Stránka 1 z 1
reklamace
Napsal: stř 14. dub 2010, 12:00
od freEDelL
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jak je to s reklamacemi notebooků. Po kolikáté reklamaci mohu žádat peníze zpět? Nebo výměnu za jiné zboží? Od někoho jsem slyšel po 3 reklamacích stejné závady a od někoho zase po reklamacích 3 různých závad. Jak to tedy prosím je? Díky moc
Re: reklamace
Napsal: stř 14. dub 2010, 12:46
od jarino269
3 rovnaké , 4 rôzne
Re: reklamace
Napsal: stř 14. dub 2010, 13:03
od Zivan
Samozrejme to vetsinou plati jen v pripade, ze si ho nekupoval jako spotrebitel.
Re: reklamace
Napsal: stř 14. dub 2010, 13:14
od freEDelL
počkej, jak jako spotřebitel? teď jsem to nějak nepochopil...
Re: reklamace
Napsal: stř 14. dub 2010, 13:19
od Zivan
Zjednodusene, pokud mas na fakture uvedene ICO - koupil jsi to za lepsi cenu na kamarada se zivnostakem, strejda to koupil na firmu...atd., tak to casto muzes reklamovat treba 30x, ale penize nedostanes.
Kdo je spotrebitel
Re: reklamace
Napsal: stř 14. dub 2010, 13:23
od freEDelL
sice to mám v účetnictví, ale ve faktuře nemám IČO takže si myslím, že s tímto by problém být neměl.
Re: reklamace
Napsal: stř 14. dub 2010, 13:45
od jarino269
bud si to kupoval ako : fyzická alebo právnická osoba . Fyzická to má normálne a právnicka
Re: reklamace
Napsal: stř 14. dub 2010, 14:10
od freEDelL
kupoval jsem to normálně jako fyzická osoba, takže s tím by problém být neměl. takže jak se vrátím domů, ntb poletí na reklamaci se všemi 4 závadami. odešla mechanika, odešel DVI port, procesor má v burn 93°C ( čistil jsem to slačeným vzduchem) a disk má 65°C takže i přehřívající se disk. snad mi to všechno uznají
Re: reklamace
Napsal: čtv 15. dub 2010, 17:20
od Ados
Hlavně to nedělej jak si psal
. Protože oni ti všechny ty 4 krpy opraví najednou a budou to brát jako jednu reklamaci. Takže doporučuji dávat jim to jednu po druhý. Už s tím mám zkušenosti
Re: reklamace
Napsal: čtv 15. dub 2010, 18:18
od jarino269
Musíš mať 4 REKLAMÁCIE nie ZÁVADY . Ak nahlasíš na reklamáciu aj len 1 z tých 4 , može sa stať že si oni všimnú aj tie ostatné závady a taktiež ich opravia .
Re: reklamace
Napsal: čtv 15. dub 2010, 18:19
od freEDelL
ok, takže jednu po druhé, udělám to tak, díky za radu
EDIT: no snad si nevšimnou, nahlásím mechaniku a to si ostatního snad nevšimnou
Re: reklamace
Napsal: sob 17. dub 2010, 21:24
od polo
Prehrievanie ti vobec nemusia uznat.
Co mas presne odidene na machanike a DVI ? ( Ci su uplne mrtve)
Re: reklamace
Napsal: pon 19. dub 2010, 17:23
od freEDelL
mechanika je mrtvá a DVI taktéž.
Re: reklamace
Napsal: ned 16. kvě 2010, 23:11
od freEDelL
tak jen abych uvedl další info, reklamaci uznali (všechny závady) opravili, ale notebook se při cestě z reklamace domů ztratil
mám hold pech. mají ještě 4 dny na to, aby ho našli. tak snad to uhraju na nový book nebo vrácení peněz
Re: reklamace
Napsal: úte 18. kvě 2010, 09:30
od Butch
Podle priznaku je to budto FSC, MSI nebo Acer
Od tehle znacek ruce pryc, naoko super nb s dobrym pomerem cena vykon, ale jinak je to v drtive vetsine pripadu zatuhavajici prehrivajici se srot.
Acer umi udelat kvalitni nb, ale jsou to az vyssi rady.
//Edit - aha ted koukam na tvuj podpis a vidim FSC
tak hodne zdaru at ten nb nenajdou a ty jsis mohl koupit neco poradnyho
Re: reklamace
Napsal: čtv 20. kvě 2010, 14:27
od freEDelL
nenašli
včera jsem to vyřizoval a už mám dnes doma nový book, HP
tak snad se tenhle nepo
spokojenost