Resident Evil 2 (remake 2019)

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

Ja nemuzu utikat pac tam jsou lickeri co reagujou na hluk.A ten MR-X me najde i kdyz nedelam zadnej hluk.
https://www.youtube.com/watch?v=Y5LvoQnYhKY
No jak bych to jen nazval??MEGA-picovina
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od Sobo »

A proc tam mas lickery? :lol: Ja mel celou stanici vyvrazdenou a 90% oken zablokovanych nez jsem ho vubec potkal, takze tam krome me a jeho v podstate uz nic nebylo. Fakt doporucuju nehnat se nutne za cilovym objektivem dle hry, ale prozkoumavat co nejvic, dokud ti "nezmodraji" vsechny dostupne mistnosti. Doporucuju sbirat a cist papiry - jsou tam kody k sejfum a zamkum, pripadne fotky ti taky neco ukazou.
Taky moc nerozumim, proc se pohybujes tempem 0,5 m/s - takhle nez se nekam dostanes, tak Pan X projde 100m stanice... Laka ho sice hluk, ale jinak chodi nahodne po stanici, kazdpadne jde slyset a vylozene me prekvapil pouze jednou kvuli chybe v sound designu (znal mnohem dal nez ve skutecnosti byl). Kdybys normalne bezel, tak te nedohoni. Ja uprimne nevim, jestli te licker ignoruje, kdyz chodis pomalu, protoze jsem to proste vyresil tak, ze jsem vsechny lickery i zombie zabil. 8)

Jako mozna tam jsou trochu rozdily, kdyz ja jsem hral prvni pruchod za Leona, nevim. Kazdopadne tedka bude delat druhy pruchod jako Claire, tak uvidim.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

Prosle jsem to mel na 100% co se dalo pred odchodem.Vsechny okna mam zateraseny.Lickery jsem obchazel pac clovek usetri ammo.Jak jsem to mel vedet, ze tam pridaj dementniho Mr x co me bude vsude pronasledovat?
Naposledy upravil(a) HEAD dne pát 25. lis 2022, 15:21, celkem upraveno 1 x.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od Sobo »

No, vypada to, ze celkem zasadni chyba byla hrat za Claire jako prvni, protoze diky vetsimu poctu zbrani a munice ma mnohem horsi inventory management a prej se u ni Pan X objevi vyrazne drive nez u Leona...

Tak to vypada, ze scenar B za Claire na true ending si asi docela uziju. :twisted:
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

Tak nakonec jsem to dohral 9h:54m se vsim na 100% :)
Btw claire je sestra chrise z prvniho dilu
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od Sobo »

To mas ale jenom scenar A, ne? Tak jeste sup sup na scenar B, abys mel true ending. :twisted:

Tedka hraju Claire na Bcko, vcera jsem prosel prvni cast policejni stanice a mel prvni bossfight s Birkinem. Jako stanice za Claire B byla urcite tezsi nez za Leona A. Claire ma dost fragmentovane zbrane a munici, kdy veskere naboje ve stanici jsou do policejniho revolveru, zatimco veskere kulky z crafteni jsou do toho jejiho SLS. Takze jsem to vyresil tak, ze SLS jsem hodil do bedny a vubec nepouzival, vystacil jsem si jenom s policejnim revolverem a granatometem. Pred odchodem ze stanice jsem si jeste vzal SMG a odemknul tlumic - to se bude hodit pak na vycisteni knihovny, abych neprilakal Pana X. Par zombu jsem musel nechat no, protoze s nabojema je to u Claire celkem na hrane. Uvidime, jak bude vypadat druha cast stanice a hlavne stoky, to byl taky docela pain jit tam pro ty figurky krale a kralovny. :D

btw: nevim, jestli sis toho vsimnul, ale Pan X za tebou nemuze do zadne safe room (ty s psacim strojem) + STARS office. Takze kdyz si pobliz nejake, staci tam zalezt a chvili pockat nez odejde. To same plati pro zombies.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

Ja naboju nikdy nemel nedostatek.Kdyz clovek prohleda vse na 100% a dava jen headshoty, tak neni problem.Mel jsem kolem 150naboju do pistole/400 do SMG a 10 do granatometu.A k tomu jeste tunu strelnyho prachu v bedne :)
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od Sobo »

Ale na scenar A, ne? Bcko je vzdycky tezsi.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

No ja tohle moc nechapu.Jak to vubec funguje?Podle googlu jsou tam 4 kampane?Prvni bud leon/claire a po jejich dohrani se odemkne druha o dost kratsi kampan za toho druhyho a pak clovek dostane kompletni konec.
Co kdyz ted zacnu hrat za leona ne druhou kampan, ale zase od zacatku tu dlouhou prvni kampan?Stoji to za to?A nebo mam jit rovnou na to kratkou B kampan?
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od Sobo »

Pokud mas jedno Acko dohrane, tak uz bych sel na Bcko. Zase na Acko bys hral skoro to same, jen s jinym charakterem.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

Hmm tak ta druha kampan je o hodne tezsi.Nachazim cca o 70% min naboju do vseho.Navic vyrobene naboje nepasujou do standartni pistole...V hale neni truhla/save.Pan X je mi za prdeli asi po 10 min hrani...Na strese u vrtulniku se rozbije zebrik, takze to musim obchazet jako idiot...Zatim me to teda moc nebavi.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

Tak dohrano i za Leona druhej scenar 6h:40min.Urcite to bylo daleko tezsi nez prvni kampan.Brokovnice je slabsi nez granatomet, ale zase je vic naboju a daj se sni davat 1kill headshoty :lol: . Plamenomet taky urcite uzitecnejsi nez ten stun gun co ma claire(na ty stromaky se mi fakt hodil)
Jinak hral jsem to v 5K s FSR quality coz je render ve 4K(a kvalita je lepsi nez u native 4K) se vsim na max i s RT a kolem 90-100Fps.Takze pohoda.

Edit:Jinak co se HDR tyce: i kdyz jsem si nastavil na televizi ten black level -5, tak cerna byla spis seda.Hlavne pri pouziti baterky.Je to jedno z nejhorsich HDR co jsem zatim videl.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od Sobo »

Tedka jsem dojel Claire B. Policejni stanice a hlavne uplny zacatek hry byl vyrazne tezsi nez Leon A, ale kupodivu po ziskani core zbrani (granatomet + SMG) mi to pak zase prislo lehci. Treba stoky byly za Claire i na B scenar uplne pohodicka, zatimco u Leona jsem to mel s munici docela na hrane. NEST byl relativne jednoduchy za oba, ale u Leona to asi slo lip diky plamenometu, ktery proti tem stromakum funguje o dost lip nez cokoliv od Claire, kde jsem jim proste s SMG ustreloval ty jejich zlute nadory nebo co. Finalni bossfighty mi moc tezke neprisly, stacilo mit tak 3 healy a sypat to do nich nonstop.

Vcelku hodne pekna hra, kde clovek musi resit veci jako ammo management, inventory management, navigace po mape, puzzles etc. Hodne se mi libil level design a celkovy flow hry. I kdyz jsem uz pred par lety videl walkthrough, stejne jsem si to docela uzil.

Kazdopadne RE 3 remake kupovat nebudu - to je jen oklestena skorapka puvodniho RE 3 a prachsprosty cash-grab, ktery nehodlam podporovat. Ted je otazka, zdali RE 4 remake bude pecka jako dvojka, nebo flop jako trojka. :-D
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

Ja jsem rozehral trojku a HDR je opraveny.Neni to sedivy jako u dvojky :-D zvlastni...
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

Tak dohrano Re3 remake.Nechapu tu kritiku.Je to v podstate vylepsena dvojka i kdyz o neco kratsi(nebo jsem se zlepsil z Re2 :lol: )Tentokrat hrajem za Jill Valentine coz je stara znama z RE1.Krasne to navazuje na udalosti RE2(lepe receno par hodin pred RE2.Clovek si dozvi co se stalo na policii pred udalostma RE2)Vylepseny ovladani(konecne je tam uskok).Dohral jsem to za 6h 40min coz odpovida RE2 druhe kampani.
Jo a taky zadny dementni boss fighty tipu:tady je 2x4m plosinka a tady je boss a starej se... :D
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od Sobo »

Na RE3 remake se snasi kritika, protoze ta hra je proti originalu vykuchana - je tam mene obsahu, nektere lokace jsou odstraneny etc. Nemesis je narozdil od Pana X totalne skriptovany, kdy se vzdycky ukaze uplne na tom stejnem miste, nehybe se dynamicky po mape. A ty cutseny, kdy Nemesis cumi na Jill jak poleno a ceka jak osel nekolik sekund, aby se mohla zvednout a neco udelat, no comment... Proste to nedostalo tu peci co remake dvojky.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od HEAD »

Ale stejne je to minimalne stejne dobra hra jako RE2 remake(delka hry je +- stejna jako RE2 remake jen bez druhe kampane).Ted naopak hraju RE4 a to je teprve neco.To ovladani je neprosto priserny a hra je temer nehratelna.Ale nechci cekat 6mesicu na remake :)
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Resident Evil 2 (remake 2019)

Příspěvek od Sobo »

Tak jsem dohral RE 3 remake, jelikoz o vanocich to bylo na Steamu za 10 ecek. Uprimne, ani za tu cenu z toho nejsem nejak nadseny a je to VYRAZNY downgrade proti RE 2 remake snad po vsech strankach krome grafiky, ktera je stejna.

RE 3 me konstatne vysirala, protoze ta hra byla evidentne navrhnovana s tim, ze hrac ma kristalovou kouli a ma dopredu vedet, co se stane, a kdyz z nejakeho duvodu nemate schopnost videt do budoucnosti, hra vas za to totalne vytresta. Uvedu na nekolika prikladech:

A) Ve hre jsou zamky k jejichz otevreni potrebujete paklic (lockpick). Ten dostanete az po nahozeni elektriny do metra, jenze od te chvile se spusti sekvence honicky s Nemesisem, ktery po vas jde jak slepice po flusu. Neni to jak Mr. X, kdy mu za par vterin utecete - tenhle parchant dela 50m skoky, kdy vas preleti a zablokuje cestu, navic ma uz v tehle fazi range utok + charge, kdy sprintuje mnohem rychleji nez hrac. Takze se proste neda setrast a porad po vas pujde. Muze mi teda nekdo vysvetlit, jak mam potom otevrit ten posledni zamek, kde se skryva zelena kulicka do automatu na gear? Jakmile vezmete potrebny lockpick, tak vas nonstop harassuje Nemesis a uz nemuzete delat standardni exploraci, proste vam to nedovoli. Koukal jsem se na 100% walkthrough - capek to udelal tak, ze si na tom "namesti" nechal cerveny sud, ktery odpalil az pri te honicce s Nemesisem, cimz ho instantne knockoutoval, sebral bedynku z nej a vyresil si ten zamek a loot za nim. WTF? A jak jsem to jako mel vedet, ze ten sud nemam odpalit k zabiti tech nekolika zombiku, kdyz jsem tou oblasti sel poprve, protoze to bude 100x lepsi ho schvalne nechat a pouzit pozdeji na sundani Nemesise? Co je to za dementni design? Samozrejme, ta posledni kulicka vam umozni ziskat sloty do inventare, coz me shodou okolnosti brutalne kouslo do zadku v dalsi kapitole viz. nize.

B) Prijdu do stok a dostanu se na rozcesti - muzu jit rovne nebo odbockou napravo. Rad prozkoumavam, cili se snazim nejdriv jit tam, kde si myslim, ze neni hlavni cesta, ale chci to prozkoumat a sebrat veskery loot. Takze jdu vpravo - cestou potkam enemaky, kteri potrebujou tak 6-7 ran z brokovnice, tudiz k nim clovek musi prijit celkem blizko, jenze pak ho zase muzou sejmout... Takze vyplytvam 20+ naboju do broky, abych tam zabil 3 tyhle smejdy, nacez dojdu do mistnosti, kde NENI bedna, ale je tam vice lootu a hlavne item nutny k progressu - baterka, ktera zere dva sloty... Jelikoz mi chybely ty dva rozsirujici sloty na inventar, tak jsem musel zahodit (znicit) dva healing spreje a jeste jedny naboje, abych tu baterku mohl sebrat. Pri ceste zpatky me prepadne dalsi parchat, ktery me uz zabije = celou tu sekci hrat znova, vyborne. Takze to cele udelam znova, pak se vracim zpatky a jdu do te druhy odbocky. Zabiju jednoho dalsiho smejda, abych zjistil, ze hned za nim je mistnost se savem, bednou, ale hlavne granatometem, ktery tyhle parchanty zabiji na jednu ranu... Aha, takze kdybych tou druhou cestou sel jako prvni, tak si muzu nepotrebne itemy odlozit do bedny, uvolnim inventar a ziskam zbran, ktera je proti mistnim nepratelum 10x ucinnejsi nez cokoliv, co jsem doposud mel. A opet se ptam: jak jsem to mel kurva vedet? To rozcesti nebylo nijak oznacene, nebyly vyuzity zadne prvky herniho designu, ktere by hrace navedly na tu lepsi cestu. Proc treba tu jednu cestu nehodili za dvere na klic, ktery by hrac ziskal az v mistnosti s bednou, takze by tam musel jit jako prvni a sebrat granatomet? Jak jsem to mel jako vedet, ze jit opacne znamena 10x usnadneni?? Totalni kriplove tihle devs, na to nemam slov.

C) V nemocnici potkate noveho enemaka - takovy pseudo dinosaur nebo co, ktery ma tunu HP a takovou uzasnou schopnost, ze vam i s full HP da instakill. Muze mi nekdo vysvetlit, proc nekdo navrhuje hru s healing itemama a health barem, aby tam pak dal nepritele, ktery to vesele ignoruje a proste hrace killne instantne? Ja teda ne, mozna by mi to ti japonsti kriplove mohli vysvetlit. On teda isntakill nedava vzdycky, nekdy proste jenom normalne sekne za par HP, je to nahodne - proste opicka vylosuje cislo a rozhodne, jestli umrete nebo ne, parada.

D) V pozdejsi fazi hry se zacne vyskytovat dalsi novy enemak, ktery je v podstate obycejny zombie, akorat ma brutalni HP - musi se do nej vysypat silene mnozstvi munice. Takze v NESTu spotrebuju desitky naboju do brokovnice / pistole / granatometu, abych to vycistil, protoze jsem jako prvni sel tou spodni cestou, ktera byla samozrejme ta mnohem delsi a slozitejsi. Kdybych jako prvni sel tou horni, tak dostanu na papiru info, ze tam maji novy typ zombie, ktery ma extremni regeneracni schopnosti a ma proti nemu fungovat "high powered weaponry". Jake bylo moje prekvapeni, kdyz jsem teda zjistil, ze magnum je da na jednu ranu? Vskutku uzasne, protoze v te dobe uz jsem je vsechny davno zabil a spotreboval na to temer vsechnu munici do vsech ostatnich zbrani. Magnum jsem si setril na bossfight, ktery nakonec byl uplne trivialni a dal se vyresit v podstate jenom granatometem sam o sobe... Proc ten dementni papair nedali treba do te prvni mistnosti s bednou, aby se hrac tu informaci dozvedel hned na zacatku NESTu? Nevim, protoze jsou to chuji tihle vyvojari, nic jineho me nenapada.

Kapitola sama o sobe je ten nove pridany dodge (uskok / roll). Za me je to ten nejstupidneji implementovany dodge / roll za posledni dekadu. Zhruba v 80% pripadu vubec nefunguje - vidim, ze Nemesis se naprahuje a chce me flaknout, hodim tam ten roll = nic, stejne dostanu po drzce, protoze jsem evidentne byl asi pikosekundu napred a mel jsem to spravne udelal o pikosekundu pozdeji - tak jo, no. Proste je to krkolomne a random as fuck, v tech jejich animacich aby se prase vyznalo, co vlastne zrovna delaj a kdy presne to ma clovek zmacknout, proste humus.

Steam ukazuje necelych 8 hodin, od toho si klidne odectete nejake cutsceny a 18 smrti, primarne diky uzasnemu designu teto hry. A to jsem jeste nezminil, ze oproti puvodnimu RE 3 tady osekali obsah a kompletne odebrali nektere lokace - to uz je proste lenost a neucta vuci originalu. Za me dost slabota i za 10 ecek a nemuzu to s klidnym svedomim doporucit, radeji zustante u RE 2 remake, ktery je uplne nekde jinde.

Jestli timhle zpusobem chteji delat i RE 4 remake, tak to potes koste...
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“