Stránka 1 z 2

Unigine Heaven 2.0

Napsal: úte 23. bře 2010, 19:09
od no-X
výsledky nejsou "kompatibilní" s výsledky verze 1.0

2.0 mimo jiné zvyšuje výkon na HD5000 ve scénách s náročnou teselací až o 50%

[DOWNLOAD] - 234MB (zatím jako RC1)

//edit: oficiální verze je venku:

http://unigine.com/download/files/Unigi ... en-2.0.msi

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: úte 23. bře 2010, 22:42
od Vassek
http://img386.imageshack.us/img386/2375 ... aven20.jpg

i7 975@4256, HT on
2x5970 na default

...celkem nářez

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 24. bře 2010, 09:52
od nou
tak som to skusil na linuxe esete postnem aj na win s DX9,10,11 a aj win OGL.

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 24. bře 2010, 11:56
od Vlastik80
Nastavení:

1920x1200, DirectX: 10, Shaders: High, Tessellation: Disabled, Anisotropy: 16x, Antialiasing: 8x

Výsledek:

FPS: 22.9, Body: 577, Min fps: 9.3, Max fps: 43.4

Sestava: Q9650 3GHz, 8GB DDR2 800MHz, GTX 285, Windows Vista x64 SP2 HP

:)

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 24. bře 2010, 15:08
od HEAD
Odkud to stahujete?Ten link je silene pretizenej a vubec to nejde stahnout..

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 24. bře 2010, 16:40
od nou

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 24. bře 2010, 18:16
od Maddogg
Results:

Kód: Vybrat vše

Unigine
Heaven Benchmark v2.0
FPS:	
25.1
Scores:	
633
Min FPS:	
5.3
Max FPS:	
63.3
Settings

Kód: Vybrat vše

Render:	
direct3d11
Mode:	
1680x1050 fullscreen
Shaders:	
high
Textures:	
high
Filter:	
trilinear
Anisotropy:	
4x
Occlusion:	
enabled
Refraction:	
enabled
Volumetric:	
enabled
Replication:	disabled
Tessellation:	
normal
sestava:
C2D @ 3.7Ghz
5770 512Mb 905Mhz/5120Mhz
4GB ram
Win 7 64Bit

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 24. bře 2010, 19:41
od johnybest
Nastavení:

Render: direct3d10
Mode: 1280x1024 4xAA fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 16x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric: enabled
Replication: disabled
Tessellation: disabled

Sestava:

Phenom 9550@2,7GHz, 4GB RAM, Radeon 4850 512MB@680/2200MHz, Win7 x64, Catalyst 10.3

Výsledek:

FPS: 30.6
Scores: 771
Min FPS: 16.3
Max FPS: 57.3

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 24. bře 2010, 21:35
od Shit
Xeon X3350@3,41GHz - sc.775, HD5870 880/1260, 4GB RAM, W7 32-bit
1680x1050, 2AA, 4AF, high, teselace normal - více na screanu:

Obrázek



Xeon X3350@3,41GHz - sc.775, HD5870 880/1260, 4GB RAM, W7 32-bit
1680x1050, 4AA, 4AF, high, teselace normal - více na screanu:
Obrázek

:oops:

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 24. bře 2010, 23:53
od havli
Pentium E6300 @ 3,8 GHz
Asus Maximus Formula
6 GB DDR2 800 MHz CL4
Sapphire HD3850 512MB CF @ 742/2000 MHz
Vista x64 SP1
Catalyst 10.2



1280x1024 4xAA 16xAF
Obrázek


1680x1050 noAA 16xAF
Obrázek


1680x1050 4xAA 16xAF
Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: čtv 25. bře 2010, 10:50
od nou
tak nakoniec este aj dx11. na to aby ste mali tesselaciu pod OpenG musite upravit konfiguracny subor C:\Program Files (x86)\Unigine\Heaven\data\heaven_2.0.cfg a zmenite tento riadok z 0 na 1

Kód: Vybrat vše

<item name="gl_render_use_amd_vertex_shader_tessellator" type="int">1</item>
potom si mozu tesselacuu "uzit" (ako slideshow) aj ludia s ati radeon 3xxx a 4xxx aj pod winXP napr.

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 7. dub 2010, 11:42
od cmoudina
Unigine
Heaven Benchmark v2.0
FPS:
35.0
Scores:
881
Min FPS:
5.6
Max FPS:
90.8
Hardware
Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Mar 7 2010
Operating system:
Windows 7 (build 7600) 64bit
CPU model:
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor
CPU flags:
3214MHz MMX+ 3DNow!+ SSE SSE2 SSE3 SSE4A HTT
GPU model:
ATI Radeon HD 5800 Series 8.712.0.0 1024Mb
Settings
Render:
direct3d11
Mode:
1920x1200 fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
4x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Replication: disabled
Tessellation:
normal

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 14. dub 2010, 23:14
od Ache
Sapphire Radeon HD5870 (jen drobné OC 900/5100), catalist 10.5 beta

Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 21. dub 2010, 19:59
od Koky
Taky něco přidám. Zatím ale jen s rozlišením 1280x1024. Během víkendu bude i Full HD.

Obrázek

nVidia GTX480 SLI. Základní frekcence = 700/3800/1400 (core/memory/shader). Ovladače 197.41.

/Opraven obrázek

//EDIT: Zapomněl jsem že Tesselation je EXTREME, na Full HD dám pouze normal.

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: čtv 22. dub 2010, 09:48
od Tomco
480 GTX SLi zakladne frekvencie

Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 5. kvě 2010, 19:16
od RomanOn
C2D E7300 @ 3.1Ghz
Gigabite GA-P35-DS3L
2Gb Kingston CL5 1066Mhz
MSI N260GTX-T2D896-OC Batman 655/2100 default
Win 7 Ultimate 64
Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: úte 11. kvě 2010, 23:47
od Deegr
To si jen já tady připadám jak u blbejch?Vždyť jeden testuje jabka,druhý hrušky a třetí broskve proboha.Tento benchmark je myslím skvělí a tak by se mělo sjednotit nastavení,proto bych rád poprosil moderátory,aby upravily první post a dali tam doporučené nastavení,na kterém se ten benchmark bude provádět,aby to mělo nějakou vypovídající hodnotu. Je mi jasné,že né každý ještě má full HD monitor,proto by bylo rozumné ponechat nastavení na 1280x1024,shaders high,tessellation normal, anisotropy 4 bez AA a samozřejmě v API 11,ať se můžou začít konečně porovnávat výsledky

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 12. kvě 2010, 00:02
od Deegr
NOTEBOOK Asus G73JH

CPU: Core i7-720QM 1.6GHz
GPU: Radeon 5870 (835/1150)
RAM: 6GB DDR3 1333MHz
Win 7 64bit
Catalyst 10.4
Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: stř 12. kvě 2010, 18:50
od HEAD
Phenom2 x4 3.6Ghz
4GBram
HD 5850
cat 10.6beta
1280x1024
Obrázek

1920x1080
Obrázek

1920x1080 poc oc na 900/4900
Obrázek

1920x1080 oc 1000/5000
Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.0

Napsal: sob 15. kvě 2010, 19:37
od HunterGtNet
Unigine
Heaven Benchmark v2.0
FPS: 52.2
Scores: 1316
Min FPS: 19.5
Max FPS: 106.4

Hardware
Binary: Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Mar 7 2010
Operating system: Windows 7 (build 7600) 64bit
CPU model: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
CPU flags: 2399MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 HTT
GPU model: NVIDIA GeForce GTX 275 8.17.11.9745 896Mb

Settings
Render: direct3d10
Mode: 1280x1024 4xAA fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 4x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric: enabled
Replication: disabled
Tessellation: disabled