Stránka 50 z 51

Re: Diablo IV

Napsal: úte 25. čer 2024, 17:28
od Alfajk
mam ho a i kdyz to vypada cool a WT4 farmi jedna radost, na pity jsem se nechytal a s bossema sakra problem, nema to zadnou surviabilitu a dmg do bossu je o nicem, zatim nejlepsi se me zda tuhle sezonu barbar, 103pit zabehnu za +- 4 minuty a uz me to pomalu prestava bavit, protoze mam v podstate vsechno, co hra nabizi

Re: Diablo IV

Napsal: úte 25. čer 2024, 19:39
od killerek
Rozjizdel sem sezonu s necrem na miniony, protože to bylo moje vymyslene poradi uz od preseason, ze kazdou sezonu jednu classu, pricemz necra sem po vzoru D2 chtěl s kostrickama :-) Dalo se s nim docela pekne pushovat ještě pred nerfem pitu, ale nejak me vůbec nebavil. Miniony mají strasne hloupe AI a ještě se nedaji ani poradne ovládat, na coz sem si zvyknul v GD. Moba se stitem si minioni s oblibou nechaji na konec cele grupy. Golem kolikrat misto dorazeni eltitky posledním autoatackem se rozhodne si odběhnout zabit obyc mobku o tretinu obrazovky vedle. Zasekavani mobu ve dveri sama o sebe je take zuzove, kdy je kolikrat ani golem neproběhne i přes pouziti jeho aktivniho skillu. Nakonec sem do toho buildu hodil ten autocast prsten, abych nehral na piano při tom buildu a udelal sem z toho lehce lazy build. V S5 planuji ještě nejaky upravy chovani minionu a golem rychleji skoci na misto aktivniho skillu, tak se to mozna casem bude hrat lepe.

Po necrovi sem vyuzil rychleho expeni ještě umocněného eventem a udelal rogunu, která mela rozhodne zabavnejsi gameplay, ale u ni sem mel kurevskou smulu na tempering i masterworking, pricemz mi par věci i daroval kamos z bedny od jeho maina, ale aspoň získala poslední craftici matros na shako :-)

Nakonec sem se z nudy vrhnul další vikend na socku, která při expeni mela byt puvodne fire s meteory, ale to bylo snad nejhorsi expeni i se zapocitanim preseason takze z toho vznikla frozen orb socka, která je aspoň zajimava s timunik amuletem. Preziva mi hlavne diky shaku a tyrael brncu plus spravnemu pouzivani shieldu ve spravne situaci a co nezmrazej/nestunnou procy, tak domrazi frost nova. Jo a nemam teleport :-) Jedu upraveny build z Maxrollu s trochu jinym skill tree, aktivnima skillama a aspectama, ale paragon je vesmes dle toho buildu. Nemam uplne best temperingy, ale aspon jsou pouzitelne. Masterwork neni na vsech itemech max a hlavne na zbranich nemam ani jednu s vice jak jednim procem na sanci dalsiho castu frozen orbu, pricemz offhanda pro jistu podruhe po sobe na +12 procla INT. Jen pulka itemu ma GA, pricemz unik zadnej. Cistit moby nemam problem az tak nejak k pitu 100, ale bossove mi trvaj zbytecne dlouho uz od 91. U stovky bosse dostanu trikrat rychle do staggeru, ale neumlatim je v nich, pricemz ctvrty stagger uz trva namlatit nekolik minut klidne (nebo vůbec) a to uz je tak dlouho, ze proste udelam nejakou chybu a umru na neco, coz uz vetsinou ani nema cenu znova zkouset, protoze druhy pokus uz preleze casovy limit a je zbytecne se o to snazit. Mozna by se dal predelat paragon nejak, protoze primeho damage na cestu pitem mam bych rekl prebytecne moc tak, aby mel paragon v sobe vice cest pres damage do elit/bossu pripadne nejake to damage to CCed, abych to ve stagger fazi opravdu do bosse mohl poradne nasipat, ale me tak strasne nebavi si pripravit paragon board v nejakem planneru, ve hre to vyklikat a vetsinou to chce pak jeste jednu/dve iterace. S timhle si lamu hlavu jen jednou za dve sezony a ted na to nejak nemam naladu, takze jiz jen maximalne dotahnu masterworking vse na +12 nehlede na procy.

Vubec socka je divna v tom, ze dulezite multiplicatory (unik prsten, glyph a navic crit damage ve fire pasivce) nuti frost socku jet vlastne vsechny elementy ... Vsechny ostatni classy se daji zamerit na jeden hlavni element a pripadne jen druhy pouzit lehce jako support.


Jinak S4 hodnotim pozitivne, protože item hunt je rozhodne zajimavejsi, variabilita v endgame je jiz mnohem lepsi a je tam i konecne nejaka vyzva. Třeba tormented Beast in the Ice se nam ještě v parte nepovedlo zabit, ale dlouho sme to nezkouseli a byl mezitím ještě nerf HPcek tormeneted bossu. Dle me mají hlavne praci s pridanim hromady QoL a social featur, které davkuji v opravdu pomalem tempu, kdy si ještě clovek rekne, ze to tam melo byt jiz od vydani :-( Balancing class mají take ještě na dlouho bych řekl a to si vůbec nedovedu představit, jak to bude vypadat v S5 s predelanyma unikama plus hromadou (pry 50) novych uniku/aspectu.

Re: Diablo IV

Napsal: čtv 25. črc 2024, 13:35
od zhor
Zkousim ted barbara whirl+dust devil+vulner, je zabavnej a drti to docela slusne, bosse dava rychlejc nez sorc. Akorat me udivuje podstatne horsi odolnost, prestoze ma 50k life tak casto prekvapive chcipne ve vterine ani nevim jak. Tohle maj nejak nevyvazeny, i kdyz ma (pochopitelne) mensi resisty nez sorc, tak by to nemelo hrat zas takovou roli.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 21. srp 2024, 17:46
od killerek
Nejake novinky k datadsku:
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4 ... l-and-more
- ty nove dungeony to chce videt a zkusit .. to se z textu neda hodnotit .. docela se i tesim na ty v parte, tak snad budou zabavne
- mercenaries me nejak neberou .. to vlastne v zadnem Diablu
- party finder ... tady se da rict jedine - konecne
- zmeny u levelingu oznami za tyden .. spekulaci byla jiz hromada, tak uvidime

Re: Diablo IV

Napsal: pát 11. říj 2024, 20:25
od Vivec
tak datáč je venku, nějaký dojmy? Já myslel že zatím zkusím jen novou sezónu a ty kokoti to vydají jako 100GB patch, to bych se posral

Re: Diablo IV

Napsal: pát 11. říj 2024, 20:54
od TankGeorge
Nebudu platit 40 éček za opožděný 1.1 patch. Někdo si v tom hodiny nahraje, aby se mu to vyplatilo, ja jsem spíše PoE fan, za měsíc jde PoE2 do early access. Hrál jsem closed betu, osahal si WASD ovládání a mám ted problém na Diablo hrabnout. Pro nenáročné casualy, kterým nevadí, že je corpo sprostě tahá za cecek, může být tahle parodie na datadisk OK.

Re: Diablo IV

Napsal: sob 12. říj 2024, 03:29
od Still.Lord
:lol: PoE fans se nezapřou...
Poe je bez návodu nehratelelný a absurdně překombinovaný (ano, zkoušel jsem to několikrát v přůběhu let hrát...).

Ale je pravda že DLC do D4 je docela slabé, pokud nepřidají něco během sezony. Nové systíémy jsou sice ok, ale hotové tak z 30%. Základ je dobrý, zbytek nám dají v dalším placeném DLC

Re: Diablo IV

Napsal: sob 12. říj 2024, 11:53
od zhor
Vivec píše: pát 11. říj 2024, 20:25 tak datáč je venku, nějaký dojmy? Já myslel že zatím zkusím jen novou sezónu a ty kokoti to vydají jako 100GB patch, to bych se posral
Bez zbytecnych Hi-Res textur to ma asi 40GB, je to proto ze ten Hatred je ve hre obsazen i kdyz ho nemate koupeny, dokonce se tam podle mapy muzete vydat ale automaticky vas to kopne zpet.
Zatim hraju bez toho, hlavne proto ze me bavi levelovani, endgame uz je spis nuda. Jsou tam drobny zmeny, hlavne obtiznost je ted odstupnovana jako u D3, tedy Normal, Hard, az po TormentVI.

Re: Diablo IV

Napsal: sob 12. říj 2024, 14:29
od keistown
Opakuje se situace s Reaper of Souls, ze nez vlastne poladili base game tak je tu datac.
Snaha o nejaky odklon od D3 se jim asi moc nezdala, tak mame paragon sharnuty, levleni glyphu jak gemy v D3 a obtiznosti taky jak v d3.
Sledoval jsem trochu par streamu a vypada to ze tam je vic endgamovych aktivit, to je rozhodne plus a vic poweru je skryty v glyphech, coz je imho asi taky plus, neni to pak jenom o rng na drop lootu a rng na tempering/masterworking.

Re: Diablo IV

Napsal: úte 15. říj 2024, 12:44
od zhor
Hraju zase sorce abych to moh porovnat s minulou sezonou a vypada to ze nerfli uplne vsechno. Na lv58 dam sotva Expert, malo goldu malo materialu, takze nemuzu moc craftit a musim brat co mi padne vetsinou bez upravy, co mi nezapada do buildu a vysledek je ze do nich musim mlatit jak hluchej do sudu nez padnou. Jestli si takhle predstavujou vylepseni zabavy tak gratuluju, to se jim povedlo.
Jakoby to byla nova hra ktera ktera zase bude potrebovat dalsi rok update aby fungovala.
Nemam sice ten Hatred ale predpokladam ze s nim to bude stejny.

Re: Diablo IV

Napsal: úte 15. říj 2024, 14:51
od satik
My ted hrali zakladni D4 na lance a bavilo nas to, ted se chystam na datac, az konecne bude trochu cas.

Hratelnost mi prijde o trochu blizsi D3, ale to je mozna tim, ze jsem predtim (po releasu) moc nehral a mel jsem nic moc build a kazdou zakladni mobku zabijel na nekolik ran, ted uz to docela padat po skupinkach, zatim jsem asi na 40 lvl.

zhor: jestli mas problemy s malo goldama, delej Grim Favors, tam za kazdych 10 bodu dostanes 1M goldu, do ty doby jsem s tim nedostatkem taky hrozne bojoval.

Co me moc netesi jsou FPS, se vsim na ultra (vcetne RT + DLSS Quality) jsem mel ve mestech treba i kolem jen 50fps v 2560x1440.

Re: Diablo IV

Napsal: čtv 17. říj 2024, 13:24
od zhor
Od lv60 uz je to trochu lepsi, na tormentech zacnou padat anchestral itemy a staty jdou rychleji nahoru. Akorat to odstupnovani obtiznosti je nejak podivny, s kazdym tormentem vam ubydou pracne ziskane staty, ktere jsou ted typicky asi 10x mensi nez v minule sezone, takze kdyz mate treba armor 1000 a na T6 vam 1000 ubyde, jste na nule a zabije vas prvni moucha. Cekal bych spis silnejsi potvory ale zatim mi prijdou skoro stejny.
K cemu je pak zvysovani obtiznosti kdyz tim jen prijdete o co jste usilovali.

Re: Diablo IV

Napsal: čtv 17. říj 2024, 15:44
od Shaquille
Vzdyt je to preci to samy.... jestli mas lepsi obranu a silnejsi mobky, tak te sejmou uplne stejne, jako kdyz nemas zadnou obranu a stejne silne moby.
Zrovna sorc ma dost defence skillu. Na t4 potrebujes lepsi gear, dostat na veci armor, max life. Pak temperingem pridat dalsi a masteringem je "namakat". Taky mam sorc a smrt je asi to posledni, co me trapi...
Co jedes za build?

Re: Diablo IV

Napsal: pát 18. říj 2024, 08:14
od zombux
já datáč koupím až bude ve slevě, dávat za to 40 baků se mi nechce.
zatím jsem se vrátil k base hře asi po roce, všechno totálně překopaný a najednou lvl 50 a žádný paragony, takže dorubat to na lvl60 a zpátky k paragonům byl trošku očistec, ale už je to OK.
T1 jsem už dával s prstem v nose, a teď T2 je už poněkud horší.
well, uvidíme jak to půjde dál, ve finále je to stejně jen grind a doufání že někde padne mythical item (zatím nepadnul a ty co mám jsou všechny nepoužitelný legacy) :)

edit: kdyby někdo chtěl po večerech dát coop, klidně. jsem na T2 a vypadá to že na něm nějakou dobu zůstanu.

Re: Diablo IV

Napsal: pon 21. říj 2024, 12:38
od zhor
Hraju frozen orb sorce na lv135 a s prezitim vetsinou nemam problem, bezny bosse davam dost rychle, super boss me ale naopak rychle sejme.
Mam sice vse anchestral tempering 4-6, na T2 davam hordy bleskove ale nemuzu jit na T3 protoze je treba udelat pit50, uz 45 trva dost dlouho a to me nebavi. Nejhorsi je ze na T2 padaj samy sracky, takze staty lezou pomalu a uz me to prestava bavit. Kupovat rozsireni se mi proto za tehle situace moc nechce.
Pripada mi ze puvodni vyvazeni obtiznosti bylo lepsi.

Re: Diablo IV

Napsal: pon 21. říj 2024, 18:25
od killerek
Kraviny padaj i na T4 jen jich pada trochu vice. Drop ancestral itemu je opravdu maly, ale zatím sem se nerozhlodl, jestli je to spatne nebo neutralne nebo dobře. Progres mi prijde, ze tam ted je zajimave udelany, ale bylo ve hre tolik zmen, ze je otázka, jak moc to vysledku bude jen o casove narocnem grindu nebo v tom ještě bude zabava. Paragon od 200 uz leze hodne pomalu. Bylo hodne stiznosti, ze tu hru moc zjednodusili a ted je potřeba i něco udelat pro postup na vyssi obtiznost a neskoncit se sezonou za tyden aktivnejsiho hrani. Otazka je, co a jak ještě poladi patche a jaky powercreep prijde casem.


Jak ja vidim obtiznosti i s jejich optimem a neprijde mi to upnle spatne udelane to skalovani:
T1
- to je snad pro každého, kdo neslozi nejaky uplne meme build.

T2
- prumerny buidl.
- glyphy min 15 lvl na první rozsireni a dale je zvedat
- masterwork na +8
- i neoptimalni tempering
- spravne aspecty

T3
- lepsi build
- masterwork na +12 ( i neoptimalni procy)
- tempering uz idealne optimalni a blížit se max rollum
- glyphy dostat na 46 lvl pro další rozsireni
- paragon asi 150+
- lepsi rolly aspectu

T4
- dobrej build
- tady uz je to hodne o mimmaximgu
- masterwork na +12 (optimalni procy)
- super tempering
- glyphy co nejvysse
- nejaky ten mythic
- paragon 230-250+ dle buildu
- skoro max rolly aspectu, ikdyz to mi prijde, ze nejak nepada v souvisti s malym dropem ancestral itemmu.

Vyjimku tvori novej spiritborn, kterej je neskutecne OP. Pak je ještě par buildu, které muzou poskocit o tier vyse drive.


Zhodnoceni datace:
Kampan me docela bavila. Zrovna sem v te době i cetl posledního Kotletu, tak se mi ta tematika dobře prolínala :-) Legie v nove lokaci jsou udelane uplne jinak a zabavnejsi. I ty strongholdy jsou zajimavejsi. Vedlejsi questy bych řekl lepsi nez v zakladni hre.

Co je jen v datadisku:
Undercity - nejak me to nevzalo .. build se spatnym AOE to ma tezke dokoncit a drop nijak nenadchnul
Citadela - musim rict, ze docela sranda to davat poprvé a i podruhe a byt u toho na TSku .. hlavne sme to sli na slepo bez zadneho studovani dopředu .. mechaniky zajimave a kdo ma zkušenost s alepson nejakym MMO raidem, tak se by se mel dost rychle chytnout
Runy - je to divne .. nejake jsou k nicemu a nejake jsou OP ... chvili sem zkousel něco vymyslet a nakonec se spokojil s tim, co nekdo navrhe v nejake guide pro dany skill/build
Pomocnici - nikdy me nejak nebrali a ani D4 na tom nic nezmenilo

Celkove bych rekl, ze na nakup datace neni treba spechat a klidne pockejte na vanocni/black friday slevy na Bnetu. Vydani datadisku prineslo hodne velkou davku bugu. Neco treba v poslednim patchi opravili a neco zase tim patchem rozbili.

Sezona:
Sezonni mechanika je vylozene trapna a nebyt tam ty itemy na boost expu, tak po ni neskekne ani pes. Sezonni ranky meli nejdrive hodne pomaly progres. Ted ho sice zvedli, ale pro zmenu nezachovali "nekoneny" progres na postupne odmeny z minule sezony, takze se to jen ryhcleji dojede ke konci.

Uff, nejak sem se rozepsal.

Re: Diablo IV

Napsal: stř 23. říj 2024, 14:16
od zhor
Predelal jsem frozen sorce lv150 na fireball, damage je trochu vetsi, ta retezova reakce dela svoje a je taky zabavnejsi. T3 sice dam ale zabijeni trva nechutne dlouho, potvory maj snad 10x vic zivota, pit50 dam asi za 12min a to me tedy vubec nebavi. Ke vsemu na T3 padaj stejny sracky jako na T1-2, anchestral vyjimecne, unique jen normal a mysthic jsem ve hre jeste nevidel. Absurdni je zavislost infernal hordes na obtiznosti, pri T1 jde zabijeni mnohem rychleji a mam proto az 3x vic lootu nez na T3, pricemz obsah beden je prakticky stejnej, takze zvyseni obtiznosti nedava vubec smysl.
Endgame je rozbitej, paragony lezou pomalu a zadny zlepseni nepada, takze vas to nuti hrat 30h denne.
V tomhle videu presne popisuje i moje pocity:
https://www.youtube.com/watch?v=Vh5W8la-Ahk

Re: Diablo IV

Napsal: stř 23. říj 2024, 16:05
od GaGy
Co mi neskutečně vadí jsou ty čísilka s dmg, to sem musel okamžitě vypnout...

Re: Diablo IV

Napsal: stř 23. říj 2024, 19:25
od killerek
zhor: S frozen nebo fireball sockou musis mit hodne slusne aoe, takze bys pit az do bosse mel davat dost slusne. Aspon na PTR mi frozen socka v 540 itemech slapala docela dobre. Na vyssi torment se vyplati jit az, kdyz ho davas na pohodu, jinak je to ztrata casu. Vyssi terment je vice lootu a tak vetsi sance u RNG boha na lepsi drop. S vlastnim companion druidem sem ted daval T3 na pohodu, ale po posbirani praragonu na 200+ a polazeni obrany je prechod na T4 zbytecny,, protoze mi i chybi damage. Pominu, ze poslesnim patchem 2.0.3 mi tam i pro jistotu bugnuli jeden dulezity asccet pro skill s aoe damage ... Nejvetsi sance na mythic je z ladder bossu a klukum padali uz na T1 (me az na T2 padla prvni). Expy se zvedaji s vyssim tormentem plus pouzivat lahvicky (i tu sezonni blbost) klidne i v kombinaci s icencema. Dat paragon 200 trva bych rekl dost podobne jako minule sezony dat level 100, coz bylo jen par hodin (u pomalejch do 20 hodin)

Re: Diablo IV

Napsal: stř 23. říj 2024, 21:05
od Alfajk
GaGy píše: stř 23. říj 2024, 16:05 Co mi neskutečně vadí jsou ty čísilka s dmg, to sem musel okamžitě vypnout...
jakoze coze? kvuli cisilkam s dmg se ARPG snad hrajou ne? A ty cisla se musi s kazdym kusem noveho equipu zvetsovat!