Stránka 1 z 1

Thief - Mantle vs DirectX

Napsal: sob 30. srp 2014, 01:25
od Vlastik80
Zdravím,

tak jsem si koupil Thiefa a v dokumentu jsem si všiml že u možností benchmarku je možné testovat i Mantle, ale když jsem to zkusil z příkazové řádky jak dokument uvádí, tak mi to spustí vždy jen launcher hry kde je nastavení atp., nicméně spíše toto směruji k dotazu k Mantle- tipuji že hru lze pod Mantle api spustit jen s grafikami od AMD ? Protože nikde jsem nenašel způsob jak tohoto dosáhnout u nVidia gpu. Obrázek

Díky za reakce :wink:

PS: nVidia spolu s Microsoftem Mantle tak trochu ignorují jak to sleduji, zřejmě jsou v přesvědčení že příchodem DirectX 12 se na Mantle zapomene zcela, ono jsem četl se stejně Mantle integruje do OpenGL a nevím zda tím tedy mizí z očí, nebo jen na konzole či jak to vlastně je a bude...

Re: Thief - Mantle vs DirectX

Napsal: sob 30. srp 2014, 09:41
od CageJ
ano len na AMD

cele Dx12 je postavene na Mantle.. len to zmeni nalepku.. zatial je to pre AMD konkurecna vyhoda pre slabsie CPU

Re: Thief - Mantle vs DirectX

Napsal: sob 30. srp 2014, 09:43
od Vlastik80
Děkuji, právě jsem si všiml že na slabším hw je nárůst i 50% fps, zatímco na silném je to v řádu pár %... :)

Re: Thief - Mantle vs DirectX

Napsal: sob 30. srp 2014, 10:11
od Ingamacek
Pre niekoho par %, pre niekoho aj nie :D

http://postimg.org/image/wpv6x8mjz/

Re: Thief - Mantle vs DirectX

Napsal: sob 30. srp 2014, 11:25
od Vlastik80
Je to samozřejmě přínosné, uvidíme co skvělé ultramegakrutopřísné DirectX 12, třeba to bude revoluce. Každopádně o Mantle a navýšení fps mohu s nV hw tak leda snít... :mrgreen: Ale nevadí, co se dá dělat.

Re: Thief - Mantle vs DirectX

Napsal: sob 30. srp 2014, 15:27
od CageJ
Nemas pravdu. Od 337.50 nvidia zvysila výrazne výkon v Dx11 hrách..

Re: Thief - Mantle vs DirectX

Napsal: sob 30. srp 2014, 15:52
od Vlastik80
Ok, klidně ať jí nemám, ale pak je otázkou zda "výrazné zvýšení výkonu" je adekvátní k výkonu pod Mantle api a jelikož toto nelze na hw nVidia změřit, alespoň ne u Thiefa, tak je to stejně jedno. Prostě mám jen dojem že kdyby na nV fungovalo Mantle u Thiefa, tak by tam hra podávala výkon vyšší než u Dx11. Ale pokud se pletu, pak jedině dobře, jelikož teď se jede u nV v Thiefovi jen pod Dx11, tak by to pak bylo pase zda je nějaké Mantle vhodnější.

Re: Thief - Mantle vs DirectX

Napsal: sob 30. srp 2014, 18:42
od CageJ
Thief nemam, neviem.. ale u BF3 bol u mna narast 8%..

Re: Thief - Mantle vs DirectX

Napsal: pon 22. zář 2014, 14:23
od Hladis
Vlastik80 píše:Je to samozřejmě přínosné, uvidíme co skvělé ultramegakrutopřísné DirectX 12, třeba to bude revoluce. Každopádně o Mantle a navýšení fps mohu s nV hw tak leda snít... :mrgreen: Ale nevadí, co se dá dělat.
Nemusis snit. nVidia snížila velkou část overhead globalne pod všechny hry s Dx11 uz od driveru 337.50 a to bez omezeni na podporu nejake API. Vykon pod Dx11 v Thiefovi je u nV naprosto v pohode. Zatímco u AMD jsi odkazan na podporu Mantle, u nV to funguje na urovni driveru globalne. Mantle ma vyssi bonusy, ale nV to dost stahla.