Stránka 1 z 1

NEFUNKČNÍ KLÁVESA!!! Acer 5520G

Napsal: ned 10. úno 2008, 23:07
od aramis
Jak jste si jistě nekteří mohli všimnout o několik řádek níže jsem založil téma, kde se rozhoduji mezi několika modely notebooků. Vybral jsem a celkem spokojeně jsem se těšil z Aceru 5520G s jedním vadným subpixelem který moc není viděť a harddisku o kterým nevím jestli je sata nebo ata ale to mě moc nepálí a tak jsem si spokojeně žil asi 14 dní s tímto modelem, jenže co se nestalo? Přestala fungovat klávesa y teda né tak docela ona funguje, když si zrovna usmyslí že fungovat bude, jenže jindy si zas usmyslí že fungovat nebude. A vzhledem k tomu že na notebooku dost píšu je to pro mě vážný nedostatek sice klávesa y funguje když jí opravdu brutálně zmáčknu ale přesto mě to u prakticky nového stroje za 16 tisíc vadí, nemátě někdo radu jak to opravit? Ještě jsem si novej stroj ani neošahal a už abych ho posílal do Brna.

Napsal: ned 10. úno 2008, 23:14
od faugusztin
A preco to chces opravovat ? Pytal si sa na moznost reklamacie ? IMHO reklamovat hned teraz ako neskor.

Napsal: pon 11. úno 2008, 10:56
od Don Martinez
Reklamovat určitě - pokud ho máš chvilku, tak ho taky můžeš bez udání důvodu vrátit... Disk bude určitě SATA ;-) ...

Napsal: pon 11. úno 2008, 14:43
od aramis
Největší problém vidím asi v tom že mám na disku množství dat které jsou dost důvěrna a já nechci aby se tato data dostali do rukou nějaké 3 osobě ať už se jedná třeba o servis, bohužel nechce se mi vše zálohovat. Další problém je to že jsem notebook koupil s nějakým tím Linuxem kterej šel hned pryč tak aby z toho nebyli komplikace, třeba jako důvod k neuznání reklamace že zboží není v původním stavu. Kupoval jsem ho v kamenném obchodě a mám ho od 24.1.2008 je možný ho ještě vrátit bez udání důvodu? Nebo alespoň pro tyto závady?

Napsal: pon 11. úno 2008, 14:56
od faugusztin
I ked nie, tak minimalne zarucny servis by nan urcite platit mal.

Napsal: pon 11. úno 2008, 15:18
od aramis
Tak nevím co mám dělat, disk je nejspíš teda Sata jak uvádí výrobce, notebook má jeden vadnej pixel a nefunkční klávesu Y Linpus Linux kterej byl předinstalovanej je smazanej a já tam mám svoje Windowsy a data který nechci any se dostala někomu do rukou, mám naformátovat disk a jít vyřídit reklamaci?

Napsal: pon 11. úno 2008, 16:23
od James.Sniper
Zkus zajít/zavolat do obchodu, kde si ho kupoval a domluvit se, že by si ho reklamoval bez disku (ten by si vytáhl), samozřejmě uvedeš své důvody, proč ho nechceš nechat v notebooku. S některýma lidma se dá domluvit, uvidíš, co ti řeknou.

Napsal: pon 11. úno 2008, 17:02
od Don Martinez
James.Sniper píše:Zkus zajít/zavolat do obchodu, kde si ho kupoval a domluvit se, že by si ho reklamoval bez disku (ten by si vytáhl), samozřejmě uvedeš své důvody, proč ho nechceš nechat v notebooku. S některýma lidma se dá domluvit, uvidíš, co ti řeknou.
To je otázka - reklamace půjde určitě do Brna do servisu Aceru a nevím jestli se jim bude líbit laptop bez disku... Rozhodně doporučuju zazálohovat data a ty citlivý odstranit, to že na laptopu bude chybět Linux by nikomu v servisu nemělo vadit...
aramis píše:Kupoval jsem ho v kamenném obchodě a mám ho od 24.1.2008 je možný ho ještě vrátit bez udání důvodu?
No tak tohle by záleželo na dobrý vůli prodejce (nějak jsem automaticky předpokládal, že ho máš koupenej na nějakým eshopu - sorry) - vzhledem k tomu, že na tom laptopu chybí ten Linux, asi si ho zpátky nevezmou...

Napsal: pon 11. úno 2008, 17:07
od James.Sniper
Don Martinez píše:
James.Sniper píše:Zkus zajít/zavolat do obchodu, kde si ho kupoval a domluvit se, že by si ho reklamoval bez disku (ten by si vytáhl), samozřejmě uvedeš své důvody, proč ho nechceš nechat v notebooku. S některýma lidma se dá domluvit, uvidíš, co ti řeknou.
To je otázka - reklamace půjde určitě do Brna do servisu Aceru a nevím jestli se jim bude líbit laptop bez disku... Rozhodně doporučuju zazálohovat data a ty citlivý odstranit, to že na laptopu bude chybět Linux by nikomu v servisu nemělo vadit...
No pokud jsou to k***** tak jim to vadit bude. Jinak disk není pro reklamaci důležitej. Já bych to určitě zkusil reklamovat bez disku... To jaký je systém na disku jim je jedno.
Na 99,9999% ti peníze za NB nevrátí.

Napsal: pon 11. úno 2008, 18:23
od Zivan
Zalohovat cely disk a naformatovat. Do reklamace bych ho poslal prazdny a po oprave obnovit.

Napsal: pon 11. úno 2008, 20:01
od petr_
Není ta klávesa jen povyskočená ?

Napsal: pon 11. úno 2008, 21:35
od aramis
Děkuji všem moc za vaše rady, moc mi to pomohlo, klávesa bohužel povyskočená nebyla.