Bude možná reklamace?
Napsal: ned 31. črc 2011, 19:42
Opět Vás všechny zdravím,
jak už jsem zde jednou uváděl, vlastním notebook Acer aspire TimeLineX 4820TG a až do dnešního dne jsem byl přesvědčený, že je úplně bez chyby!
Bohužel jsem se mýlil. Zjistil jsem, že obrazovka na jedné straně při zaklapnutí nedoléhá - cca 0.5 mm. To bych i přes veškeré zjištěné zkušenosti uživatelů, kteří si jednomyslně stěžují na špatné zpracovaní pantů u monitoru, přežil, ale pak jsem objevil další problém!
Nefunguje mi DVD mechanika. Možná se budete divit, proč jsem se o problému dozvěděl až teď. Uznávám, je to má chyba, měl jsem vše ozkoušet při prvním spuštění, ale jakožto majitel několika HDD mechaniku téměř nevyužívám, a proto jsem poruchu odhalil až dnes - TO JEST 13. DEN PO OBDRŽENÍ NOTEBOOKU.
Nakupoval jsem přes Alfacomputer, který má pobočky na druhé straně České republiky. Proto se obávám, že na vyžádání vrácení peněz bez udání důvodu už nebudu mít čas. (Chtějí mít zboží do 14. dnu u sebe - to je pro mě nemožné).
Další má potíž spočívá v tom, že jsem odinstaloval většinu (krom updatu - vše) programů od Aceru, které byly již předem předinstalované. Nahradil jsem je svým softwarem, který už jsem rovněž odstranil, avšak pro mě z neznámých důvodů, ne vše bylo možné odinstalovat. Za běžných okolností bych W7 reinstaloval přes vytvořenou zálohu, ale dostávám se zde do smyčky. Záloha se vypaluje i spouští z několika DVD, které já otevřít (a koneckonců ani vypálit) nemohu.
Co by jste v měm případě dělali Vy? Myslíte, že mi bude reklamace za těchto podmínek uznána?
jak už jsem zde jednou uváděl, vlastním notebook Acer aspire TimeLineX 4820TG a až do dnešního dne jsem byl přesvědčený, že je úplně bez chyby!
Bohužel jsem se mýlil. Zjistil jsem, že obrazovka na jedné straně při zaklapnutí nedoléhá - cca 0.5 mm. To bych i přes veškeré zjištěné zkušenosti uživatelů, kteří si jednomyslně stěžují na špatné zpracovaní pantů u monitoru, přežil, ale pak jsem objevil další problém!
Nefunguje mi DVD mechanika. Možná se budete divit, proč jsem se o problému dozvěděl až teď. Uznávám, je to má chyba, měl jsem vše ozkoušet při prvním spuštění, ale jakožto majitel několika HDD mechaniku téměř nevyužívám, a proto jsem poruchu odhalil až dnes - TO JEST 13. DEN PO OBDRŽENÍ NOTEBOOKU.
Nakupoval jsem přes Alfacomputer, který má pobočky na druhé straně České republiky. Proto se obávám, že na vyžádání vrácení peněz bez udání důvodu už nebudu mít čas. (Chtějí mít zboží do 14. dnu u sebe - to je pro mě nemožné).
Další má potíž spočívá v tom, že jsem odinstaloval většinu (krom updatu - vše) programů od Aceru, které byly již předem předinstalované. Nahradil jsem je svým softwarem, který už jsem rovněž odstranil, avšak pro mě z neznámých důvodů, ne vše bylo možné odinstalovat. Za běžných okolností bych W7 reinstaloval přes vytvořenou zálohu, ale dostávám se zde do smyčky. Záloha se vypaluje i spouští z několika DVD, které já otevřít (a koneckonců ani vypálit) nemohu.
Co by jste v měm případě dělali Vy? Myslíte, že mi bude reklamace za těchto podmínek uznána?