Rise of TR - Technická stranka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Stejne je to lepsi hrat pod dx11 s VXAO :)
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Mají plus za to, ze vůbec patch po takovy době vydali, nekteri jini vyvojari se s tim obtěžovat vůbec nebudou. Ale aspoň se ukazalo, ze hra samotna mela s Ryzenem pod Dx12 problem.
Obrázek
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od killerek »

Koukam, ze patch pomohl hlavne kombinaci Ryzen + Nvidia.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Hladis »

DX12 AMD RX Vega 64 Vs GTX 1080 Vs GTX 1080 TI
https://www.youtube.com/watch?v=Emyht4sE2_I
Obrázek
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Hladis »

DX12 AMD RX Vega 64 Stock Vs GTX 980 TI OC
https://www.youtube.com/watch?v=8KTRtPHJDsk
Obrázek
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od ArgCZ »

Dotaz na majitele Pascalů, netrpěl někdo problémama pod DX12 renderem? Konrétně artefakty v obraze či rozpad obrazu? Já musel přepnout do DX11 abych se zbavil problémů, kartu nemám taktovanou. Obecně ta hra prostě pod DX12 nejede mimo těch artefaktů navíc plynule, nejde o FPS ale občas jako by lagnula, nebo se zacukala ale nejde o běžný pokles, spíš to připomíná pradávný problémy když pomalej disk musel hrábnout a zpomalil hru, jak přepnu do DX11 tak vše jede jak po másle.
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Naposled před uz dlouhou dobou to jelo pod DX12 ok. Vesmes jsem to pod DX12 cely dohral, jelo to lip nez pod DX11.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Docela by me zajimalo, jestli jde zapnout na AMD kartach VXAO?Zkousel jsem googlovat i reddit a nikde o tom nepisou.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od Krteq »

Tenhle Game(doesn't)Work efekt se na non-nvidia kartách zapnout nedá a je to asi i dobře. Opravdu se na nV kartách někdo dobrovolně ochudí o 10 - 20 FPS při minimálních rozdílech v kvalitě oproti HBAO+?

To si na tom Radeonu radši zapni DX12 s výššími FPS a stabilnějšími frametimes a AO neřeš. Stejně to určitě pak přepálíš ReShade :roll:
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Podle me vypada vxao hodne dobre.Je to jeden z duvodu proc ma rise o level lepsi grafiku nez shadow.
https://www.youtube.com/watch?v=dGUEwVaowGE
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
_marduk_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2009
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od _marduk_ »

Stretol sa niekto s tým že na very high textúrach a 1920*1200 hra padá na GPU s 6gb VRAM? Podľa testov, čo som čítal by to malo stačiť.
Som myslel, že pri nedostatku vram klesnú fps a nie pád do windows.
AMD Ryzen 7 2700X/SilentiumPC Fera 3 HE1224 v2 | Gigabyte B450 AORUS PRO | Kingston HyperX Predator 16GB 3333MHz | MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X | Samsung 970 Evo Plus 500GB | WD60EFAX | WD80EFAX | Seasonic Focus GX 650W | SilentiumPC Signum SG1M | Razer DeathAdder V3 | Genius SlimStar 130 | Genius SP-HF 1250B | Dell S2721DGFA | Sony WH-1000XM4
marek16
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. čer 2006
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od marek16 »

Včera na steamu vrátili před měsícem rollbacknutej patch s podporou DLSS. Zatím se zdá že to funguje dobře a dá se krásně hrát ve 4k s 3060ti. :)

EDIT: v DX12 to při hraní s nastavením ve hře při snaze o uložení crashuje. DX11 spíš ne.
Quis custodiet ipsos custodes?
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - Technická stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Vysel mod na FSR 2.1 pro rise of the tomb raider.Vypada to dobre(urcite daleko lip nez in game AA), ale stejne jako DLSS je to rozmazany.Takze doporucuju zapnout sharpening v ovladacich.
https://www.nexusmods.com/riseofthetombraider/mods/82
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“