Stránka 1 z 3

>>> DOOM3 na Xabre200 <<<

Napsal: čtv 19. srp 2004, 12:10
od Lisp

Napsal: čtv 19. srp 2004, 12:54
od zombux
vostrý :)

Napsal: čtv 19. srp 2004, 13:20
od random
Osobne by som ani necakal ze Doom 3 na tejto karte pojde :? .......... zaujimave......
Rad by som vedel co na to povie nejaky pripadny majitel tejto karty .... :)

Napsal: čtv 19. srp 2004, 16:15
od Mican
Já jsem majitelem této karty, bohužel nejsem majitelem Dooma.
Ale když vidím na vlastní oči obrázky, moje důvěra v Xabre opět začíná růst :-)

Napsal: pát 20. srp 2004, 21:10
od Mican
Takže jsem vyzkoušel Dooma 3 na Xabre 400 a můžu potvrdit že chodí! Protože je moje testovací konfigurace poněkud podměrečná (B v signatuře) a ve výkonu procesoru papírově nesplňuje ani minimální požadavky hry (chtějí P4/1500MHz, což ale o moc rychlejší než 1333.33 MHz tuleň nebude), hrál jsem pro jistotu na "Low quality", 640x480 a se všemi advanced efekty vypnutými. Framerate dost kolísal a i když jsem to ničím neměřil, odhaduju to na 20FPS v těch "nejnáročnějších scénách tréningového levelu". S rychlejším CPU bych se tedy s Xabre nebál ani bojových scén, pořád by to mělo mít rychlost dostatečnou pro úspěšný boj. Mezi námi, ono stejně nevidíte na co vlastně střílíte, takže tam na nějakém framerate ani moc nesejde :-).

Takhle vypadá D3 na Xabre:
Obrázek

A takhle vypadá na ATi (jen pro ilustraci, ty rozdíly v grafice jsou v podstatě minimální):
Obrázek

Napsal: sob 21. srp 2004, 00:14
od Dr Meduza
Co skusit to Xabre hodit do A sestavy tam by to mohlo bejt docela solidni :twisted:
Nema tu negdo este Kyro ? :lol:

Napsal: pon 23. srp 2004, 09:36
od Sentenced
kvalita je nastavena pri tvoreni tech screenu na obou mašinach stejne ? ?jestli jo, tak ta xabre verze vypada dost hrozne, ale prekvapení je, ze to vubec "jede". :)

Napsal: pon 23. srp 2004, 20:39
od Mican
Sentenced píše:kvalita je nastavena pri tvoreni tech screenu na obou mašinach stejne ?
Ne. Na ATi byla na druhý nejlepší a na Xabre na nejhorší. Neměl jsem moc čas to testovat, určitě to ale prozkouším důkladněji.

Napsal: pon 23. srp 2004, 21:52
od Sentenced
TAk to je potom srovnaní o ničem :-)

Jestli budes mit chvili, tak postni screen pri uplne stejnym nastavení kvality. Celkem me zajima jak to bude vypadat. :)

Napsal: pon 23. srp 2004, 22:15
od Mican
Sentenced píše:TAk to je potom srovnaní o ničem :-)

Jestli budes mit chvili, tak postni screen pri uplne stejnym nastavení kvality. Celkem me zajima jak to bude vypadat. :)
Nastavil jsem to stejně a obrázek vyměnil. Pořád to na Xabre vypadá hůř (hlavně je to oproti ATi tmavší, jakoby ty lampy nedosvítily tak daleko), ale teď už opravdu ne o tolik. V tomhle nastavení to má ale tak 2FPS, takže by to nikdo soudný hrát nemohl :-)

Napsal: úte 24. srp 2004, 12:49
od Sentenced
Je tam dost velkej rozdil v kvalite textur, jak kdyby byla nastavena nizsi kvalita... celkem hrůůza.

ale ono je to stejne jedno, na ty karte to vlastne nešlape.

Napsal: úte 24. srp 2004, 12:57
od XPM
A umí ta karta Bump mapping? Jestli to nejni tim :? :?

Napsal: úte 24. srp 2004, 16:20
od random
Jack O'Neal píše:A umí ta karta Bump mapping? Jestli to nejni tim :? :?
Ano Xabre bump maping podporuje....... :wink:

Napsal: úte 24. srp 2004, 16:30
od Dr Meduza
random píše:
Jack O'Neal píše:A umí ta karta Bump mapping? Jestli to nejni tim :? :?
Ano Xabre bump maping podporuje....... :wink:
podporuje nebo "podporuje" ?
gdyt to nema ani HW T&L jednotku :roll:

Napsal: úte 24. srp 2004, 16:46
od Coololooser
Dr Meduza píše:
random píše: Ano Xabre bump maping podporuje....... :wink:
podporuje nebo "podporuje" ?
gdyt to nema ani HW T&L jednotku :roll:
No podle te ruky bych rek ze ne

Napsal: úte 24. srp 2004, 17:16
od Mican
Dr Meduza píše:podporuje nebo "podporuje" ?
gdyt to nema ani HW T&L jednotku :roll:
No počkej, HW T&L jednotku měla naposledy GF4MX, ATi R7500 a SiS 315, od té doby byla zrušena a její funkce nahradily Vertex shadery. Vyčítat teda Xabre že nemá HW T&L je nefér a já jsem smutný z tvého přístupu :x

Vertex shader u Xabre nemá nějaké funkce požadované specifikacemi DX 8.1 (základní DX8 je nepožadoval a teprve kvůli tlakům ze strany nVidie vzniklo DX8.1, aby mohli využít všechno co nacpali do GF3), takže se něco z toho musí emulovat softwarově. Za tyhle zmatky SiS nemůže a vypořádal se s tím celkem se ctí - všechny testy DX8.1 proběhnou v pořádku a ani aplikace nepoznají, že by něco nebylo v pořádku.


BTW ta ruka je fakt nějaká divná, zkusím to ještě nějak poladit.

Napsal: úte 24. srp 2004, 17:20
od random
Bump maping..., ale nema vela spolocneho s T&L ........!
Je vsak pravda ze dost vela funkcii je Xabre emulovanych cez CPU :( ..... na tu dobu to vsak bola celkom slusna karta za malo penazi ..... ( skoda len rozhodne nie dokonale ovladace..... )

Napsal: úte 24. srp 2004, 18:33
od Dr Meduza
2 Mican: Nemyslel sem T&L jako je na GF2(4) ale prave ty Vertex shadery to jede skoro cely pres CPU a nakej DX s tim nema co delat proste to v HW nema

Napsal: stř 25. srp 2004, 20:40
od Irenka
Máte to teda pjekně hnusný! Na počítači mýho bráchy to vypadá hezčí než na těch vašich xaber, měly byste koupit to co má brácha. Je to nějaký gforce!!!

Napsal: stř 25. srp 2004, 20:50
od Coololooser
Irenka píše:Máte to teda pjekně hnusný! Na počítači mýho bráchy to vypadá hezčí než na těch vašich xaber, měly byste koupit to co má brácha. Je to nějaký gforce!!!
ano slovo odbornika, hned zitra pudem vsichni do kramku a koupime si "Geforce nejaky" :lol: :lol: :lol: