Stránka 1 z 1

Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: úte 25. kvě 2010, 11:00
od Vlastik80
Unigine Heaven 2.1

Obrázek
Více informací zde

Změny ve verzi 2.1
- podpora OpenGL 4.0, včetně hw tesselace
- přidána podpora stereo 3d v několika režimech
- anaglyph (3d stereoskopický efekt)
- separate images
- 3D Vision
- iZ3
- další drobné optimalizace

Stáhnout Unigine Heaven 2.1 Windows verzi
Stáhnout Unigine Heaven 2.1 Linux verzi

Výsledek pro Q9650 3600MHz/800MHz DDR2 8GB/HD5850(725/1000)/Catalyst 10.4/Win7x64:
API: DirectX11/Stereo3D:disabled/Shaders:high/Tesselation:extreme/Anisotropy:16/Anti-aliasing:8x/Fullscreen:on/Resolution:1920x1080, Replication:off

Avg fps: 12.7 (5870(875/1250)) 16.4 fps
Min fps: 2.7 fps
Max fps: 33.7 fps
Score: 319 fps

Autoři nedoporučují provoz s tesselací pod OpenGL API u ATi karet.

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: úte 25. kvě 2010, 12:27
od Vlastik80
Citace z Geeks3D příspěvku-výsledek testů:
Sestava:
- Intel Core2 Extreme X9650 @ 3GHz
- 4GB DDR3
- Mobo: MSI P45D3 Platinium
- PSU: Antec TruePower Quttro 850W
- Win7 64-bit, pro nVidii ovladače 257.15ß

GTX 480 clocks – GPU:700MHz, memory:1848MHz and shader:1401MHz
OpenGL 4.0
Res: 1920×1080 fullscreen
Tessellation mode: Extreme
- Score: 916
- FPS = 36.4
- Min FPS = 6.1
- Max FPS = 89.4
Direct3D 11
Res: 1920×1080 fullscreen
Tessellation mode: Extreme
- Score: 970
- FPS = 38.5
- Min FPS = 17.6
- Max FPS = 95.5

GTX 470 clocks – GPU:607MHz, memory:1674MHz and shader:1215MHz
OpenGL 4.0
Res: 1920×1080 fullscreen
Tessellation mode: Extreme
- Score: 719
- FPS = 28.5
- Min FPS = 5.9
- Max FPS = 70.4
Direct3D 11
Res: 1920×1080 fullscreen
Tessellation mode: Extreme
- Score: 768
- FPS = 30.5
- Min FPS = 13.5
- Max FPS = 76.1

HD 5870 clocks – GPU:850MHz and memory:1200MHz
- Drivers: Catalyst 10.4

OpenGL 4.0
Nepodporováno

Direct3D 11
Res: 1920×1080 fullscreen
Tessellation mode: Extreme
- Score: 531
- FPS = 21.1
- Min FPS = 6.5
- Max FPS = 74.4

Podle tohoto rychlého testu, je GTX480 o 30% rychlejší než GTX 470. GTX 470 je asi o 40% rychlejší než HD 5870 ... A GTX480 je 80% rychlejší než HD5870...

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: úte 25. kvě 2010, 19:26
od nou
na tesselaciu myslim treba tie preview OpenGl 4 ovladace idem testnut. inak v predchadzajucom vlakne o unigine heaven som postoval tesselaciu pod Linuxom a OpenGL. tuna http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php? ... 0#p7976330

inak moze niekto spravit porovnanie OpenGL vs DX na nVidii?

EDIT: vyskusane s preview OpenGL4 mi ide zapnut benchmark iba bez tesselacie. s tesselaciou som sa dostal najvic po cervene domky ako su nazaciatku so zamrznutim.

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: stř 26. kvě 2010, 23:06
od Vlastik80
Tak pod Catalyst 10.5 WHQL se zdá že OpenGL tesselace funguje korektně. :)

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: čtv 27. kvě 2010, 00:10
od nou
jj mozem potvrdit ze funguje. i ked su tam nejake chyby v obraze kedy su skvary medzi trojuholnikmi. ale aspon to funguje.

Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: pát 28. kvě 2010, 22:00
od Ache
Rozdíl výkonu mezi OpenGL a DX11:
OGL: http://www.abload.de/img/hewen-ogl0ufl.png
DX11: http://www.abload.de/img/hewen-dx11159i.png

Obraz mě připadá stejný (bez viditelných chyb), ale OpenGL běžel o něco hůře. Min. fps neberte v úvahu, je způsobeno jakýmsi swapem na začátku benchmarku (asi dotahování textur).

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: stř 2. čer 2010, 10:19
od Vlastik80
Hmm, také mi přijde že OpenGL ztrácí na DirectX11 v tomto benchmarku (asi i jinde) výkonově cca 10%, asi optimalizace, ono přeci jen se asi více pozornosti soustředí na "obvyklejší" a rozšířenější DirectX... :roll:

Re: Unigine Heaven benchmark 1.0 (DX9/10/10.1/11/OGL)

Napsal: sob 2. říj 2010, 20:49
od ShadowSong
Tiez davam niaku tu Fermi :) GTX 460 1GB od gigabyte.

Heaven Bench. 2.1

860Mhz / 2150Mhz :
Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: čtv 7. říj 2010, 15:24
od ShadowSong
840/2150:extreme
Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: pát 8. říj 2010, 12:36
od stihacka
System: Windows 7 (build 7600) 64bit CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz 3847MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 HTT GPU: ATI Radeon HD 5700 Series 8.771.0.0 System memory: 4095 Mb Video memory: 512 Mb

Rozlišení 1920x1080/DX11 a ostatní na max.

Time: 268.758
Frames: 544
FPS: 2.02413
Min FPS: 1.49648
Max FPS: 24.3868
Scores: 50.9878

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: pon 8. lis 2010, 16:36
od ShadowSong
GTX 470 - 750/1500/1700mhz

Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: úte 9. lis 2010, 07:49
od HEAD
Phenom2 x4 3.7Ghz
4GBram
2x5850 875Mhz

1920x1080 Bez/Medium/Normal/extreme tesselace.
ObrázekObrázekObrázekObrázek

EDIT:catalyst 10.10d snizujou v tomto benchmarku hodne vykon.Mozna je to tim, ze moje karty nejsou oficialni podporovany :oops:

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: pát 19. lis 2010, 22:48
od Ache
proc: Core i7 930 @ 3,5GHz
RAM: 6GB
VGA: GeForce GTX480 @ 850/4000

1920x1200, extreme tesselace - 44,3fps
Obrázek

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: sob 27. lis 2010, 16:28
od Dithius
tak jsem si taky udělal test :)

sestava se změnila tak to sem hodím:
Phenom II X2 3200MHz@X4 3900MHz +4GB 1600Mhz DDR3 7-7-7-30-21-1T, Ati radeon 5870 1GB 1049MHz core/4800

http://img502.imageshack.us/f/heaven0.jpg/

Není to nějak málo? Oproti ostatním se mi to zdá low :(

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: sob 27. lis 2010, 17:56
od Ache
Tak na tohle nastavení jsem na HD5870 koule neměl, takže ti nemůžu říct jestli je to špatně nebo dobře. Ale je to výzva pro 480GTX + OC 800MHz :-D
A ta si to dává na 30fps 8)
Obrázek

EDIT:
Tak si to ještě dáme v machrovacím nastavení 850MHz na jádře :-)
Obrázek


//edit Don: Promaz... diskuzi nad problemy si zalozte v hlavni sekci. Vysledky bez uvedeni sestavy budu dal promazavat

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: sob 19. úno 2011, 23:51
od Ache
i7 2600 @ 5GHz HT ON
ASUS P8P67 pro
2x4GB @ 1333MHz CL9
SLI 2x GTX580
266.58 WHQL
Windows 7

Nastavení: 1920x1200 (8xAA, 16xAF, Tesselation: Extreme): 56,4fps
Nastavení a výsledek na screenu: http://h-2.abload.de/img/unigine_2011_02_19_14_3xgx.jpg

Re: Unigine Heaven 2.1 (OpenGL/DirectX9/10.x/11)

Napsal: stř 14. zář 2011, 15:16
od Alfajk
Heaven Benchmark v2.1
FPS: 34.0
Scores: 857
Min FPS: 26.2
Max FPS: 59.9

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1500 Release May 21 2010
Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i5 CPU 760 @ 2.80GHz
CPU flags:
3597MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 HTT
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 470 8.17.12.8026 1280Mb


Settings
Render:direct3d11
Mode: 1680x1050 fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter:trilinear
Anisotropy: 4x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric:enabled
Replication: disabled
Tessellation:normal


a chtel bych se zeptat...jakto ze karta vetsinu casu v tom benchmarku ukazuje jen 30 FPS i kdyz je vyuziti gpu kolem 70% ? nekdy ma 30 fps a vytizeni gpu klesa az k 50%