Stránka 1 z 1

Shadow of Mordor (DirectX 11)

Napsal: úte 30. zář 2014, 13:02
od Vlastik80
Obrázek

Benchmark naleznete v menu hry. Své výsledky dodám později.

Příklad výsledku sestavy: (teoKrazia)
- Intel i5 2500K@4.4
- GeForce GTX 970 Twin FROZR V
- FoceWare 344.11 WHQL drivers
- 8 GB Corsair Vengeance 1600 MHz

- vše na maximum, 1920x1080
- real world result: http://i.imgur.com/FfVycJO.jpg

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 9Cu9Wb-6l0

Dokazuje to i nesmyslnost požadavku 6GB VRAM pro nejvyšší detaily.

Edit: O smysluplnosti pro 4K jsem nepřemýšlel, jen cituji ZDE uvedený článek, je pravděpodobné, že při 4K rozlišení bude mít více VRAM svůj smysl.

Další výsledky zde:
http://gamegpu.ru/rpg/rollevye/middle-e ... t-gpu.html

Re: Shadow of Mordor (DirectX 11)

Napsal: stř 1. říj 2014, 12:15
od tielka
Máš to včetně HD textur?...


//edit Don: Promaz OT

Re: Shadow of Mordor (DirectX 11)

Napsal: pát 3. říj 2014, 19:32
od HEAD
I5 2500k@4.8Ghz
8GBram
GTX970
1920x1080 vse max vcetne Ultra textur 16xHQAF v ovladacich
Min fps sou pokazdy jiny, takze to sem ani nebudu davat.

AVG-74,5Fps

Po oc GK na 1562/8000
Avg 85Fps.

EDIT jeste VERY HIGH kvalita jako pri tom testu od rusaku:
104Fps bez oc grafiky.

Re: Shadow of Mordor (DirectX 11)

Napsal: úte 17. úno 2015, 12:42
od Vlastik80
Stejné nastavení jako Head, jen 1920x1200, protože u mého monitoru 16:10 prostě hra 1920x1080 nenabízí:

Obrázek
Min.: 59 / Max.: 141 / Avg.: 92 fps

Hw:
i5-2500k@4200, 16GB DDR3 1600, GTX 980@1500/8000, GeForce 347.25 whql, Win 8.1 x64 b9600

... pravděpodobně je to stejně bržděno PCIE2x a obstarožním cpu. Výsledky po každém spuštění trochu odlišné, takže to brát s rezervou.