Stránka 1 z 1

2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Napsal: čtv 31. bře 2016, 17:43
od Vlastik80
Prostředí i hudba je v reálném čase generováno pomocí výpočetního potenciálu grafického čipu (compute shaders). Z celkových 4088 bajtů, z nichž se hra skládá, je 2486 věnováno shaderům pro grafiku (autorem je 0x4015), 841 shaderům pro syntézu zvuku (autorem je YET11) a 761 ostatním účelům.
Více viz článek:
http://diit.cz/clanek/4kb-graficke-demo ... eal-engine

(diit) Ze současných jednočipových karet dokáže podle testů redakce PCGamesHardware tuto verzi udržet stabilně nad 20 FPS pouze Radeon Fury X.

Stažení: (obsahuje obě verze pro rozlišení 1280x720 i 1920x1080)
http://www.pouet.net/prod.php?which=66962

Příklad výsledku:
Squadella píše:OS: Windows 10 x64
CPU: i7-4790K@4.7GHz
GPU: EVGA GeForce GTX 780 Ti Classified 361.91WHQL (HQ)

2016-02-22 11:26:20 - 2nd_stage_boss (2016)_1280x720 - 361.91WHQL (HQ)
Frames: 5477 - Time: 149813ms - Avg: 36.559 - Min: 19 - Max: 57
Lze tedy měřit Frapsem, zkusil jsem na i5-2500k bez OC a lehce podtaktované GTX 970 (814/6000), ale když jsem viděl 9 fps, tak jsem to raději vypnul :lol:

Díky za vaše výsledky, zkuste prosím obě verze 1280x720 i 1920x1080 :wink:

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Napsal: ned 3. dub 2016, 04:40
od maltra
OS: Windows 7 Professional 64-bit
CPU: i7-3770K @ 4.5GHz
GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti Sea Hawk (Force Ware 374.72)

@720p -> min: 28 avg: 47.038 max: 73 (frames: 6792, time: 144394 ms)

@1080p -> min: 14 avg: 24.604 max: 37 (frames: 3553, time: 144410 ms)

GPU OC: 85 MHz, GDDR5 OC: 375 MHz

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Napsal: ned 3. dub 2016, 14:01
od oneb1t
FX-8320@4.2ghz + R9 290X@390X (1050/1250) + win 10

@1080p -> min: 13 avg: 24.476 max: 35 (frames: 3549, time: 145000 ms)

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Napsal: ned 3. dub 2016, 18:52
od havli
Ten zvuk je horsi jak PC-speaker, brr... hned jsem hledal na klavesnici mute. Grafika nekde na urovni prvnich 3D akcelerovanych her. Ale kdyz to ma ty 4KB. :roll:

GTX 760 @ 1254/6800

720p:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
3251, 149266, 12, 33, 21.780

1080p:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
1478, 148688, 5, 15, 9.940

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Napsal: pon 4. dub 2016, 01:04
od Ache
Jo je to celkem hnus. Sice to jede na compute shaderech, ale 4K dema existují výrazně lepší (OGL i DX).
u mě je 4K králem stále Elevated (DX9) od RGBa:
http://www.pouet.net/prod.php?which=52938
I to dokáže dnešní grafiky ve verzi 1080pHQ docela potrápit. A má to výrazně kvalitnější soundtrack co neurve ušní bubínky. :thumbsup: (asi obětovali víc bajtů pro zvuk)

Referenční GTX 980 TI:

720P:
Min, Max, Avg
25, 72, 45.810

1080P:
Min, Max, Avg
11, 35, 21.429

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Napsal: pon 4. dub 2016, 02:35
od oneb1t
Ache píše:Jo je to celkem hnus. Sice to jede na compute shaderech, ale 4K dema existují výrazně lepší (OGL i DX).
u mě je 4K králem stále Elevated (DX9) od RGBa:
jenze to je daleko min promakany co se tyka pouzitejch technik generovani :)
je to vicemene jen nejakou funkci vygenerovanej 3d mesh a svetlo nic slozityho

ale v tom 2nd stage BOSS jsou nektery pokrocilejsi veci jako odlesky a bodovy svetlo atd.. (je celkem i jasny proc mu na zvuk uz nezustalo moc mista :D)

ve skole me tyhle blbosti nutili 3 semestry programovat takze mam docela prehled v tom ze rozbehat nektery ty veci je problem...

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Napsal: stř 6. dub 2016, 18:10
od VeCkO
R9 Nano 1065/560MHz +50PT +0mV

720p:
Frames:12207
Time: 149516
Min: 46
Max: 118
Avg: 81.643


1080p:
Frames: 5609
Time: 149620
Min: 21
Max: 54
Avg: 37.488

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Napsal: čtv 7. dub 2016, 02:52
od maltra
OS: Windows 7 Professional 64-bit
CPU: i7-3770K @ 4.5GHz
GPU: ASUS Radeon R9 Nano (1045/500, PT+50%, stock voltage)
Driver: Crimson 16.4.1

@720p -> min: 45 avg: 80.208 max: 116 (frames: 11550, time: 144000 ms)

@1080p -> min: 20 avg: 36.410 max: 53 (frames: 5243, time: 144000 ms)