Ache píše: ↑pon 7. úno 2022, 20:12
HEAD píše: ↑pon 7. úno 2022, 17:04
Tak jsem se s tim FSR skoro trefil.Soudruzi tam sice dali FSR, ale nedali tam ultra quality mod(urcite kvuli tucne dotaci od NV)
Takze FSR je prakticky nepouzitelny.
To je problém FSR, že na na quality vypadá hůř než DLSS na Performance
Sem koukal na videa a DLSS je tam dobře implementováno (mezi Quality a nativem není rozdíl), takže i na 8GB křápu jako je RTX 3070 díky DLSS B, nebo DLSS P si to snad i s Raytracingem pěkně dám.
"(mezi Quality a nativem není rozdíl)"
Jo s DLSS na Quality to vypadá jako snad v každé hře kde je DLSS 2.0 implementováno, tak hra vypadá od nativu k nerozeznání nebo i o něco lépe, díky prokresleným liniím, ale to jjenom ve stativu kdy si chcete típnout screeny, ale v pohybu je hra snad jako každá hra kde je DLSS 2.0 pěkná mazanice. Bez DLSS 2.0 mám na Ultra bez RTX na RTX2080 ve 1440p 70+FPS, s DLSS 2.0 na Quality mám 100+FPS, takže bych si mohl dovolit i RTX, ale sorry jako radši ostrý obraz v pohybu než mazanici. Není to tak hrozné jako nezvládnuté TAA ve většině hrách, natož třeba TAA v RDR2, ale za denního světla v Dying Light 2 si lze hned v pohybu všimnout, jak jsou hlavně objekty, kde jsou drobné objekty s tenkými liniemi, jako jsou cihly ve zdích, mech a tašky na střechách, tráva, stromy tak je to pěkně mázlý. Taky jsem měl od začátku DLSS zaplé od prvního setmění až do té noční mise s Hakanem v nemocnici. a obraz jsem si chválil, jak je pěkný, ale po rozednění a proběhnutí se po střeše a když jsem se začal kochat grafikou a pak hýbat, tak nastalo zklamání a musel jsem se vráti k nativu. Dá se s tím hrát, ale nativ je nativ.
Za mě je DLSS 2.0 dobrá technologie, ale pokud je špatně implementována do enginu, nebo to engine nesnese, tak ten obraz je prostě mázlý jak prase viz Battlefield 2042, Cod Warzone, Cold War, Vanguard, Alan Wake Remastered, Chernobylite. Je to prostě chytrý upscaling a ten výsledný obraz je renderován z menšího množství pixelů a dat. Hodně Nvidii v tom fandím, protože rekonstrukce obrazu je díky AI fakt pěkná, tak doufám že jednou bude DLSS tak vyladěné, že nebude způsobovat rozmazaný obraz v pohybu, protože třeba ghosting se jim už docela podařilo v poslední době vyladit + v pohybu je zase odstraněn shimmering oproti nativu, což je velké plus. Hry co jsem hrál s DLSS 2.0 a kde nebylo žádné rozmazání pohybu tak je Cyberbug 2077 a Control. FSR jsem zkoušel a to je fakt pěkná bída oproti DLSS 2.0, tam je hned poznat, že je to renderováno s nižšího rozlišení.
Jinak optimalizace celkem bída jak to vypadá. Vypadá to zcela průměrně a odflákle, prostě trošku upravený port z gondolí. Některé textury jsou fakt hrůza jako kdyby byly z generací gondolí z éry PS3 a XBOX360. Snad se objeví nějaké fan mody s vyšším rozlišením textur. 7 let na tom dělají a vypadá to, jako když to mělo vyjít 3 roky pro prvním díle.
Za mě je hra hodně zábavná a velký pokrok oproti prvnímu dílu, který jsem se rozhodl před rokem znova zahrát s tím, že ho konečně dohraju, ale i tak jsem se do toho musel nutit. To se nedá říci o Dying Light 2, protože ten mě fakt baví a dokáže udržet u monitoru. Příběh, město, postavy, dialogy rozhodně lepší, parkour je luxusní i soundtrack ujde. Dobrá hra, i když to na hru roku zřejmě nebude. Jestli se vyplatilo na to 7 let čekat, tak to ať posoudí každý sám.