Stránka 47 z 76

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 3. čer 2015, 15:11
od margo
=D no nvm ja se jeste koukal na YT na tu scenu a skutecne v momente kdy jeste melo byt video jsem mel uz nacitani =D tak nvm. co to jako melo byt :shock: Jinak s tim SSD je to vsechno hned nactene jak pises =) max tech 15s z lokace do jine...

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 3. čer 2015, 21:03
od RaZZoR
Tak sem to zkusil taky. Na max se to hrát nedá, takže detaily všechno na high, všechno zaplý + vsync. I7 3770,16gb ram a gtx770.
Bez páča
Obrázek
a s páčem
Obrázek

Grafika se potí na maximum a teplota už mi shazuje boost.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 3. čer 2015, 21:56
od margo
RaZZoR píše:Tak sem to zkusil taky. Na max se to hrát nedá, takže detaily všechno na high, všechno zaplý + vsync. I7 3770,16gb ram a gtx770.


Grafika se potí na maximum a teplota už mi shazuje boost.

=) ja dnes daval GTX 970 od MSI na 1500 =D asi tak behem 2mi to padlo s tim ze ovladac byl odpojen a znovu obnoven =D takze to radsi necham v zakladu. Jinak mam nastaveni podobne +- jak ty a jedu 50-60 fps s adap-vsync

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. čer 2015, 16:55
od margo
HEAD píše:Doporucuju pretaktovat kartu na 1500/8000 pak to drzi 50fps i s hairworks.
Hrat to na GTX970 bez oc je celkem utrpeni a pada to i pod 40fps.
Muzes mi prosim poslat nebo napsat jak to mas vse nastavene ? =) ja kdyz jsem dal 1500 tak mi hra padla.....

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. čer 2015, 20:43
od ondra91
Pokusím se zeptat zde
Víceméně po celou dobu hraju s Downsampling na 1440p ( obrázky jsou 4k ). Včera se mi z gogu stáhnul nějaký "minipatch" a je to nepoužitelné. Aktuálně po zvednutí rozlišení to vypadá takto:

http://s15.postimg.org/7278p0i7v/20150604_203205.jpg

http://s15.postimg.org/urwodpgl7/20150604_203244.jpg

Nemůžu vlastně hrát s čímkoliv jiným, než je 1080p, protože při nastavení nižšího rozlišení to má zase opačný efekt. U jiných her to je ok

Nevěděl by někdo co s tím ? Díky :)

: Vyřešeno. Je potřeba to tvrdě nastavit v cfg.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 12:01
od HEAD
margo píše: Muzes mi prosim poslat nebo napsat jak to mas vse nastavene ? =) ja kdyz jsem dal 1500 tak mi hra padla.....
Kdyz to nemas stabilni, tak zkus zvysit napeti.Navic nejnovesi ovladace nejsou moc stabilni.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 15:33
od certes
hnizdo píše:Zkousel zatim v rychlosti. Novigrad jednoducha scena 40->45fps. Nekteri lide se 780/Ti hlasi v kritickych mistech i desitky fps nahoru.
Tak kvůli tomuto městu jsem přikoupil 4 GB ramky. GTX970 jede na high ve full HD plynule, ovšem strašně to užírá paměti. S 8 GB RAM bez swapu hratelné asi 100 m od městské brány, pak hra padá :o . S 12 GB už jede celá hra bez pádu. Proč nemám zapnutý swap se mně neptejte :P .

Apropó můžu rozjet quest Ohně novigradu, když v něm byly hlášeny problémy se zkušenostmi (1.04) ? Patch 1.05 by to měl opravit, ale kde je ?

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 15:56
od LeBron23CAVS
Mám dotaz :/. Sice mi Zaklínač jede vesměs plynule, ale nemůžu se zbavit dojmu, že by to mohlo být lepší, tak mám dotaz. Zkoušel jsem všechno, ale prostě nechápu, proč mi nejde to, co většina lidí dělá. Např. Zapnu Vsync ve hře + v rivatuner dám 30 fps lock. Hra se škube. Vypnu Vsync nechám rivatuner fps lock na 30, hra se škube. Když zkouším rivatuner, tak vše mezi 30 a 60 se škube. 35, 45, 55 i 60 bez v sync, pouze rivatuner se prostě trochu škube. Když nedám vsync ani rivatuner, hra se škube, framerate většinou kolem 70 min sem viděl cca 62. Ale prostě jediný, co mi dá trochu plynulejší hru je prostě jen zaplej vsync, nic jiného. Vše ostatní se prostě škube. Nemá někdo nějaký tip? Přijde mi to fakt blbé, třeba na jedné stránce ukazovali ty grafy i s frametimes a tam bylo rivatuner 30fps lock + vsync a hra by měla krásně držet se, ale mě se to prostě trhá. Když jsem zkusil rivatuner 60 fps + vsync, tak je to úplně stejné jako samotný vsync :/. Prostě to stojí za prd, sice to jede vesměs dobře, ale rád bych aby to bylo 100% plynulé a né každých 30 sekund byť jen drobný škub :/. Omlouvám se za to, jak to píšu, píšu prostě to, jak to mám v kebuli :D. Kdyby někdo měl tucha, tak budu vděčen za každou radu. Jinak monitor mám 60 Hz, ale to by nějak nemělo moc vadit ne? Děkuji předem za nápady :).

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 15:58
od AllowedCry
Eh, těch drobných záškubů se asi nezbavíš, snad jedině dát hru na SSD?

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 16:00
od LeBron23CAVS
Aha, no mám hru na WD black, to by neměl být nějak nejpomalejší HDD snad, SSD mám na systém a volného místa asi jen 50 GB, což chci nechat jako rezervu :/, ale děkuji za tip, možná zkusím koupit ještě jedno SSD na hry. Jinak děkuji za rychlou odezvu :).

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 17:00
od Baneshee
Nemas spis na pozadi pustenej nejakej programek/bordel v systemu, co by ti uziral vykon CPU behem hrani? Zkus hre nastavit ve spravci uloh vysokou prioritu a povypinat vsechno, co nepotrebujes, nez zacnes hrat.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 18:20
od LeBron23CAVS
Děkuji za tip, ale tohle by to být nemělo. Jsem hodně opatrnej na svůj pc. Bordel v pc určitě nemám ani nemám zaplý žádný program na pozadí. Vysokou prioritu jsem zkoušel, ale pořád je to stejné :(. Ono jak jsem psal, není to vůbec tak zlé, jak jsem to možná popsal, spíš mi to ale přijde divné vzhledem k tomu, jak často čtu o lidech, co si vynutí třeba 45 fps, aby mohli zapnout hairworks a podle nich to jede krásně plynule, když to takto vynutí. Mně to při vynucených 45 fps jede dost trhaně. To je to hlavní, čemu moc nerozumím. :/

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 18:46
od dexterav
certes píše:
hnizdo píše:Zkousel zatim v rychlosti. Novigrad jednoducha scena 40->45fps. Nekteri lide se 780/Ti hlasi v kritickych mistech i desitky fps nahoru.
Tak kvůli tomuto městu jsem přikoupil 4 GB ramky. GTX970 jede na high ve full HD plynule, ovšem strašně to užírá paměti. S 8 GB RAM bez swapu hratelné asi 100 m od městské brány, pak hra padá :o . S 12 GB už jede celá hra bez pádu. Proč nemám zapnutý swap se mně neptejte :P .

Apropó můžu rozjet quest Ohně novigradu, když v něm byly hlášeny problémy se zkušenostmi (1.04) ? Patch 1.05 by to měl opravit, ale kde je ?
zaujímavé je že mne to v nijakom prípade nevezme viac ako 7GB
pre info na 750GTX FHD vpodstate všetko na low to beží dosť zle :mrgreen:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 19:35
od certes
Patch 1.05 právě vyšel :D

Zaklínač III - patch 1.05

Napsal: pát 5. čer 2015, 19:43
od Vlastik80
Patch 1.05 has just gone LIVE for PC and should be available for download everywhere now. Please find the complete list of changes below:

Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level.
Merchants now offer more weapon types.
Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants.
Clarifies a number of crafting diagrams.
Fixes an exploit whereby players could buy sea shells and sell the pearls inside them at a higher price.
Increases the variety of loot dropped throughout the game.
Increases the variety of items available in shops.
Shops now only offer weapons with levels matching or exceeding the player character level.
Slightly reduces the amount of coin dropped from chests and monsters.
Deploys the Bovine Defense Force Initiative.
Fixes an issue where runestones could not be upgraded to greater runestones.
Reduces the spawn time of selected groups of NPCs.
Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects.
Improves the smoothness of camera movement.
Fixes a number of issues related to horseback riding.
Fixes an issue where the player could not deflect arrows/bolts at longer distances.
Introduces a number of fixes in in-game communities.
Introduces a number of fixes related to combat.
Vitality begins to drop if Toxicity exceeds 80%, as originally intended.
Fixes an issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach.
Improves Geralt's movement, especially when he swims.
Fixes an issue whereby Geralt could be attached to a sinking boat while aiming his crossbow.
Fixes a number of issues related to Vitality regeneration.
Fixes an issue whereby certain actions could be randomly blocked during gameplay.
Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points.
Fixes a number of minor tooltip and wording bugs.
Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the Options\Gamplay submenu.
Introduces a number of additional fixes to alt + tabbing.
Fixes an issue where The Witcher 3 process did not close properly if the user did not have XAUDIO installed.
Introduces a number of general stability and performance improvements.
Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded.
Adds some missing translations in localized versions.
Ciri can no longer unlock fast travel points.
Improves the behavior of sails when viewed from longer distances.
Improves performance in selected scenes and cutscenes.
Fixes an issue where clouds and fog could flicker on some hardware configurations.
Fixes an issue where Geralt could pass through walls in the fish market in Novigrad.
Removes repeated sound cues on entry into GUI panels a second time.
Adds a collision near Kaer Gelen that could cause the player to be blocked inside the building.
Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD.
Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels.
Introduces a number of small changes in the UI for gwent.
Improves the alignment of the HUD for the 21:9, 4:3 and 5:4 screen ratios.
Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs.
Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages.
Fixes an issue where some formulae were not displayed in the Alchemy panel when the player possessed level 1 of said formulae.
Introduces a number of fixes in key bindings.
Introduces new filters for the Alchemy and Crafting panels.
Fixes a number of minor issues where music tracks were not triggered in their designated locations.
Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest.
Fixes an issue where some players could not make Geralt run after the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where players could not talk to Octo after the Lord of Undvik quest.
Reduces the number of Wild Hunt minions spawned during the Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixes an issue where Keira could sometimes fall beneath the terrain during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where certain actions were blocked during the Blindingly Obvious quest.
Fixes an issue where the player could not activate a portal during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where the player could get trapped in the ruins of Tuirseach Castle.
Geralt can now always play gwent with Madame Serenity.
Fixes an issue where Vernon Roche would not appear at the Hanged Man's Tree during the Eye for an Eye quest.
Fixes an issue where the player could not talk or otherwise interact with certain NPCs.
Fixes an issue where the sirens in the Lord of Undvik quest could be invincible.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions after the Carnal Sins quest.
Fixes an issue where some players experienced an infinite loading screen during the King's Gambit quest.
Fixes an issue where the player could experience a progression break after choosing a certain dialogue option when talking to Dijkstra in the Count Reuven's Treasure quest.
Fixes an issue where Simun did not spawn properly during the Unpaid Debt quest.
Fixes an issue in the Contract: The Oxenfurt Drunk quest where the katakan was not hostile after being lured.
Fixes an issue in the Contract: Shrieker quest where the shrieker was not hostile in certain situations.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions in the Master of the Arena quest.
Fixes an issue where wolves were not visible in the Contract: Mysterious Tracks quest.
Fixes an issue where the player could not fast travel under certain rare circumstances.
Fixes an issue where the player could not interact with Hattori during the Swords and Dumplings quest.
The player can no longer take on the Apiarian Phantom contract multiple times.
Fixes an issue where some players could not progress during the Broken Flowers quest.
Fixes an issue whereby the "Novigrad, Closed City" entry might have remained in the Journal indefinitely.
Fixes an issue in the Return to Crookback Bog quest where monsters were spawned inside a building.
Players can no longer prematurely obtain a key from a halfling, thus blocking the Contract: The Apiarian Phantom quest.
Fixes an issue in the Greedy God quest where the player could kill a monster twice.
Adds fail-safes for players being unable to obtain gwent cards after Dijkstra or Lambert can no longer be found in the game.
Fixes an issue whereby Triss could get stuck on a set of stairs after a scene during the Now or Never quest.
Fixes an issue where Ermion could not leave Lugos' area during the Sunstone quest.
http://thewitcher.com/news/view/1052

... jj, je to venku, super! :)

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 20:58
od CageJ
Neda sa nijako poriesit to pomaly vykreslovanie ?

EDIT: a diky 1.05 prave taham z GOG

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 21:56
od Frostys
Zajímalo by mě, jestli někdy "opraví" ten vítr, resp. tu permanentní vichřici. Celkem to kazí atmosféru. Dokážu si představit, jak je odpoledne hezky bezvětří a začne se blížit bouřka a zvedat se vítr. Takhle to je na prd, když vítr fouká pořád :)

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 22:29
od Padre
Zlatý auto-update,k večeru jsem k tomu sednul,koukám,zase menu v angličtině a pod tím 1.05...Za mě dobrý,uvidíme...

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 22:45
od Frostys
Mi to pro jistotu hodilo jen angličtinu, ale update ne (v 10 ráno). :-D

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. čer 2015, 22:56
od Kositch
Těšil jsem se na lepší inventář, jak se všude psalo, že bude s 1.05 a ono nic :( Zdají se mi akorát větší fonty.