tak nizke diky tomu ze je to jen demo a taky protoze je to predelavka z Xboxu :) Jinak zajimal by me nejaky graf vykonu pri stejnem nastaveni na DX9 a pak na DX10 treba bez AA/AF jen nastavene high detaily aby se konecne zjistilo jestly DX 10 opravdu odlehcuje grafice nebo ne :)

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 00:57
od MichiGen
Alert03 píše:Podle me je to FPS tak nizke diky tomu ze je to jen demo a taky protoze je to predelavka z Xboxu :) Jinak zajimal by me nejaky graf vykonu pri stejnem nastaveni na DX9 a pak na DX10 treba bez AA/AF jen nastavene high detaily aby se konecne zjistilo jestly DX 10 opravdu odlehcuje grafice nebo ne :)
DX 10 sa v tejto hre zrejme nepouzil na ziadne navysenie vykonu ale na vylepsenie grafiky (rozne efekty atd) a tak to bude aj s dalsimi titulmi takze na nejake odlahcenie vypocetnej narocnosti mozme zabudnut.8800GTS/GTX podava v Lost Planet dobre vykony a s mojou 7900 som tiez v tejto hre spokojny a to som myslel ze uz sa na nic typu next-gen nehodi :) .
BTW len tak pre zaujimavost DX9 vysledky su podobne tym DX10
8800GTX 630MHz/2020MHz+ C2D 3,51GHz+forcewave 160.03beta v DX9:
1280x960 + 4xFSAA + 16xAF + HDR na High:
snow: 55fps
cave: 64fps

1280x960 + 8xFSAA + 16xAF + HDR na Medium:
snow: 59fps
cave: 64fps

8800GTS v DX10 na defaulte + C2D na 3.6GHz
1280x720 + 4xFSAA + 16xAF + HDR na Medium:
snow: 51fps
cave: 67fps

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 06:00
od misadlouhz
zkusili jste někdo v demu Lost Planet různé druhy antialiasingu Gf8? Zajímá mne dopad na výkon, vhodnost použití

/ edit
tak jsem to zkusil sám, a s Gf8800GTS 320MB ve Win Vista 32bit, s doporučenými (aktuálními) ovladači při 1280x800 a nastavení vše na High až na stíny (2 volby) na medium a HDR na medium, 16xAF

na začátku obou map (při chůzi kolem)
4xAA 33fps
8xCSAA 35fps (OPRAVA - ne 32 ale 35)
16xCSAA 31fps
8xAA 28fps
8xQCSAA 26fps
16xQCSAA 18fps

bez AA 45fps
nejvhodnější se mi tedy jeví, podle výkonu 4xAA nebo 8x/16xCFAA, ale rozdíl v kvalitě mezi 4xAA a 16xCFAA jsem opravdu nezpozoroval, oba antialiasigy vypadají hodně podobně, takže preferuji 4xAA, eventuelně bych zkusil 8xCFAA kdybych chtěl šetřit každý frame

/ EDIT opraveny názvy antialiasingů

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 10:46
od Shit
godlike píše:Myslim ale 320MB verzi
Ještě jeden testík

Kód: Vybrat vše

http://www.ixbt.com/video3/g80-7.shtml

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 14:01
od Alert03
misadlouhz píše:zkusili jste někdo v demu Lost Planet různé druhy antialiasingu Gf8? Zajímá mne dopad na výkon, vhodnost použití

/ edit
tak jsem to zkusil sám, a s Gf8800GTS 320MB ve Win Vista 32bit, s doporučenými (aktuálními) ovladači při 1280x800 a nastavení vše na High až na stíny (2 volby) na medium a HDR na medium, 16xAF

na začátku obou map (při chůzi kolem)
4xAA 33fps
8xCFAA 32fps
16xCFAA 31fps
8xAA 28fps
8xQCFAA 26fps
16xQCFAA 18fps

nejvhodnější se mi tedy jeví, podle výkonu 4xAA nebo 16xCFAA, ale rozdíl v kvalitě jsem opravdu nezpozoroval, oba antialiasigy vypadají hodně podobně, takže preferuji 4xAA
Hmm dik za testik taky me to zajimalo , 16xCFAA vypada slibne

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 14:14
od MichiGen
misadlouhz píše:...
Nemyslel si skor 8xCSAA a 16xCSAA?

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 14:28
od misadlouhz
MichiGen píše:
misadlouhz píše:...
Nemyslel si skor 8xCSAA a 16xCSAA?
jo

doslovné názvy Anti Aliasingu ve hře a moje fps při nastavení uvedeném výše

X4 33fps
C8X 35fps
C16X 31fps
X8 28fps
C8XQ 26fps
C16XQ 18fps

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 14:43
od crux2005
QCSAA neexistuje

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 14:59
od misadlouhz
crux2005 píše:QCSAA neexistuje
koukni se na předchozí post

Napsal: čtv 17. kvě 2007, 17:44
od izerS18
Hm....tak jsem stáhl demo, dal ve Vistách ovladače 158.43 či 158.18 a když to chci pustit,hodí mi to tuto chybu XINPUT1_3.DLL a mám smolíka:(

Nevíte někde co s tím? díkec
EDIT: vyřešeno...našel jsem ten soubor na googlu:)

Napsal: sob 19. kvě 2007, 11:36
od Stratos
http://www.matbe.com/articles/lire/383/ ... page18.php

zde je krasne videt propad 8800GTS 320MB vuci 640MB jen tak pro zajimavost :)

Napsal: sob 19. kvě 2007, 11:41
od Palec123
Stratos píše:http://www.matbe.com/articles/lire/383/ ... page18.php

zde je krasne videt propad 8800GTS 320MB vuci 640MB jen tak pro zajimavost :)
Stara znama vec, ze pri vyssich rozlisenich nez je standartnich 1280x1024 se 320MB verze propada.... Ale neplati to vzdy a vsude a tak je dobre videt, jak je ktera hra skutecne narocna na pamet graficke karty..

Napsal: sob 19. kvě 2007, 13:31
od Shit
Stratos píše:http://www.matbe.com/articles/lire/383/ ... page18.php

zde je krasne videt propad 8800GTS 320MB vuci 640MB jen tak pro zajimavost :)
Tady je vidět "jen tak pro zajímavost" :) výkon 2900XT oproti 8800GTX/GTS u stejné hry

Kód: Vybrat vše

http://www.computerbase.de/artikel/hardware/grafikkarten/2007/test_ati_radeon_hd_2900_xt/29/
a tady vidíš, že u 320RAM verze je do 1920x1200 výkon defakto stejný ;-) .

Kód: Vybrat vše

http://www.nvnews.net/reviews/msi_geforce_nx8800gts_320mb/page_7.shtml

Rozlišení 2560x1600 nepoužívá zatím skoro nikdo - tam už je propad 320RAM hodně znát.... ale to není pro většinu userů nic nového. :wink:

Napsal: sob 19. kvě 2007, 13:48
od Jackal
to Shit:

Pěkný linky, ale to že 320M začne chybět 320MB je pokrokem her a naší rozmazleností. :wink:

Napsal: sob 19. kvě 2007, 14:19
od misadlouhz
Jackal píše:Pěkný linky, ale to že 320M začne chybět 320MB je pokrokem her a naší rozmazleností. :wink:
link?

Napsal: sob 19. kvě 2007, 15:16
od Jackal
misadlouhz píše:
Jackal píše:Pěkný linky, ale to že 320M začne chybět 320MB je pokrokem her a naší rozmazleností. :wink:
link?
??? Co by jsi rád ??? Bylo to psané pod Shitem, patřilo to jemu. :-D

Napsal: sob 19. kvě 2007, 16:11
od Shit
Jackal píše:....
Až bude běžné rozlišení 1920x1200 nebo 2560x1600, tak už bude venku nejenom G90 + R700, ale i její následovníci -> Ono i těch 640MB bude časem málo... :oops:

Ber to tak, že 320MB verze je hlavně určena pro usery s rozlišením 1280x1024, popř. 1600x1200 a v těchto případech je 320MB dostačujících. stejně většina hráčů mění grafárnu v herní sestavě skoro každý rok.

Napsal: sob 19. kvě 2007, 16:13
od misadlouhz
Jackal píše:
misadlouhz píše: link?
??? Co by jsi rád ??? Bylo to psané pod Shitem, patřilo to jemu. :-D
No link na to, 320M začne chybět a na tu rozmazlenost přece :wink:

Napsal: sob 19. kvě 2007, 16:23
od Shit
Rozmazlenost = technický pokrok + vývoj a tomu nezabráníš -> časem nebude ani GTX (GTS640) stíhat a tomu také nezabráníš.

Víc v mojí editaci nahoře.


Pointa tohoto flame je v tom, že Stratosova narážka @ Stratosova 2900XT je na tom zatím hůře, než GTS320...

Napsal: sob 19. kvě 2007, 16:27
od Jackal
misadlouhz píše:
Jackal píše: ??? Co by jsi rád ??? Bylo to psané pod Shitem, patřilo to jemu. :-D
No link na to, 320M začne chybět a na tu rozmazlenost přece :wink:
Na takovej link si musíš počkat, zatím 320MB stíhá. :wink: