Stránka 49 z 54

Re: Diablo IV

Napsal: stř 22. kvě 2024, 08:54
od rhinos
takz jedu Necra a docela me to bavi.
Jel jsem to za Sorcku a ta me tak na lvl 55 prestala bavit.

Ae celkove jak je to ted prekopany tak to je docela fajn. Treba uz jen to ze nemusim tahat aspecty ze zbrani pred rozebranim.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 22. kvě 2024, 10:07
od madPav3L
Přijde mi, že to ani nějak nechtějí vybalancovat. Sorcka byla nejvíc OP třída v S2. Minion necro byl S1+S2+S3 nehratelný, tak z něj teď v S4 poprvé udělali nejsilnější třídu. Barbar je silný tak nějak pořád. Rogue je pořád nic moc, to tipuji, že v S5 ho předělají a bude OP.

Re: Diablo IV

Napsal: sob 1. čer 2024, 18:13
od keistown
Helltide je super, cindery uz nepadaji jak suchy z nosu a je to zabavny masakrovani mobu, akorat na tom bossovi co se summonuje me obcas onehitlo neco co nebylo pres vsechny efekty spellu videt.
Aspecty v codexu jsou super, uz nemam plny stashe.
Necro s minionama je dobrej, uber duriela si dam za par vterin, ted jeste zjistit jakej gear potrebuju na uber uber duriela.
Nejaky endgame aktivity tam pridali, to je taky super ale asi zapomeli poladit cisilka, barb na 16 lvlu si da capstone dung mezi T2 a T3, tak aspon to jde rychle. 8)
A trochu se kritizuje boss v pitu, ty onehity abilitama ktery spamuje pres celou arenu.

Re: Diablo IV

Napsal: sob 1. čer 2024, 19:24
od Still.Lord
keistown píše: sob 1. čer 2024, 18:13 akorat na tom bossovi co se summonuje me obcas onehitlo neco co nebylo pres vsechny efekty spellu videt.
Jojo, ten oranžový boss je někdy hrozně nepříjemný..
A když zapiješ ten spešl potion na zvýšení levelu v Helltide tak tě zabije vždycky :-D
Alespoň já jsem ho nedal...

Re: Diablo IV

Napsal: ned 2. čer 2024, 11:53
od zhor
Padla mi pro necro super 2H kosa s 280int/2k8life/+130%dmg, po vytuneni mam pres 50k damage a 30k life. Pouzivam sirokej Iron Maiden + shadow a staci kliknout a vsechno v kruhu okamzite padne k zemi, krome pochopitelne tech extra tuhejch bossu. Bezny bosse davam za par sec, AI soustredi energii vsech minionu na jeden cil a je hotovo. Akorat si musim dat bacha na ty tuhy bosse, mam namaxovanej utok a nepouzivam zadou barieru, takze me nekdy daj na jednu ranu. Tenhle styl hry me ale bavi.
Jinak ty extra parchanti v helltide jsou strasne zaludny, jsou schovany v houfu a nekdy padnu ani nevim jak.

Re: Diablo IV

Napsal: pon 3. čer 2024, 17:17
od keistown
Jakej davas pit? Ja okolo 70 a bez sacrilegious ringu se mi to moc dobre nehraje a s nim nemam dmg na bosse. Muzu tak akorat behat jak bezhlava slepice a modlit se ze me nic netrefi a golem ho rozbije. :lol:

Re: Diablo IV

Napsal: pon 3. čer 2024, 18:34
od madPav3L
Já teda také jedu necra a dokončil jsem Pit tier 108 bez Elixir of Holy bolts, ale je to masakr! Nestvůry jsou celkem v klidu, na konci mám třeba 10 minut času, jenže zabít bosse trvá tak 5 minut, jak moc má života a samozřejmě 1 hit od speciálního útoku je smrt... ale ještě nemám masterwork všeho, většinu mám 8/12, protože se mně do toho nechce investovat, když to nemá ani žádné greater affixy.
Kdyby jste chtěli s něčím pomoct, tak jsem klidně k dispozici. SZ a pošlu můj battletag.

Re: Diablo IV

Napsal: pon 3. čer 2024, 20:19
od keistown
K 8/12 se ted blizim a nedokazu si predstavit pit 108. Mam teda summoner build, ne tu jeho shadow verzi. Hellbent commander na amuletu jsem nevidel ani z rychliku a golem mastery mi ted padla chestka s jednim bodem.

Re: Diablo IV

Napsal: pon 3. čer 2024, 21:05
od madPav3L
No já mám shadow verzi, ale proc mám jen z kostlivců, takže to není tak často. Každopádně dropnout item s tím + skillem je hodně velké štěstí.
Amulet mně padnul s greater affix Hellbent Commander +3, ostatní dva staty nic moc, ale stejnak asi můj nejlepší drop. Jinak párkrát jsem měl Hellbent Commander 1x. Chestu mám s Golem mastery +2, párkrát jsem viděl +1 a nedávno mně padla +3, ale tempering bohužel nevyšel :(.

Re: Diablo IV

Napsal: úte 4. čer 2024, 11:46
od zhor
Ja vysokej pit moc neresim, delam je jen kvuli rychlemu ziskani materialu pro mastering a na to staci 30-40 kde minioni udelaj zaverecneho bosse do 3-5s a ja se muzu jen koukat.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 5. čer 2024, 21:21
od keistown
Ten shadow + golem mi prijde o dost lepsi plus padla chestka s golem mastery. Akorat mi pokazilo radost ze jsem poprvy leavnul pit, boss na 75tce zaspamoval celou arenu one hitama a kdybych ho nahodou chtel mlatit tak se schova do stealthu. :lol:

Re: Diablo IV

Napsal: čtv 6. čer 2024, 11:19
od zhor
Chci se zeptat jestli ten reset za 5mega u masteringu zrusi i tempering, u afixu mi to nedava smysl, vynulovat je a pak zase zvedat po 5%.

Re: Diablo IV

Napsal: čtv 6. čer 2024, 11:58
od madPav3L
Tempering zůstává, ten se změnit nedá, po vyčerpání počtu pokusů. Ten reset je tam hlavně proto, že při 4/12 + 8/12 a 12/12 ti náhodně jeden affix zvedne víc než ostatní, takže když to není ten který chceš, tak můžeš znovu zkusit štěstí.

Re: Diablo IV

Napsal: pon 10. čer 2024, 18:09
od killerek
No, vcerejsi ninja patch docela prekvapil. Konecne se vratili peti sbirajici goldy/matros.

Tady je oficialni info k datadisku:
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4 ... -of-hatred

A tady je k nemu video:
https://www.youtube.com/watch?v=mtM0WpH ... nel=Diablo

Re: Diablo IV

Napsal: úte 11. čer 2024, 07:30
od Alfajk
rozhodne nehodlam platit 40 euro za witch doctora, podle popisu tam je contentu tak za 15 euro, spalil jsme se pri predobjednavce zakladu, kdy hra zacala bejt hratelna az po temer roce, tak jim dalsi rok casu necham na opatchovani dlc a uvidime :?

Re: Diablo IV

Napsal: úte 11. čer 2024, 17:36
od keistown
Tyjo, vzdyt jeden skin stoji 25 euro. Tam bude contentu za tisice ecek. :lol: S tou novou classou me ale taky nepotesili, chtel bych palata.

Re: Diablo IV

Napsal: úte 11. čer 2024, 19:24
od killerek
Ikdyz paladin patril v D2 se sockou k mojim neoblibenejsim, tak budu radeji za neco uplne noveho.

Re: Diablo IV

Napsal: úte 11. čer 2024, 19:47
od GaGy
Za mě je ta čtyřka taková bída že raději hraju stále dvojku...

Re: Diablo IV

Napsal: sob 15. čer 2024, 16:32
od TankGeorge
TLDR: Ty vtípky o tom, že se season 4 skončila BETA/EA jsou holý fakt. Teď teprve po roce je hra ve stavu, kdy se dá hovořit o nějakém solidním základu do budoucna. Stále se ale bavíme o stádiu "ohlodaná kost". Je to fajn nenáročný blasting na 3-4 týdny vylevelit jeden/dva chary na stovku.

Pro mě je největší plus hry main story kampaň a těším se, jak se to bude vyvíjet dál. Za mě je to nepochopitelně podceňovaná věc u tohoto typu her. Bohužel vedlejší questy jsou totální nudné šajze a promrdaná šance nějak vybarvit ten open-world. Opět si musím rýpnout do stupidní zatvrzelosti dělat hru s izometrickou kamerou. V počátcích projektu se počítalo s 3rd person kamerou, ale zbrkle se to změnilo, takže neskutečná hromada lidské práce se spláchla do hajzlu. Je to vidět na extrémně detailních assetech a mnoha cut-scénách. Ze hry je tím pádem takový kočkopes, kdy má totálně overkill HW nároky (40FPS s RT ve 4k/DLSS quality na RTX 4090ce), ale nevypadá o moc líp, než Last Epoch dělaný za pidifrakci rozpočtu D4ky. Open-world base taky ani nemůže dobře fungovat u hry s izometrickou kamerou, takže je to celé protichůdný design.

Gameplay je největší průser. Hraje se to prostě nudně. Připadám si, že skill hráče má minimální vliv na výsledek. Je to velký downgrade i s porovnáním vůči D3. Všechno je hlavně o systémech progressu postavy. Mám lvl 100 Necra (pit téměř 100), lvl 100 rogue a lvl 80 Sorc. Většinu času při hraní vůbec nemám přehled, co se vlastně na obrazovce všechno děje. Vrchol gameplaye jsou mechaniky bossů a NM dungeons, ale je toho žalostně málo. Dá se říct, že za jedno odpoledne endgame (3-4 hodiny blastingu) se dá projít veškerý obsah hry. Takže tu máme místama dost protahovanou kampaň na 6-8 hodin a v součtu tedy 9-12hodin čistě gameplay bez vycpávek a úmorného gridu = gratulace, cena 70€, 12years in making a rozpočet miliarda USD... lel =)

Největší táhlo hry jsou tím pádem ty character progression systémy. Ty aktuálně po tom ročním Early Access nejsou zrovna dobré, spíše jen přijatelné. Skill tree se asi dá vytýkat nejméně (twle furt rostu z toho, že je to pidi-tree nesmyslně roztažený na několika-obrazovkové UI). Paragon boardy jsou joke. Jestli bylo účelem napodobit nechvalně legendární Path of Exile skill tree a udělat z toho ještě nudnější a nepřehlednější MRD, tak gratulace. Nikdo příčetný se nebude paragon boardem zabývat a okopíruje to z build guide na Maxroll.
Itemizace je tak nějak šul-nul. Legendární afixy jsou defacto oddělené od itemů, takže itemy ztrácí schopnost "umožnit" nějaký build. Ani uniques s tím nezamíchají. Crafting a RNG je OK na hru, která právě vyšla /rejp. Ve finále se hraje ruleta RNG s +skill greater afix = toť v jedné větě endgame itemizace.

Nejvíc by hře prospělo, kdyby se zaměřili na gameplay. Zpomalili a zpřehlednili hru a zapojili více taktiky do použití abilit. Ale tuším, že to dopadne, jako vždy, a budou se nimrat hlavně v těch progression systémech. Dají tam sety, které kvůli legendary aspectům budou muset být hrozně OP, player power creep ustřelí až někam do prdele a nebude tak možné nadesignovat nějaký normální endgame content.

PS: Vessel si fakt kupovat za plnou nebudu

Re: Diablo IV

Napsal: úte 25. čer 2024, 12:34
od zhor
Zkousim ted frozen orb sorce s winterglass amuletem, se kterym orb zadarmo generuje samonavadeci conjure skily i kdyz ve stromu nejsou aktivni. Snadno se to hraje, staci jen krmit houfy orbama a sledovat nadhernej masakr, zvlast pokud mate glyf na na posileni conjure. Bosse sice nedava tak rychle jako necro ale zato je mnohem zabavnejsi.