Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
Moderátor: Don
- Vlastik80
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2007
Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
Video z benchmarku hry:
http://www.youtube.com/watch?v=B5DGOBshITw
1. Nastavte dle svého uvážení grafické možnosti (launcher) a po spuštění hry v nastavení zvolte Benchmark
2. Dokončete benchmark a napište nastavení + sestavu a výsledek benchmarku, popř. verzi hry
PS: Výsledky své sestavy dodám později. Hra se aktuálně potýká s jistými problémy pod DirectX 11, tak doporučuji než vyjde patch (dnes/zítra?) testovat pod DirectX 9 a pokud možno v nastavení které mohou aplikovat majitelé jak grafik AMD/ATi, tak nVidií- pro porovnání - díky.
- lucynka
- Nováček
-
- Registrován: 23. lis 2011
Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
FullHD DX9 MAX-OUT, 4xMSAA, bez physx 88 avg.(48 min. a max. 122 )
FullHD DX9 MAX-OUT, 2xMSAA, s physx 41 avg.(25 min. a max. 75 )
FullHD DX11 MAX-OUT, 2xMSAA, bez physx 39 avg.(1 min. a max. 68 )
i3 2100, 8 GB RAM, gtx 460 DCTOP 850/4050 MHz, W7 64bit, 285.62 WHQL ovladace
FullHD DX9 MAX-OUT, 2xMSAA, s physx 41 avg.(25 min. a max. 75 )
FullHD DX11 MAX-OUT, 2xMSAA, bez physx 39 avg.(1 min. a max. 68 )
i3 2100, 8 GB RAM, gtx 460 DCTOP 850/4050 MHz, W7 64bit, 285.62 WHQL ovladace
- Vlastik80
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2007
Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
Venku je první patch pro PC řešící problémy s DirectX 11 a další známé. Stáhne se sám skrze Steam, opravuje tak chyby ale pouze u 64bit operačních systémů. Patch pro 32bit systémy bude vydán později.
- Kyselinka
- Začátečník
- Registrován: 01. úno 2011
- Bydliště: Slovensko
Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
Zostava:
Intel Core i7-2600K @ 4.7Ghz
MSI P67A-GD65
Kingston 4x2GB 1600Mhz CL9 XMP BluSeries @ 1866Mhz
Gigabyte GTX580 SuperOverClock @ 900/1800/4500
Windows 7 Ultimate x64
Geforce 285.62 WHQL
1920x1080 DX9
Detaily max/16xAF/8xMSAA/PhysX normal
1920x1080 DX11
Detaily max/16xAF/8xMSAA/PhysX normal/tessellation normal
Intel Core i7-2600K @ 4.7Ghz
MSI P67A-GD65
Kingston 4x2GB 1600Mhz CL9 XMP BluSeries @ 1866Mhz
Gigabyte GTX580 SuperOverClock @ 900/1800/4500
Windows 7 Ultimate x64
Geforce 285.62 WHQL
1920x1080 DX9
Detaily max/16xAF/8xMSAA/PhysX normal
1920x1080 DX11
Detaily max/16xAF/8xMSAA/PhysX normal/tessellation normal
- Alfajk
- Začátečník
-
- Registrován: 15. kvě 2009
Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
koukam,ze neni nad optimalizaci DX 11,kterej si v klidku sezere 70% fps...a vzhledove prida tak slabejch "30%" ...
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: EVGA GeForce RTX 3080 12GB XC3 ULTRA GAMING | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
- Vlastik80
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2007
Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
Nastavení hry: (verze hry Steam, exe 1.0.0.0)
Fullscreen: Yes
Resolution: 1920x1080 (16:9)
Vsync: NO
Anti-aliasing: 8x MSAA
Stereoscopic 3D: Disabled
DirectX 11 features: MVSS and HBAO
DirectX 11 tesselation: HIGH
Detail level: Extreme
Dynamic shadows: Yes
Motion blur: Yes
Distortion: Yes
Lens flares: Yes
Light shafts: Yes
Reflections: Yes
Ambient occlusion: Yes
PhysX: dle testu
Výsledek: (min/max/avg)
DirectX 11, PhysX OFF: 20 / 51 avg: 39 fps
DirectX 11, PhysX HIGH GPU: 11 / 41 avg: 31 fps
DirectX 11, PhysX HIGH CPU: 11 / 42 avg: 29 fps
DirectX 9, PhysX OFF: 55 / 130 / avg: 96 fps
DirectX 9, PhysX HIGH GPU: 23 / 96 / avg: 50 fps
DirectX 9, PhysX HIGH CPU: 17 / 107 / avg: 45 fps
2560x1600, 32xCSAA, Dx11 High MVSS+HBAO, PhysX HIGH GPU: 3 / 22 / avg: 16 fps
Hw:
i5 2500K default bez OC, 16GB DDR3 1600MHz, GTX 570 default bez OC (732/3800MHz), GeForce 285.62whql, Win7x64sp1
Fullscreen: Yes
Resolution: 1920x1080 (16:9)
Vsync: NO
Anti-aliasing: 8x MSAA
Stereoscopic 3D: Disabled
DirectX 11 features: MVSS and HBAO
DirectX 11 tesselation: HIGH
Detail level: Extreme
Dynamic shadows: Yes
Motion blur: Yes
Distortion: Yes
Lens flares: Yes
Light shafts: Yes
Reflections: Yes
Ambient occlusion: Yes
PhysX: dle testu
Výsledek: (min/max/avg)
DirectX 11, PhysX OFF: 20 / 51 avg: 39 fps
DirectX 11, PhysX HIGH GPU: 11 / 41 avg: 31 fps
DirectX 11, PhysX HIGH CPU: 11 / 42 avg: 29 fps
DirectX 9, PhysX OFF: 55 / 130 / avg: 96 fps
DirectX 9, PhysX HIGH GPU: 23 / 96 / avg: 50 fps
DirectX 9, PhysX HIGH CPU: 17 / 107 / avg: 45 fps
2560x1600, 32xCSAA, Dx11 High MVSS+HBAO, PhysX HIGH GPU: 3 / 22 / avg: 16 fps
Hw:
i5 2500K default bez OC, 16GB DDR3 1600MHz, GTX 570 default bez OC (732/3800MHz), GeForce 285.62whql, Win7x64sp1
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
I5 2500K@5Ghz
8GBram
GTX670
FW304.79
Resolution: 1920x1080 (16:9)
Vsync: NO
Anti-aliasing: 8x MSAA
Stereoscopic 3D: Disabled
DirectX 11 features: MVSS and HBAO
DirectX 11 tesselation: HIGH
Detail level: Extreme
Dynamic shadows: Yes
Motion blur: Yes
Distortion: Yes
Lens flares: Yes
Light shafts: Yes
Reflections: Yes
Ambient occlusion: Yes
PhysX:HIGH
GTX670@1250/7400
Neni to nak malo?Moc se mi to nezda
8GBram
GTX670
FW304.79
Resolution: 1920x1080 (16:9)
Vsync: NO
Anti-aliasing: 8x MSAA
Stereoscopic 3D: Disabled
DirectX 11 features: MVSS and HBAO
DirectX 11 tesselation: HIGH
Detail level: Extreme
Dynamic shadows: Yes
Motion blur: Yes
Distortion: Yes
Lens flares: Yes
Light shafts: Yes
Reflections: Yes
Ambient occlusion: Yes
PhysX:HIGH
GTX670@1250/7400
Neni to nak malo?Moc se mi to nezda
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Vlastik80
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2007
Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
(Min: 19/ Max: 68/ Avg: 47 fps)
Nastavení stejné jako Head v postu výše. (1920x1080 vše max, 8xMSAA, Dx11)
Hw: i5 2500k default, 16gb ddr3 1600, gtx660ti(1098/3004), GeForce 310.70whql, Win8x64
@Head: Nemáš špatný výsledek, viz můj - máš to super, co bys chtěl? 60/200/120? Hoď GTX 670 do SLi a máš to hned
- Blizzard
- Začátečník
-
- Registrován: 16. led 2012
- Bydliště: Brno
Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
i5 3470@3.2GHz
GTX650Ti Boost (Gigabyte GDDR5 1GB - OC 1093/5550MHz ) - GeForce 332.21
Asus P8B75M-LX
Corsair Vengeance 8GB 1600MHz
Test:
- 1280x1024
- Extrém
- DirectX 11 on
- FXAA (vysoké)
GTX650Ti Boost (Gigabyte GDDR5 1GB - OC 1093/5550MHz ) - GeForce 332.21
Asus P8B75M-LX
Corsair Vengeance 8GB 1600MHz
Test:
- 1280x1024
- Extrém
- DirectX 11 on
- FXAA (vysoké)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Vlastik80
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2007
Batman: Arkham City benchmark
Nastavení: (hra Steam GOTY v1.1.0.0, DX11)
8x MSAA, MVSS + HBAO, Teselace HIGH, Detail EXTREME, vše další ZAP, PhysX HIGH:
1920 x 1080: min.: 39 max.: 110 průměr: 74 fps
2560 x 1440: min.: 40 max.: 73 průměr: 56 fps
3840 x 2160: min.: 23 max.: 36 průměr: 30 fps
Hw:
i5-2500K default (4x 3600), 16GB DDR3 1600, GTX 970 default (1178/7000), GF376.60hf, Win 10 x64 (1607/14393.693)
8x MSAA, MVSS + HBAO, Teselace HIGH, Detail EXTREME, vše další ZAP, PhysX HIGH:
1920 x 1080: min.: 39 max.: 110 průměr: 74 fps
2560 x 1440: min.: 40 max.: 73 průměr: 56 fps
3840 x 2160: min.: 23 max.: 36 průměr: 30 fps
Hw:
i5-2500K default (4x 3600), 16GB DDR3 1600, GTX 970 default (1178/7000), GF376.60hf, Win 10 x64 (1607/14393.693)