Rise of TR - Technická stranka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
LeBron23CAVS
Začátečník
Začátečník
Registrován: 24. srp 2014

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od LeBron23CAVS »

To nemá ani cenu řešit. Každý vidí, co vidět chce. A když to nesedí, tak někdy v budoucnu bude. K smíchu.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Vezmeme to jinak, testy RotR na Guru3D - stejná testovací sestava, stejné nastavení v obou testech

Test při vydání GTX 1070 - 10.6.2016
GTX 1070 1440p - 71FPS
Fury X 1440p - 49FPS

Poslední test grafik - 20.12.2016
GTX 1070 1440p - 71FPS
Fury X 1440p - 57FPS

Test postovaný Hladisem - 16.1.2017
rozdíl mezi kartami se pohybuje kolem 5FPS

Dávam tomu 3 měsíce, maximálně 6 (resp. ještě tak 2 patche) :)
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Krteq píše:rozdíl mezi kartami se pohybuje kolem 5FPS
Rikam, asi koukam na jiny video. Pricti ještě dalších 4 az 5 a bude to spravne ;-)
LeBron23CAVS píše:A když to nesedí, tak někdy v budoucnu bude. K smíchu.
jj za 2 roky třeba mozna Fury porazi Pascala. Bude to pak "velke vitezstvi" mrtvol v hrobech bez divaku a ceremonialu. Ostatne jako "vitezstvi" Hawaii nad Keplerem :mrgreen:
Obrázek
H2SO4
Začátečník
Začátečník
Registrován: 13. lis 2005
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od H2SO4 »

rozdil 3-4fps je v prvnim zasnezenem useku,jinak se to pohybuje kolem 10-13 fps a to je dost.


Hladis// Vydeleni prispevku do Vega tématu.
CPU:i9-13900K | MB:ASUS ROG Maximus Z790 HERO | VGA: Asus 4090TuF OC | ram:2x32GB 5600Mhz | SSD:850pro 128GB + evo 1TB | Audio:Creative Titanium | Repro:Z-5500 | MONITOR: QLED55" 4K | Case:Corsair 1000D | zdroj:EVGA Supernova 1300W | os:Windows 11
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Jsem si ted trochu vzpomnel, ze ve hre byly nejaky chyby pod DX12 když jsem ji testil a hral. Podival jsem se ted zpetne a uz tam nejsou. V nejakym driveru par ovladacu zpet byly dle release notes opraveny, tak jsem si ted vzpomnel, zkontroloval a je to tak. Vykon vypada totozny, ale třeba najdu cas to prubnout.
Obrázek
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Poradne jsem hru otestoval-vliv HT pod dx11 a dx12 a skalovani skylake s rychlosti pameti

dx11 ht on vs off
https://abload.de/img/dx11fpsm8sve.jpg
https://abload.de/img/dx11frametimesu6skz.jpg
dx12 ht on vs off
https://abload.de/img/dx12fpsrqsk3.jpg
https://abload.de/img/dx12frametimesefsiw.jpg

Skalovani 6700k s pametma
https://abload.de/img/pametifpsyws2r.jpg
6700k 3,5ghz+3000mhz pameti vs 4500mhz+2133mhz pameti
https://abload.de/img/4500vs3500x3sv1.jpg

6700k na 3.5Ghz s rychlyma pametma je rychlejsi jak na 4.5ghz s pomalyma pametma.Pod dx11 je rychlejsi cpu bez HT a pod dx12 zase cpu s HT.

Edit:test scena https://www.youtube.com/watch?v=ocx_pfGVcts
1920x1080 very high preset dx11
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Dneska jsem zjistil, ze ve hre nefunguje SMAA.Vubec to nevyhlazuje a FXAA zase maze.Takze kdo si chce vylepsit kvalitu obrazu staci si stahnout reshade a pouzit reshade SMAA
Stahnete si https://reshade.me/
spuste a najdete cestu ke hre(pouzijte dx10+)
Povolte stahnout efekty a pak vsechny krome smaa vypnete
Vypnete AA v launcheru
Spuste hru a aktivujte smaa pomoci shift+F2
Funguje to ale jen pod dx11

Vypada to pekne:
https://abload.de/img/rottr_2017_04_28_14_58puzc.png
https://abload.de/img/rottr_2017_04_28_14_5e4u5g.png
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
danco
Začátečník
Začátečník
Registrován: 10. bře 2011

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od danco »

Aj tak to nemáš ostré, sharpness si neskúšal?
Xnovic
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 20. zář 2007
Bydliště: Plzeň

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Xnovic »

To škálování je dost znát u frekvence pamětí, ale jak je na tom vliv latence?
Je vůbec u her znatelný?
CPU:Ryzen 7 5800xMB:ASUS ROG Strix X570 - F GamingChladič:Noctua NH-D14 RAM:Kingston HyperX Black 2x16Gb 3600MHzVGA:Asus RTX 3080 TUFCase:ASUS ROG Strix HeliosHDD:Samsung 960 Evo 500GB+2TB WD Red+2TB SSD AData+4TB Seagate Zdroj:EVGA Supernova P2 1000W
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

danco píše:Aj tak to nemáš ostré, sharpness si neskúšal?
Ne je tam jen SMAA.

btw nepamatuju si, ze by ta hra vypadala az tak dobre.mozna tomu pomaha SMAA a ze je to absolutne bez zubu.A nebo pomaha VXAO.Vypada to daleko lip jak novej mass efect a i lip to beha.
https://abload.de/img/rottr_2017_04_30_04_3gjkt4.png
https://abload.de/img/rottr_2017_04_30_04_4npk7o.png
https://abload.de/img/rottr_2017_04_30_04_4injur.png
https://abload.de/img/rottr_2017_04_30_04_5hmj3u.png
https://abload.de/img/rottr_2017_04_30_06_12pj5d.png
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
jarinek
Žlutá karta Bazar
Žlutá karta Bazar
Registrován: 10. pro 2008
Bydliště: Doma

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od jarinek »

Head,ty české titulky jsi nějak dohrál?Rise nevyšlo s cz podporou,ne?
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Cestina se tam musí dohrat zvlast. Nahrazuje tam polstinu.
Obrázek
Xnovic
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 20. zář 2007
Bydliště: Plzeň

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Xnovic »

S jakýmnnastavením hrajete s Gtx1080, tak aby to bylo 60fps+?
Díky
CPU:Ryzen 7 5800xMB:ASUS ROG Strix X570 - F GamingChladič:Noctua NH-D14 RAM:Kingston HyperX Black 2x16Gb 3600MHzVGA:Asus RTX 3080 TUFCase:ASUS ROG Strix HeliosHDD:Samsung 960 Evo 500GB+2TB WD Red+2TB SSD AData+4TB Seagate Zdroj:EVGA Supernova P2 1000W
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Po oc to zvladne vse na max bez SSAA
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Pod DX12 vse na max s SAA 2x. Pripadne pod DX11 vse na max (vcetne VXAO) s SMAA. Ale na beton nevim, mam jen 1070.
Obrázek
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Pepa1
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 10. srp 2005

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Pepa1 »

HEAD píše:.....Dneska jsem zjistil, ze ve hre nefunguje SMAA......
Přesně, mohu potvrdit.... mám taky ve hře vypnuté vyhlazování a zapnuté SMAA ve sweetFX... a naprostá spokojenost, textury ostré ber zozmazání..... :)

nastavení na sestavě v podpisu následující:

Nastavení
kvalita textur: velmi vysoká
Anizotropní filtrování: 16x
kvalita stínů: vysoká
Měkké sluneční stíny: vysoká
hloubka ostrosti (Deep Of Field): vypnuté
úroveň detailů: velmi vysoké
kvalita trávy: vysoké
zastínění okolím: HBAO+
vyhlazování: vypnuté
PureHair: vypnuté
Kvalita zrcadleného obrazu: vysoká
dekorační rozmazání a rozmazání pohybu (motion blure): vypnuté
filmové zrnění (film grain): vypnuté
SweetFX SMAA mastavené na 1
nvidia control panel AF 16x

běhá to okolo 60fps (jak která lokace)

SweetFX používám následující (staší nakopírovat do adresáře hry):
https://www.edisk.cz/stahni/29569/rottr ... 51kb.html/
je to starší verze, protože novější verze způsobovala padání hry...

Screeny:
Obrázek

Obrázek

Obrázek
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od AllowedCry »

Bez purehair je to děs na ni koukat, měl sem to zaplé i na RX470 :-D zas takový žrout to není.
Ryzen 5700X @ PBO+200 || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || XFX RX7900 XT @ OC || SSD 1.25TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A @ 60hz + Philips 48OLED707 @ 120hz.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Krteq »

Patch 12
The following changes are included in this patch
  • Fix certain DX12 crashes reported by users on the forums.
  • Improve DX12 performance across a variety of hardware, in CPU bound situations. Especially performance on AMD Ryzen CPUs can be significantly improved.
PC Patch notes for patch 1.0.770.1 (Patch #12)
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od AllowedCry »

Má to jako běžet lépe jo? :mrgreen: jen škoda, že potřetí se mi to už hrát nechce, i když teď by to asi vypadalo mnohem lépe.
Ryzen 5700X @ PBO+200 || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || XFX RX7900 XT @ OC || SSD 1.25TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A @ 60hz + Philips 48OLED707 @ 120hz.
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“