Stránka 1 z 1

ComputeMark 1.x (DirectX 11)

Napsal: ned 11. dub 2010, 20:59
od Vlastik80
DirectX 11 Compute Shader benchmark
© 2010 by Robert Varga, CzechGamer.com

Based on Fluid3D demo by Jan Vlietinck

Popis:
ComputeMark je první benchmark, který prověří sílu vaší grafické karty v DirectX 11 Compute Shader výpočtech. Mimo to zatíží vaše GPU na 99% po celou dobu benchmarku, takže v kombinaci s definovatelným BURN testem může sloužit jako skvělý pomocník při testování stability po přetaktování. S příchodem Windows 7 a DirectX 11 se začíná rozmáhat trend přesunout zátěž z procesoru na grafickou kartu. ComputeMark je první nástroj, který vám poradí, jaká grafická karta bude procesoru pomáhat více a která méně.


DOWNLOAD:
http://www.czechgamer.com/download/3617 ... hmark.html

Requirements:
- Windows 7 32/64-bit
- DirectX 11
- DX11 graphic card


Testováno na: Q9650 3GHz, 8GB DDR2, 5870 VaporX, Win7 x64 HP, Catalyst 10.3

Obrázek

:) (Výsledek s verzí 1.1)

Re: DirectX 11 Compute Shader benchmark v1.1

Napsal: pon 12. dub 2010, 17:07
od Ache
Nic moc vizualizace, nic moc fps :-)
výsledek: 2430
Core i7 930 @ 3,5
6GB DDR3, 7-7-7-21, 1333
Radeon HD5870 @ 990/5100, catalyst 10.5 beta

Obrázek

Re: DirectX 11 Compute Shader benchmark v1.1

Napsal: úte 13. dub 2010, 07:14
od HEAD
Phenom2 x4 3.6Ghz
5850 1010/5000
cat 10.3
Obrázek

Re: DirectX 11 Compute Shader benchmark v1.x

Napsal: pon 19. dub 2010, 16:40
od Vlastik80
Sestava: Q9650 3GHz, 8GB DDR2 800MHz, MSi HD5770 Hawk, Catalyst 10.3, bez přetaktu, Win7 x64 HP

Výsledek verze 1.2:

Obrázek

Totéž jen s 5850 bez OC a s OC (940/1250) :

ObrázekObrázek

:)