Stránka 1 z 1
Problém s touchpadem
Napsal: pát 6. bře 2009, 23:07
od Cartmen.K
Zdravím lidi, koupil jsme si v Říjnu 2008 notebook
Asus X59sl
Od té doby co jsem ho koupil, je vše docela ok. Až na to že se sem tam jednou za měsíc prostě sekne, musím to na tvrdo resetnou jako vypnout a pak zase spustit. Ale teď k tomu touchpadu!
Vždy když spustím QIP, tak mě prostě touchpad nejede. Jede šipka, ale jak mile pohnu stránkou nahoru jako posunování tak mě to napíše, že synaptic touchpad přestal pracovat a nejde to až do dalšího restartu. Vše jde jen posunování stránek nejde. Když zapojím myš, jde posunování stránek i v QIPu normálně. Zkoušel jsem nejnovější ovladače na synaptic touchpad, i starší a vždycky to dělá.
Nevíte čím to je?
Předem děkuji za všechny názory či rady
Re: Problém s touchpadem
Napsal: sob 7. bře 2009, 14:03
od kasper551
stahnul bych si Hiren's BootCD 9.7
http://rapidshare.com/files/178741659/H ... CD.9.7.rar
vypalil nejlepe v programu
http://www.imgburn.com/
vypalil vlozli do dvd a provedl testy pemeti a desky
taky reistal winu pokud se zavada bude priojevoat dale servis asus
http://rma.asus.de/pick_eu/cz/
Re: Problém s touchpadem
Napsal: ned 8. bře 2009, 01:28
od Cartmen.K
Ok, ale ten notebook je v záruce, mám přeinstalovat ty windowsy? Nebo to radši dát do servisu na záruku? Když tak zkuste napsat postup co a jak. Předem dík
Re: Problém s touchpadem
Napsal: ned 8. bře 2009, 09:25
od kasper551
ano do servisu viz muj posledni odkaz v predhozim prispevku
jinak tady informace co delat
http://rma.asus.de/pick_eu/cz/rma_info.html
Re: Problém s touchpadem
Napsal: ned 8. bře 2009, 12:18
od petr_
Reklamací pravděpodobně nic nezískáš, je to něajaká softwarová kolize.Stáhni si nové drivery a soft k tomu touchpadu, mohlo by to pomoct.
http://www.synaptics.com/support/drivers
edit:
...Zkoušel jsem nejnovější ovladače na synaptic touchpad,....
..toto jsem nějak přehlídl, promiň.
Re: Problém s touchpadem
Napsal: ned 8. bře 2009, 13:51
od kasper551
ano to by mohli pomoct drivers ,ale to zamrzani se mi nelibi muze se jedat o desku nebo ramku
Re: Problém s touchpadem
Napsal: úte 10. bře 2009, 06:52
od Cartmen.K
a ted poslední 2 dny mě nejede touchpad vůbec, nemám tu ani tu ikonku v rohu a kdyz se mrknu na správce zařízení, tak je napaný, že je te správně, tak to vůbec (jen posunovani nahoru a dolu, sipkou hybat muzu) nechápu. Takže mám to jít udělat přes ten servis ano?
Re: Problém s touchpadem
Napsal: úte 10. bře 2009, 15:39
od kasper551
zkus reinstalaci systemu a taky to cd co jsem ti poslal
jinak servis
http://rma.asus.de/pick_eu/pickup.asp?c ... rm=nb_pick
1. Vyplněte tento online formulář.
2. Před odesláním si jej vyplněný vytiskněte pro pozdější potřebu.
3. Vyčkejte na email s RMA číslem.
4. Postupujte dle pokynů v emailu:
- Po obdržení RMA čísla – Objednejte si přepravu pomocí formuláře pro přepravce, viz. odkaz v emailu s RMA číslem. Uveďte zde adresu, na které bude produkt připraven k vyzvednutí. Nemusí se shodovat s adresou, na kterou bude po opravě doručen (adresa, kterou jste uvedli v požadavku o RMA).
RMA číslo začínající na HZ bude vybaveno v servise ASUS Czech
Tel.: +420 596 766 888 CZ
+421 232 162 621 SK
RMA číslo začínající na HS bude vybaveno v servise SIL
www.sil.cz
Tel.: +420 596 253 677
+420 596 253 670
5. Předejte produkt přepravci. Na krabici napište zřetelně RMA číslo. Do krabice vložte dříve vytisknutý formulář a na něj napište RMA, pokud jej nemáte možnost vytisknout, napište pouze RMA na krabici. Doprava tam i zpět bude zdarma. Vámi hrazena bude pouze v případě mimozáruční opravy.
6. Při reklamaci notebooku nelze zasílat pouze komponenty jako např. optické mechaniky, pevné disky, akumulátory atd. Jediná výjimka je reklamace napájecího zdroje. Ve formuláři je nutno uvést sériové číslo notebooku a v popisu závady – zaslán pouze zdroj.
Z NB je taktéž možno vyjmout pevný disk (pokud se jej závada zjevně netýká). Pak je nutno do popisu závady připsat – vyjmut HDD.
7. Stav Vaši reklamace můžete sledovat zde:
http://support.asus.com/service/service ... uage=cs-cz
8 . Pokud RMA číslo neobdržíte emailem do 24 hodin v pracovních dnech, zkontrolujte si spamový filtr ve Vaší schránce, případně volejte hotline:
CZ +420 596 766 888 SK +421 232 162 621
Re: Problém s touchpadem
Napsal: sob 18. dub 2009, 18:59
od kia42
ale zpátky k tomu touchpadu
já mám Acer Extensa 5630G a mám úplně stejný problém, když zaroluji v qipu tak mi synaptic vyhodí chybu, tak asi ta chyba nebude v noutu..
Re: Problém s touchpadem
Napsal: stř 29. dub 2009, 09:20
od N@$ty
Zkusil bych odinstalovat ten driver a restartovat nb popř. ještě kouknout do program files a smáznout případné zbytky po synapticu. Poté ho znovu nainstalovat. Pokud nezabere, zkusil bych vytvořit nového uživatele a jestli to pod ním bude dělat také. Tohle je nejspíš opravdu jen SW chyba a při nejhorším to vyřešíš reinstalací systému, čím NEztratíš záruku.
Postup bude zhruba následující:
1) zazálohuješ si data
2) nastavíš bootování z CD
3) vložíš CD, které si dostal k NB a ono by se mělo o zbytek postarat (možná tě to u konce vyzve k vložení CD s ovladači, které by si měl taky k nb dostat)