Stránka 47 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 14:23
od DOC_ZENITH
Hladis píše:Oneb1t:
To se uvidi. Sam jsem zvedavej jak se to vyvrbi.
Mas moznosti:
/nV to nejak spravila a AS budou fungovat u AMD i nV bez problemu.
/nechaji to tam a u nV se vse posere.
/nechaji to tam jen pro AMD a u nV to bude vypnuty.
/AS jednoduse vypnou globalne.

Sam si vyber co je pravdepodobnejsi a jak to dopadne.
Mohl by se feature set detekovat dle použitého HW, dříve toto bylo normální, třeba takovej Doom3/Quake4 engine používá jiný rendering path dle detekované architektury čipu. Stejně to očekávám u DX12. Samo sebou se můžou oběvit hry co budou třeba jen GCN optimzied only, a nebo jiné co budou jen Maxwell optimized only, podpkopávající jedno či druhé, to se stane a bude záležet na tom co které firma urve a co které vývojáře dostane na svojí stranu.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 15:01
od Hladis
Jelikoz odpadnou nektery optimalizace/opravy v driverech a zodpovednost vice pada na vyvojare, tak to muze byt zajimavejsi. Ono u DX11 to bylo pro vyvojare řekl bych "pohodlnejsi" nez to bude s DX12, kde budou hrat rozdilny architektury vetsi roli. Takze ocekavam tesnejsi spoluprace s vyvojari, aby to sedlo te které architekture.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 15:16
od DOC_ZENITH
Ihmo proto zatim všichni jedou DX11, ten UE4 infiltrator dokazuje proč, protože neoptiamlizovaná DX12 je pomalejší než DX11. A oni prostě raději použijou už hotovej, jakžtakž optimalizovanej DX11 engine, do toho nalejou ňáké ty gameworks efekty které dostaly od NV for free a je to, než si efekty programovat, složitě optimalizovat DX12 pipeline pro různé architektury uff... to stojí prachy a čas že... tohle se změní až tady budeme mít devkity a enginy co budou plivat už jakžtakž optimalizovanej DX12 kód a bude to výkonnostně výhodnější než DX11 a nebude zde žádná penalizace v nákladech na vývoj.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 15:29
od oneb1t
vsechny hry co vychazej na xbox a ps4 uz davno maj v sobe prvky DX12 takze proc je doted nikdo nezapl i pro PCcka? (pripominam ze na xboxu bezi upravena verze windowsu)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 15:36
od Hladis
Zeptej se vyvojaru. Ja jsem presvedcen o klasice, je rozdil něco delat na konzole s danym softem a hardware a PC s xx konfiguraci. PC herni trh je i jinej nez konzolovej. Ostatne proc ty hry stale prevadeji na PC externi studia. No prave proto + nejak hru od ty konzole odlisit.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 15:51
od Sk1X1
Hladis píše:... + nejak hru od ty konzole odlisit.
To asi nebude důvod, proč by porty dělaly externí studia :-D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 15:52
od DOC_ZENITH
Já to řeknu na plnou hubu, protože je ekonomicky PC moc nezajímá a chtěl se zabejvat něčim jinym tak pro ten PC port prostě použijou outsourcing.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 15:53
od hnizdo
oneb1t píše:vsechny hry co vychazej na xbox a ps4 uz davno maj v sobe prvky DX12 takze proc je doted nikdo nezapl i pro PCcka? (pripominam ze na xboxu bezi upravena verze windowsu)
Ono to neni tak jednoduche. "upravena verze windows" je samozrejme mytus. Mozna tak upraveny kernel.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 16:01
od Hladis
DOC_ZENITH píše:Já to řeknu na plnou hubu, protože je ekonomicky PC moc nezajímá a chtěl se zabejvat něčim jinym tak pro ten PC port prostě použijou outsourcing.
To taky. Jsou jisty povestny vyroky třeba Ubisoftu co si o PC myslej a ty porty taky nekdy vypadaj :-D Poslední Batman, to byl slusnej flusanec na PC hrace, dat to nejakym pitomcum, kteří to nikdy nedelali a spichli paskvil za 14 dni, aby se studio mohlo věnovat dalším projektum. Jednoduse udelaj hru na konzoli a preskoci na další projekt. Port pak dela externi studio.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 16:46
od Octopuss
Mně přijde naprosto šílený, že někdo dělá port z konzole na PC. Nemělo by to být naopak? Tohle obvykle nedopadá dobře.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 17:04
od Raikkonen
Každý vývoj hry/programu jednou končí a v tu chvílí se musí všechny nedodělky ostranit nebo zamaskovat (viz co různých zajímavostí se lidem povedlo z her vytáhnout, někdy i zprovoznit herní mody). Stejně tak se mnohokrát ořezaly nebo úplně vyhodily různé funkce a DX12 nebude výjimkou, obvzláště takhle na počátku.

Jak tu byl ten seznam her s plánem DX12 - třeba u F1 2015 je DX12 jako pravděpodobná. No vzhledem k tomu, že se Codemasters dříve nechali slyšet, že jejich Ego Engine 4.0 bude mít DX12 podporu a jedinou hrou na něm postavenou mají zatím jen F1 2015, tak na čem jiném to asi mohli testovat? Ale že by opravdu pro tuto hru vyšel DX12 patch, tomu moc nevěřím. Hra totiž už vyšla v červenci a brzy bychom měli čekat oznámení F1 2016, takže bych DX12 čekal až tam. Stejně bych to viděl i v případě Project CARS - v podstatě hned po vydání hry se oznámil začátek vývoje druhého dílu. A když už jednička měla zpoždění a nepřišla ani s některými slibovanými funkcemi (třeba kooperativní kariéra), tak to podobně asi dopadne i se slíbenou podporou DX12.

Moc bych proto na ty dodatečné slíbené patche DX12 nevsázel. Jestli totiž nepřijdou záhy po vydání, tak u singleplayer her to za půl roku už prakticky nemá smysl vydávat, podobně i u každoročních sérií. Jedině tedy u multiplayer her, co mají plánovanou životnost na delší dobu.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 17:18
od ArgCZ
DOC_ZENITH píše:Já to řeknu na plnou hubu, protože je ekonomicky PC moc nezajímá a chtěl se zabejvat něčim jinym tak pro ten PC port prostě použijou outsourcing.

no nedávno jsem viděl žebříček nejvýdělečnějších her a krutě vedlo PC... většinou nějaký multiplayer hry... MOBA, MMO etc., ale bylo tam i několik single her který si nic nezadli s konzolovkama, prostě lidi utrácej i za PC hry dost peněz

směšný je že nejvíce výdělečný bývaj "F2P" hry :D, problém je že ža 10hodinovou hříčku konzolisti 50 ojro vypláznou ale PCčkáři chtějí asi trochu víc

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 17:24
od DOC_ZENITH
Octopuss píše:Mně přijde naprosto šílený, že někdo dělá port z konzole na PC. Nemělo by to být naopak? Tohle obvykle nedopadá dobře.
Tak je to vždy protože konzole jsou mnohem HW slabší a msíš to odladit tak aby to tam jakžtakž jelo plynule. Na PC se už jen protne protože tem maj lidi I5tky a GTX980tky....

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 18:46
od michal3d
ArgCZ píše:no nedávno jsem viděl žebříček nejvýdělečnějších her a krutě vedlo PC... většinou nějaký multiplayer hry... MOBA, MMO etc., ale bylo tam i několik single her který si nic nezadli s konzolovkama, prostě lidi utrácej i za PC hry dost peněz
- ak myslíš toto:

http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... mes-market

tak tam sú to na PC prakticky všetko exkluzivity a hry typu MMORPG, MOBA, čo na konzoliach prakticky není. Jediné dve hre čo tam sú a vyšli na konzole sú posledné dve, CS GO, čo je logické že bude mať asi väčší úspech na PC, hlavne keď aj tak to vyšlo len na staré konzole. A GTA V, ktoré vyšlo na staré konzole v septembri 2013, na nové konzole v novembri 2014 a na PC až v apríli 2015. Rebríček je za rok 2015, takže väčšina tých, čo hrajú na konzoliach mali tú hru už skôr, zatiaľ čo na PC si to mohly kúpiť práve až v roku 2015, čiže sú tam skoro všetky predaje na PC (s výnimkou 2016) a aj tak na konzoliach zarobili o viac ako 50% viac...takže asi toľko k tomu, jak sa im oplatí robiť tie porty na PC :wink:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 21:15
od DOC_ZENITH
Tak já jsem PC gamer hlavně proto že mam rád RTS a MMO hry, FPS taky ale hlavně starší (UTčko a pod). Konkrétně RTS a MMO hry to DX12 kvůli CPU overheadu potřebují nejvíce.

ESO je sice shit ale doufám že se jim ta implementace povede a motivuje to i ostatní.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 21:16
od ArgCZ
v podstatě jsi napsal to stejný co já, podle tabulky v PC se prostě točí víc peněz, to že vydaj hru v roce 2013 na konzole a v roce 2015 na PC(GTA V)kupa lidí má doma konzoli i PC takže je to prašť jako uhoď, i PCčkáři měli/mohli mít doma GTA V už dávno že

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 10. úno 2016, 22:10
od michal3d
Tým som chcel povedať, že je asi logické, že na konzolových verziach GTA V museli zarobiť podstatne viac ako na PC verzii, keď aj v roku 2015 zarobili o 50% viac na konzoliach a pritom na konzoliach bola dostupná už skoro 2 roky predtým, keď to vyšlo v tom roku 2013 tak na tom museli zarobiť neskutočne. A to je to čo nás zaujíma vo vzťahu k tomu ako sa bude rozširovať DX12 v tituloch ako Tomb Raider, Deus Ex, atď...

Áno, na PC sa točia aj veľké peniaze, ale to len v tých špecifických žánroch, ktoré na konzoliach viac menej ani nie sú, takže je to úplne irelevantné pokiaľ sa bavíme o nejakých konverziach, kedže to sú PC only tituly. Tam dôležité je, že keď hru vydajú na konzoliach a aj na PC, tak vo väčšine prípadov zarobia oveľa viac na konzolových verziach a o to ide, preto tie PC porty vyzerajú tak ako vyzerajú a preto tam osobne ešte dlho žiadne super odladené DX12 osobne neočakávam, popravde budem rád, ak tie hry vôbec pôjdu...viď ten nový Batman...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 11. úno 2016, 11:55
od Krteq
Tak Hitman je za dveřmi a bez DX12 nekompatibilních knihoven podporuje DX12 včetně Async-Compute už od vydání.
AMD just announced a partnership with IO Interactive for inclusion of its forthcoming “Hitman” title in the “Gaming Evolved” program. The involvement boasts “top-flight effects and performance optimizations for PC gamers,” further underscoring a focus on DirectX 12 workload management for increased overall quality.

Hitman aims to utilize the ACEs on AMD GPUs (Asynchronous Compute Engines) to better manage intense workloads. Asynchronous workload processing reduces overall frame render time and allows for increased quality, a unique feature to DirectX 12. The game will still support DirectX 11 (which is good – since Dx12 requires Windows 10), but it'd be a worthwhile consideration to upgrade in the near future; the Dx12 switch-over is slowly happening.
AMD Recruits Hitman for Dx12 Workload Management on ACEs

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 11. úno 2016, 16:33
od Krteq
Další DX12 only hra na cestě - Quantum Break od Remedy - vychází 5. dubna 2016

Obrázek

Quantum Break for Windows 10

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 11. úno 2016, 17:10
od oneb1t
tohle bude hodne zajimavy protoze to uplne ignoruje starsi api takze to bude zrejme z fleku napsany pro DX12/xbox