DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Jo, možná, tohle už je teď tvrdě GCN optimized věc na NV se tam ohledy moc neberou protože na NV to běží lépe pod DX11 takže pochybuji že toto někdo bude na NV hrát na DX12. Tak i tak ale AS nejsou nekonečná studna, přirovnal bych to k HT u CPU, ale neni to přesný. Díky AS můžeš využívat shadery když frame zpracovávaj TMU, vzít si ten idle timer tam či tam, zasaturovat pořádně GPU. Ale v momentě kdy jej zasaturuješ další benefit neni. Naopak kdyby jsi přesaturoval SP stanou se bottleneckem a další frame bude muset čekat až tu danou operaci dokončej. Proto bylo AS půvondě mířené na různé postprocessing věci, protože je to snadno předvídatelná činnost ne moc náročná na výkon kterou tam jde vtěsnat mezi aniž by to killnulo výkon. Soudobé NV karty jí nedovedou vtěsnat mezi takže místo těch pár % boostu to přinese pár % penalizaci.
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Problém je, že s největší pravděpodobností ani Pascal nebude AS umět
Robert Hallock
@Thracks
@killyourfm @KMoamm NVIDIA's GDC 2015 talks recommend timeslicing and preemption. Not required on an async architecture.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
skorej by ma prekvapilo keby to vedel...
to že AS nevie Maxwell a Kepler sa ešte dá prekusnúť ale u Pascala to len tak neprejde, pokiaľ sa s tým nevysporiadajú nejak inak
to že AS nevie Maxwell a Kepler sa ešte dá prekusnúť ale u Pascala to len tak neprejde, pokiaľ sa s tým nevysporiadajú nejak inak
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ale i my už to nějakou dobu víme. Už se to řešilo v Pascal vlákně. "Paxwell" A/C stále neumí. Sama nV to uvedla v prezentaci na GDC 2015dexterav píše:skorej by ma prekvapilo keby to vedel...
to že AS nevie Maxwell a Kepler sa ešte dá prekusnúť ale u Pascala to len tak neprejde, pokiaľ sa s tým nevysporiadajú nejak inak
Pro oživení:
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Bude to jak rika DOC. Dokud AS nebudou prinaset jasne vyhody pro sirokou uzivatelskou zakladnu, a nikoliv jen 15% trhu, tak se s nima bude babrat jen OxiAMDe.
Ja osobne stale nevidim zadnou dx12 hru, ktera ukazuje vyhody dx12, predevsim snizeny overhead proti dx11, multivlaknovost a nove graficke features. Kdyz by to nekdo napsal takhle od piky poradne, prinos AS bude stejne marginalni.
ETA IMHO 2 roky. A to ode dneska.
Ja osobne stale nevidim zadnou dx12 hru, ktera ukazuje vyhody dx12, predevsim snizeny overhead proti dx11, multivlaknovost a nove graficke features. Kdyz by to nekdo napsal takhle od piky poradne, prinos AS bude stejne marginalni.
ETA IMHO 2 roky. A to ode dneska.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
No ono ty toho nevidíš samozřejmě víc
Pokud Pascal nebude podporovat AS, dá se od Nvidie očekávat všemožný bojkot této technologie viz. zmiňovaný timeslicing a preemption. To už známe z dřívějška a Nvidia tohle umí opravdu dokonale. Nicméně punc zastaralé uarch už při samotném vydání Pascala tu zůstane tak, jako tak.
Pokud Pascal nebude podporovat AS, dá se od Nvidie očekávat všemožný bojkot této technologie viz. zmiňovaný timeslicing a preemption. To už známe z dřívějška a Nvidia tohle umí opravdu dokonale. Nicméně punc zastaralé uarch už při samotném vydání Pascala tu zůstane tak, jako tak.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
2 krteq ano vieme
tak ono dx12 musí aj niečo iné ukázať ako AS, hlavne ak by NV dokázala z DX11 dávať podobné výsledky ako AMD z dx12
a logicky pokiaľ viem že mám šitnú gk čo nevie DZ12, nv, a dokonca jej to zráža fps ani to nezapnem pokiaľ tam nebude nejaký WOW efekt na 1. alebo aspoň 2 pohľad
tažko ma niekto presvedčí že 60fps na dx11 je lepšie ako 60fps na dx12 , hlavne ked my to nebude ani jedno cukať, poskakovať a poblikávať
dokonca ma nepresvedší ani 60 vs 65 fps , zase také britké oko nemám
trocha ma prekvapuje ako si spústa ľudí myslela že dneska už bude každá hra DX12
2 webwalker
to máš úplnú pravdu, ale nakoniec to bude aj tak iba o výkone a mňa absolútne nezaujíma akými prostriedkami sa to dosiahne, btw myslím samozrejme uplácanie a vykrúcanie sa zo strany NV
tak ono dx12 musí aj niečo iné ukázať ako AS, hlavne ak by NV dokázala z DX11 dávať podobné výsledky ako AMD z dx12
a logicky pokiaľ viem že mám šitnú gk čo nevie DZ12, nv, a dokonca jej to zráža fps ani to nezapnem pokiaľ tam nebude nejaký WOW efekt na 1. alebo aspoň 2 pohľad
tažko ma niekto presvedčí že 60fps na dx11 je lepšie ako 60fps na dx12 , hlavne ked my to nebude ani jedno cukať, poskakovať a poblikávať
dokonca ma nepresvedší ani 60 vs 65 fps , zase také britké oko nemám
trocha ma prekvapuje ako si spústa ľudí myslela že dneska už bude každá hra DX12
2 webwalker
to máš úplnú pravdu, ale nakoniec to bude aj tak iba o výkone a mňa absolútne nezaujíma akými prostriedkami sa to dosiahne, btw myslím samozrejme uplácanie a vykrúcanie sa zo strany NV
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
S tim nemam problem. Pokud tato dx12 podtechnologie (untermench prinese na enginu psanem od pocatku na zakazku a na miru jedne architekture, navic v modelovem pripade perfektne sedicim aplikaci dane technologie celych uzasnych 10% vykonu, pak nema nejmensi smysl s ni ztracet cas a penize.webwalker píše: Pokud Pascal nebude podporovat AS, dá se od Nvidie očekávat všemožný bojkot této technologie
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- oneb1t
- Začátečník
- Registrován: 22. dub 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
kdyby to nic neprinaselo tak se s tim nezabejvaj ani na konzolich kde je to ale vyuzivany uz nekolik let
navic prinos hodne zalezi od rychlosti karty je mozny ze pro nastaveni ktery pocita xbox one muze bejt klidne 20-30%
navic prinos hodne zalezi od rychlosti karty je mozny ze pro nastaveni ktery pocita xbox one muze bejt klidne 20-30%
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Co pises je zjevny nesmysl. Staci se zamyslet, kde by se asi tak vzalo tech tvych 30% nevyuzitych jednotek pro AS vypocty, nehlede k tomu, ze pomoci AS nelze z principu pocitat vse, zeano. To co vidime dnes je imho realne maximum.
Co se konzoli tyce, tam se tim predevsim nahrazuje nedostatecnost CPU, kdy se na gpu presouvaji specificke atomicke ulohy.
Co se konzoli tyce, tam se tim predevsim nahrazuje nedostatecnost CPU, kdy se na gpu presouvaji specificke atomicke ulohy.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
S největší pravděpodobností AMD muselo do GCN AS zakomponovat kvůli konzolím. Tam to bylo a je běžnou věcí. AS jsou také velmi důležitou věcí pro VR, kde se počítá každá milisekunda. Pokud to bude Nvidia bojkotovat, na výkonu to znát samozřejmě bude a postižení budou i příznivci zeleného tábora. Proto je třeba to nebagatelizovat, ale spíše do toho Nvidia dotlačit!
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- HafanPetr
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. kvě 2013
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ale vždyť Nvidia v DX12 na tom není o nic hůř než v DX11. Takže co chtějí bojkotovat? Že jejich architektura už je na výkonnostním limitu, protože AMD mělo v DX11 určité rezervy? To je přece jejich problém.
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Nvidia to vyřeší vydání dalšího balíčku s názvem "async gameworks"
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
webwalker píše:Proto je třeba to nebagatelizovat, ale spíše do toho Nvidia dotlačit!
O tom do ceho je treba koho tlacit ohledne dx12 je ponekud predcasne, kdyz tu neni jedina dx12 hra. Za dva roky si povime, treba AS updane v zapomneni a budeme se hadat, jestli je v dx12 lepsi grafarna od samsungu, nebo nvidie
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
A co vlastně ona halvní výhoda DX12? Snížení CPU overheadu a protalčení mnohem více drawcalls/geometrie? Odbourávání CPU limitů? Zlepšení multithreadu?
Kdy konečně uvidíme ňákou hru co z tohoto otevřeně těží? To funguje OK u obouch výrobců GPU! AS? Cool, pro 5-10% výkonu na minoritnim GPU výrobci což stále nedorovná ani efektivitu Maxwellu si ale moc vývojářů nenechá koleno vrtat.
Konkrétně starswarm měl ukázat ty tisíce jednotek se stále plynulou grafikou. Ale ne, místo toho z toho udělali GPU bottleneck kravinu, ani nevim co tam dali, vypadá to jak Supreme commander ale nároky na GPU to má 100x takový tzn se tam zadusí i FuryX/980TI a žádnej onen superbenefit DX12 se nekoná, naopak se koná superbottleneck protože jsme udělali místo dobrého RTS enginu sračkoidní engine přeplácanej hovadinama co akorát srážej výkon.
Kdy konečně uvidíme ňákou hru co z tohoto otevřeně těží? To funguje OK u obouch výrobců GPU! AS? Cool, pro 5-10% výkonu na minoritnim GPU výrobci což stále nedorovná ani efektivitu Maxwellu si ale moc vývojářů nenechá koleno vrtat.
Konkrétně starswarm měl ukázat ty tisíce jednotek se stále plynulou grafikou. Ale ne, místo toho z toho udělali GPU bottleneck kravinu, ani nevim co tam dali, vypadá to jak Supreme commander ale nároky na GPU to má 100x takový tzn se tam zadusí i FuryX/980TI a žádnej onen superbenefit DX12 se nekoná, naopak se koná superbottleneck protože jsme udělali místo dobrého RTS enginu sračkoidní engine přeplácanej hovadinama co akorát srážej výkon.
Naposledy upravil(a) DOC_ZENITH dne ned 28. úno 2016, 13:57, celkem upraveno 1 x.
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Amen.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- yuri.cs
- Mírně pokročilý
- Registrován: 03. led 2007
- Bydliště: hl.m. piva
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Taky si neumim predstavit, proc by nV vlastne musela (mozna slozite) implementovat neco, co by jim ve vysledku prineslo 5-10% vykonu ve vybranych titulech. Budgety se utraceji jinde.
Samozrejem tim nechci rict, ze je spatne, ze to AMD ma. Technicky pokrok je prospesny, tak at to klidne marketingove vyuzijou, ale jinak...
Samozrejem tim nechci rict, ze je spatne, ze to AMD ma. Technicky pokrok je prospesny, tak at to klidne marketingove vyuzijou, ale jinak...
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
hnizdo:
AS jiste v zapomeni nezapadnou. nV to muze prebit hrubou silou, ale Pascal tu ještě stale není, takze medved ještě beha po lese. Prilis brzy na porcovani.
DOC:
Zlepseni multithreadu a odpadnuti limitu drawcalls zalezi i na enginu a jak se s tim vyvojari poperou. To bude trvat nez zacnou moznosti API využívat naplno, ostatne jak dlouho to trvalo u DX11.
DX12 bude zatím aktivne tlacit asi jen MS a AMD, tudiz lze předpokládat, ze drtiva většina her a klasických prodejnich hitu bude pod DX11. Oznameny hry pod DX12 zatím nic moc.
Oxide vesmes udelali to co par jejich lidi zna ze stary Civilizacky a hodili to do realtime s tunou neprehlednyho bordelu. Strasne z toho kouka Civilizacka a bohužel i vizualne, ale třeba finalni verze bude vypadat lip. Zatím to vypada spis jako zpoplatneny benchmark, nez jako dobra hra.
AS jiste v zapomeni nezapadnou. nV to muze prebit hrubou silou, ale Pascal tu ještě stale není, takze medved ještě beha po lese. Prilis brzy na porcovani.
DOC:
Zlepseni multithreadu a odpadnuti limitu drawcalls zalezi i na enginu a jak se s tim vyvojari poperou. To bude trvat nez zacnou moznosti API využívat naplno, ostatne jak dlouho to trvalo u DX11.
DX12 bude zatím aktivne tlacit asi jen MS a AMD, tudiz lze předpokládat, ze drtiva většina her a klasických prodejnich hitu bude pod DX11. Oznameny hry pod DX12 zatím nic moc.
Oxide vesmes udelali to co par jejich lidi zna ze stary Civilizacky a hodili to do realtime s tunou neprehlednyho bordelu. Strasne z toho kouka Civilizacka a bohužel i vizualne, ale třeba finalni verze bude vypadat lip. Zatím to vypada spis jako zpoplatneny benchmark, nez jako dobra hra.
- Elkim
- Redaktor PCT
- Registrován: 01. lis 2014
- Bydliště: Olomouc
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Mě celá ta věc s AS přijde strašně rudofašistická. Nvidie se prostě nerozhodla to cestou jít, AMD ano a vzniklo z toho, že AMD AS umí a NVIDIE ne v tom vyhajpovaným smyslu, jako by to bylo hlavním parametrem DX12 a tedy to, že NVIDIE DX12 nezvládla.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Jako vždy bude jedno kolik trpasliku v cipu bude hýbat klikou, ale na vykonu a pomerech k cene, spotrebe, supportu, etc..... ostatne to uz zminil Dexter. Drtivy vetsine kupcu je tohle uplne u prdele. Ostatne staci zminit GTX970 s jeji aférou a jaky dopad to mělo.....marginalni.