Stránka 1 z 1

Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: čtv 8. zář 2011, 10:39
od Vlastik80
Obrázek

1. Spusťte Steam a instalujte si HL2: LOST COAST (součást Orange Boxu, možná i HL2 samostatně)
2. Spusťte HL2: Lost Coast a nastavte si grafiku dle Vašeho uvážení.
3. Po návratu do hlavní nabídky klikněte na možnost "VIDEO STRESS TEST" a počkejte na dokončení testu.
4. Uveďte sestavu na níž jste test provedli, nastavení + výsledek.

Nastavení a výsledek na mé sestavě:
Model detail: High
Texture detail: High
Shader detail: High
Water detail: Reflect All
Shadow detail: High
Color correction: Enabled
4x MSAA, 16x AF, Vsync OFF, HDR Full


1280 x 720 - 256 fps
1680 x 1050 - 254 fps
1920 x 1080 - 240 fps
2560 x 1440 - 176 fps
2560 x 1600 - 167 fps
2896 x 2104 - 124 fps

Hw: i5 2500k def., 8GB DDR3 1600MHz, GTX 460 1GB(800/1000/1600MHz), GeForce 280.26w, Win7x64sp1

Re: Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: čtv 8. zář 2011, 10:42
od Vlastik80
1920x1080, vše na max, 4x AA: 257 fps

Hw: i5 2500K def, 16GB DDR3 1600, GTX 560Ti(900/1800/4000) 1GB, GF280.26w, Win7x64

Re: Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: čtv 8. zář 2011, 12:22
od icebosss
Nastavení a výsledek na mé sestavě:
Model detail: High
Texture detail: High
Shader detail: High
Water detail: Reflect All
Shadow detail: High
Color correction: Enabled
6x MSAA, 16x AF, Vsync OFF, HDR Full, - nastaveno na max fps 1000

1920 x 1080 - 410.5 fps

Hw: i5 2500k@5ghz., 8GB DDR3 1600MHz, AMD 6950@70 2GB(880/5600MHz), Catalyst 11.8, Win7 x64 sp1

Re: Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: čtv 8. zář 2011, 13:14
od Vlastik80
Fps lock 1000 (díky za upozornění)

1920x1080, vše na max, 4x AA: 292 fps
1680x1050, vše na max, 4x AA: 327 fps

Hw: i5 2500K def, 16GB DDR3 1600, GTX 560Ti(900/1800/4000) 1GB, GF280.26w, Win7x64

Re: Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: čtv 8. zář 2011, 13:17
od icebosss
proč nepoužíváš 6x MSAA?

Re: Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: čtv 8. zář 2011, 13:31
od Vlastik80
Fps lock 1000 (defaultně 300)

1920x1080, vše na max, 6x AA: 339 fps
1680x1050, vše na max, 6x AA: 356 fps

Hw: i5 2500K def, 16GB DDR3 1600, GTX 560Ti(900/1800/4000) 1GB, GF280.26w, Win7x64

- 6x MSAA = u nVidia grafik bez AA, i když se nastaví tak nefunguje, zubaté hrany... ;)

Re: Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: stř 14. zář 2011, 13:21
od Vlastik80
1920x1080, vše na max, fps lock off

bez AA: avg- 350 fps
4x AA: avg- 318 fps

Hw: i5 2500K default / 16GB DDR3 1600MHz / GTX 570 845/3800 / GF280.26w / Win7x64sp1

Re: Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: stř 14. zář 2011, 13:49
od HEAD
1920x1080, vše na max, fps lock off
i5 2500k@5000mhz
8GBram
5850@850Mhz
cat 11.8

4x AA: avg- 334 fps

2x5850@def 4xAA-394Fps.

Re: Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: úte 18. říj 2011, 13:15
od Flek
Model detal: High
Texture detail: High
Shader detail: High
Water detail: Reflect All
Shadow detail: High
Color correction: Enabled
6x MSAA, 16x AF, Vsync OFF, HDR Full

1440x900 - 140 fps
s detaily na low/off rozlišení 640x480 -140 fps... CPU prostě nestíhá :| :-D
hw: p35-ds3, E2180@3.2ghz, 4gb ddr2 850mhz, hd4850 512mb- 720/1075 - cat.11.9, win7sp1-64bit

Re: Half Life 2 - Lost Coast (DirectX 9) benchmark

Napsal: stř 19. říj 2011, 12:28
od Vlastik80
1920x1080, vše na max, fps lock off
i5 2500k default
16GBram ddr3 1600
gtx560ti@1000MHz
gf 280.26whql

4x AA: avg- 304 fps